Miten nopeasti oireita?!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (7)

Vierailija

Samaa mietin minäkin.. miten nopeasti oireita tulee, jos on raskaana? Itsellä menkkojen piti alkaa pari päivää sitten, mutta mitään ei ole tapahtunut. Testiä en halua tehdä vielä, sillä en halua pettyä (oli tulos, mikä tahansa. Kerran olen ollut raskaana, siitä tuli keskenmeno. Oireiden alkamista en muista).

Vierailija

Mulla on kanssa vastaavanlaisia oireita ja osaksi enemmänkin. Tänään mulla on kp 22. Oireita on ollut jo useamman päivän ajan. Alkukesästä mulla oli ihan täsmälleen samoja oireita kuten nyt ja tuli samoihin aikoihin kiertoa. Silloin olin raskaana, mutta se meni sitten kesken. Nyt taas jännityksellä odotan, että miten nyt käy...

Eli eiköhän se mahdollista ole.. tsemppiä teille molemmille ja plussaonnea!! =)

Vierailija

Mulla tulee kanssa valkovuotoa aika paljon. Yleensä oviksen jälkeen on ns. kuivat päivät ennen menkkoja, mutta nyt ei ole ollut. Lisäksi mulla on kanssa niitä nyppyjä rinnoissa. Sekin merkkasi mulla raskausoiretta viime kesänä. Eli ihan hyvältä vaikuttaa. =)

Vierailija

Että joku muukin painii näiden asioiden kanssa! Lisäksi mulla tulee hirveästi valkovuotoa (yleensä ei tule) ei voi olla tulehdus koska ei tuoksu miltään!! Plus, lisäksi tullut nännipihoihin pieniä " nyppyjä" .... Oonko luulosairas?! Kuitenkin kp.19 vasta!!!!

Vierailija

Olen jo kahden vaiheilla, pitäiskö tilata aika lekurille? Jomotusta alaselässä ja alavatsan seudulla. Ekaa kertaa tikutin oviksen ja napakymppiin meni! Ovis löytyi, mutta kumman kipeä alavatsa ja rinnat pistelee, kp 22/28-29. Kivut ovat tuntuneet oviksen jälkeen joka päivä. Olisikohan viiltävät kipvut merkki tulehduksesta? Tai raskaana..? Ei kait kuitenkaan .

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat