Mistä löytäisin luotettavan hoitajan lapsilleni kuukaudeksi tai kahdeksi pk-seudulla?

Vierailija

Mielellään vähintään 25-vuotiaan... Olen kotihoidontuella kahden pienen lapsen kanssa ja teen silloin tällöin keikkatöitä. Nyt taloudellinen tilanne on sellainen, että tarvitsisin pikaisesti lisätuloja ja ajattelin tehdä kuukauden tai kahden keikan. Mutta minne laittaisin lapset? Kovin paljoa hoito ei saisi maksaa, tai töihin menossani ei ole järkeä. Toinen lapsistani vaatii tiukkaa kuria ja osaa olla ajoittain hankalakin eli ihan nuorta 15-v tyttöä en uskaltaisi ottaa.. Nyt ideoita kehiin, kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija

Itsekin sellaiselle kohta siirryn ja tiukka on talous meilläkin. Jos en opiskelisi (leuntoja keskellä päivää), yrittäisin ehdottomasti etsiä hoitolasta omani ohelle.

Vierailija

Itse olen pimeästi hoitanut kaverin lasta pari kuukautta kun sillä ei ollut muuton takia hoitopaikkaa... en tunne ketään, joka voisi lastani hoitaa.

Paljonko yksityiset pp-hoitajat veloittaa?

Vierailija

mä tiedän täläkin hetkellä yhden työttömän pph joka on yksityinen.

Asuu samassa talossa kuin me ja nyt on ilman lapsia.eli hoitajia kyllä on tarjolla. missä päin te asutte?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat