Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi saa hirveän uhmisraivarin aamulla herättyään, miksi?? Ikää 2v 9kk.

Vierailija

Jotenkin on taas ollut sellainen kausi että neiti saa kamalia raivareita tämän tästä. Tänä aamuna kun silmänsä aukaisi niin alkoi saman tien huutaa ja raivota, ja syynä oli se että neiti halusi muka KAHVIA!!! Siis, what? Ei ole ikinä juonut kahvia, maistanut lusikasta joskus eikä tykännyt. Sitä sitten raivosi varmaan 15-20 min, huusi täyttä huutoa ja potki ja hyppi sängyssään.

Ei aina oikein osaa ymmärtää näitä hepuleita.

Kommentit (3)

Vierailija

Meidän 2v 3kk ikäinen suuttui kun en heti tullut hänen peräänsä auttamaan, kun meni vessaan (pärjää kyllä itsekin). Suuttui kun halusi itse vetää vessan ja meinasin tehdä sen. Suuttui kun suljin vessan valon kun hän olisi halunnut tehdä sen. Suuttui kun laitoin puuroon suolaa, kun juuri tällä kertaa sitä ei olisi saanut laittaa, vaikka aina ennenkin on laitettu... Ja hilloahan EI SAA sekottaa puuroon, vaan se on laitettava sen päälle... jne. :)

Vierailija

ja osa sitä että se luultavasti voi aina herätessään vähän huonosti.

Tämä on käynyt mielessä siksi, että itse olen sellainen. Jostain syystä mä voin todella usein huonosti herätessäni, ja olen aina voinut. Pyörryttää, oksettaa jne. Kaikkein huonoimmin voin päiväunien jälkeen, mutta myös ihan normaalit yöunet jättävät mut usein pahoinvoivaksi. En tiedä onko se verensokerikysymys vai mitä, mutta menee sellaiset kymmenkunta minuuttia ennen kuin olen palannut normaaliksi.

Vierailija

kamala kiukuttelu aina päiväunien jälkeen... ikää vajaa 2v. en tajua mikä siinä on, että silloin kaikki aina mukamas ottaa pannuun. Milloin on mikäkin väärin tai joku tekee jotain väärin tai on väärässä paikassa tai väärä tavara jne. kaikki tuntuu olevan huonosti ja mikään ei kelpaa. Poika siis kyseessä

Uusimmat

Suosituimmat