Mihin luulet lopulta kuolevasi?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Mua pelottaa ihan sikana autolla ajo joten varmaan kuolen auto onnettomuudessa kun joku törttöileee:(...joko kuolen siihen tai alzheimerin tautiin ("sukuvika")

Vierailija

päättämään päivät ennenkuin joudun " muiden riesaksi". Eli siis vaikka oman käden kautta kuolisin mieluiten saappaat jalassa. Karmeaa ajatella omalle kohdalle vuosikausien makoilua jossakin vuodeosastolla. Tällainen tulevaisuus on mahdollinen, koska olen pitkäikäistä sukua...

Mutta todennäköisimmin kuoinsyy tulee olemaan joku suomalaisten yleisimmistä; elintasosairaus, syöpä tms. jos en itse ehdi ensin...

Oletteko ajatelleet hyvää ikää kuolla? Mun mielestä se olisi siinä vaiheessa, kun pää ja kroppa alkavat olla huonossa kunnossa, eli liikkuminen on vaikeaa eikä ymmärrys enää kunnolla pelaa. Oliskohan se jossakin 80-85 vuoden tietämillä.

Vierailija

sepelvaltimotauti, joko sydäri tai aivoinfarkti. Tai syöpä. Tai ihan maksakirroosi. HIViinkään ei enää kuole kun vain muistaa hakea ilmaiset lääkkeet. Virustasotkin saadaan lääkkeillä niin alhaisiksi, että voi vaikka panna paljaana ja ei tartu. Hui hai elämää! Sekundäärikuppa oli, mutta sekin hoitui.

Vierailija

Neurologisen perussairauden aiheuttamaan hiipumiseen tai sitten johonkin syöpään ennen sitä.

Toivottavasti en ennen kuin lapset ovat jo hyvän matkaa omillaan.

Haluaisin niin paljon ehtiä olla joskus sitten myös vanha.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat