Viisaammat auttakaa,Reimatec vai mikä 1,8 vuotiaalle?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Eli,olisi tosiaan talvihaalarin osto ajankohtaista ja olen hiukka sekaisin valikoiman määrästä,viime talvena kun meni " mikä vaan" mutta nyt on meininki jo aikamoista kilpavarustelua kun pihan mammoilta kyselee..

Eli,onko Reimatec niin mainio kuin maineensa,ja minkä hintainen uutena?Toinen mitä olen ajatellut olisi Travalle,onko samassa hintaluokassa ja tykkäättekö merkistä?Kamalan hintaisiahan nuo varmasti ovat,mutta kaipa sitä osan edes takaisin saa eteenpäin myydessään.

Kommentit (3)

Vierailija

ja minä ostin hänelle silloin Reimatecin Baby-haalarin (on siis reimatec, mutta ilman sitä vyötäröjoustinnauhaa), joka maksoi uutena 89e. Oli tosi hyvä ja lämmin, ja meidän muksu ainakin jo juoksi ja konttasi ja laski mäkeä ja rakensi lumilinnoja - eli oli ihan kunnolla käytössä.

Haalariin ei kuitenkaan tullut Mitään käytön jälkiä (oli kuitenkin käytössä ainoana haalarina koko talven) - juuri äskettäin pakkasin pieniä vaatteita laatikoihin, ja päivittelin kuinka voikaan talvihaalari olla niin hyvässä kunnossa, kuin uusi! No, onpahan pikkukakkoselle haalari valmiina :)

Eli siis minusta ainakin oli hintansa arvoinen " sijoitus" .

Vierailija

että ne isommille lapsille tarkoitetut vyötärönauhalliset haalarit tosiaan on siinä 100-130e kieppeillä. Tarjouksesta voi löytää " last season" -värejä, ainakin minä olen nähnyt.

Vierailija

haalarien hinnat ovat sadan euron kieppeillä, joskus jopa pari kymppiä yli. Travalle on kuuden-seitsemänkympin luokkaa. Reiman " tavallisia" peuhari-haalareita saa samaan hintaan, mutta ne eivät ole kosteussuojattuja kuten Travallen remu ja reimatec.

Reimatec on varmasti hyvä, mutta mielestäni silti ylihinnoiteltu. Jälleenmyyntiarvo sille on varmaan ihan hyvä, mutta onhan haalarilla aina rikkoutumisriski, käyttöähän varten se kuitenkin ostetaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat