Ajattelin hankkiutua toisen kerran raskaaksi

Vierailija

ja jättää sitten miehen. Puolitoistavuotiaan tytön kanssa olen ollut niin paljon yksikseni, etten kaipaa enää koko miestä. Yritän raskautua ja sen jälkeen otan lapset ja häippäsen. Mies saa toki tulla tapaamaan lapsiaan, jos töiltään ehtii. Mä olen vaan niin täynnä tätä ainaista työmatkaleskeyttä, etten muuta keksi....

Kommentit (7)

Vierailija

Joskaan miestä missään vaiheessa ollut ykkösen kanssakaan. Paitsi tietty siinä tekohommassa, jostain pitäs käydä taas pöllimässä siemeniä =)

Siitä vaan, sanon ma! Mutta älä sitten rupea hankalaksi ja vaadi elatuksia, jos koko kuvio on sinun projektisi...

Vierailija

Lainaus:

Mies istuu yksinäisessä hotellihuoneessa työhuoneessa ja kaipaa perhettään ja kiroilee mielessään tätä paskaduunia, mutta kun on se perhe, jota pitää elättää ja vaimo jota pitää miellyttää ja asuntolaina joka pitää maksaa, niin minkäs teet...

Et noinhan se menee... Mutta olen sata kertaa sanonut, että voisimme pudottaa elintasomme. Muuttaa tästä helvatun omakotitalosta vaikka rivitaloon, jos hän vaihtaisi vaikka vähän pienipalkkaiseempaankin duuniin... Mutta kun se saatanan työ on niin mielenkiintoista. Eikä se suotu tajuamaan kuinka perseestä on olla täällä kotona yksin lapsen ja elukoiden kanssa. Mieluummin olisin yksin sit kokonaan. Ettei tarttis murehtia miehen lähtemisiä ja tulemisia ja tekemisiä. Keskittyisin vaan lasten kasvattamiseen...

Vierailija

Oon vaan niin kyllästynyt tähän ainaiseen yksinoloon/odottamiseen. Kun mieheni ei tajua vaihtaa työpaikkaa, niin mä vaihdan maisemaa. Jos vaan saan lapselle sisaruksen alulle, niin muutan lähemmäksi tukiverkostojani ja jatkan elämää ilman rahan perässä juoksevaa miestäni. Huoh, hyvä isähän se on silloin kun on maisemissa...

Onnea vaan meille kaikille tähän projektiin;)

-ap-

Vierailija

Mies istuu yksinäisessä hotellihuoneessa työhuoneessa ja kaipaa perhettään ja kiroilee mielessään tätä paskaduunia, mutta kun on se perhe, jota pitää elättää ja vaimo jota pitää miellyttää ja asuntolaina joka pitää maksaa, niin minkäs teet...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat