Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tosiaan niin karvaisia naisia kuin BB:n Hanna...ja Robinsonin Mira

Vierailija

...tuli tuosta aikaisemmasta keskustelusta mieleen missä jotkut ajelevat karvat pyllystäänkin, niin Hannahan ajeli käsivarsiaankin!

Ja Robinsonia kun olen katsonut, niin nehän on olleet jo monta viikkoa siellä ja Miralla näyttäisi kuin kasvaisi pienet viiksikarvat...Hannallakin oli jotain tummaa kasvua huulten yläpuolella, yök!

Onneks mulla on niin vaaleat ja hentoiset ihokarvat, ettei tartte käsistä ajella...

Kommentit (12)

Vierailija

Olen ihan viljan vaalea päästäni ja karvaa (tummaa ja paksua paitsi käsissä) kasvaa muualla kropassa kuin apinalla. Ajelen pyllykarvat, reisikarvat (kasvaa häpykarvojen jatkeena puoleen reiteen), säärikarvat ja kainalokarvat, nypin kulmat, viikset ja muut naamakarvat päivittäin ja vahalla poista karvat varpaista ja jalkapöydästa.

Kiva kuulla, että oon ällö jonkun mielestä:( En todella voi mitään karvoilleni.

Vierailija

Varmaan ois ap kauhuissaan kun mut näkis. Itteäni ei haittaa vaikka karvoja kasvaa nänneissäkin, ja navan ja häpykarvoituksen välissä. Ei-toivotut haivenethan saa poistettua. En mäkään jaksa käsikarvoja ajella.

Ompahan sitten tukkaakin vastaavasti, paksut, tummat pitkät luonnonkiharat.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mulle ei kasva kuin alapäähän, jalkoihin ja kainaloihin. + tietysti ripset ja kulmakarvat. Jaloissakin on niin vaaleita ettei huomaa ellei ole kasvaneet pitkiksi...Ap

Nykyisin olen apina

Vierailija

Mulle ei kasva kuin alapäähän, jalkoihin ja kainaloihin. + tietysti ripset ja kulmakarvat. Jaloissakin on niin vaaleita ettei huomaa ellei ole kasvaneet pitkiksi...Ap

Vierailija

Ei paljo suakaan huvittas jos pitäs aina suikun yhteydessä vedellä napakarvat veke.

Kerran yks tk lääkäri kiekas mua ultratessa, et ootko koskaan miettiny miks sulla tulee karvoitus noin ylös. No, en ole miettinyt, kun suvussani kaikilla naisilla on tällainen. Perimää ei voi valita.

Olisin minäkin tyytyväinen jos ei tarvis olla aina raakain kourassa, mut minkä voi. Käsikarvoja en ajele. En jaksa nipottaa! Ne ei niin inhota.

Muinoin kun avioiduttiin, niin miehelläni oli samanverran jalkakarvoja kuin mulla. Nyt sillä on onneks enempi.

Ja tää ei sitte oo mikään provo. Ihan totta!

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Uusimmat

Suosituimmat