Menogon ja oireet

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko teille tullut minkälaisia oireita tai tuntemuksia menogonpistoksista?

Mulla edellisessä kierrossa, joilloin menogonit oli mukana ekaa kertaa (kp3-kp8), niin jossain vaiheessa " myllersi" munasarjan kohdalla, mutta nyt ei mitään tuntemuksia (kp7, ja pistoksia takana siis 5 päivää). Tuolloin edellisellä kerralla tosin ei lähtenyt johtofollikkelia kypsymään, mutta nyt pistellään niin kauan, että lähtee edes 1 munis kasvamaan.

Pistoskohdissa on välillä kutinaa ja punotusta ja joskus kun tunnustelee, niin siinä ympärillä on jonkinlainen paukama....muita oireita siis ei ole.

Kommentit (2)

Vierailija

... ei ole tullut oireita Menoginin eikä Menopurin pistoista - olen kyllä kuullut, että joillekin voi tulla kuvaamiasi iho-oireita... ei pitäisi käsittääksi olla mitenkään vakavaa, vaikka voithan siitä lääkärille mainita...

Mulla päiväpistokset ovat olleet 450-525-600 UI (hoitona ICSI), mutta iho-oireita voi siis tulla ihan pienistäkin annoksista, jos on tullakseen...

Olisi varmaan " mielenkiintoista" huomata, että tuleeko oireita, jos pistät Menopuria - sehän on nimittäin 2 kertaa " puhtaanpaa" kuin Menogon (molemmat ihmistperäisiä hormooneja), että siinäkin voi olla eroja????

Muistan, että jollekin Verkkiksellä piikitettiin 21 päivää ja syntyi terve lapsi! Tsemppiä sullekin!

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla loppuvuodesta olevaan hoitoon: Menopur / Menogon, Pregnyl, Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Vierailija

Minä pistän tänään kuudennen kerran Menopuria (300 iu) enkä ole saanut mitään oireita, pistoskohdatkin on näkymättömiä. Ja koskapa mitään oireita ei piikeistä ole tullut, olen alkanutkin epäillä tapahtuuko mitään kasvua... No, asiapa selviää huomisessa ultrassa!

Muuten sama normaali pieni väsymys jatkuu edelleen ja mukanahan on vielä Suprecur' kin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat