Koko päivä mennyt päin persettä ja itkua niellen sen jälkeen kun mies sanoi mulle aamupäivälle sen

Vierailija

" parempi isä minä olen mitä sinä äitinä" . Hyvä jos muutaman sanan olen sille sen jälkeen sanonut, ei kiinnosta koko ukko yhtään.

Kamalan paha mieli:´´´(

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

mikä siinä on niin hemmetin vaikeaa tajuta ettei tollasia ole ok sanoa puolisolle tosta noin vaan varsinkaan ilman kummosempia perusteita?

Se on tosi törkeetä ja samalla nostaa itteensä ja alentaa toista.

Voin kuule 22 sanoa rehellisesti ja yhtään liiottelematta että minä en ainakaan ole tota lausahdusta ansainnut,sinä ehkä olet mutta minä en!!!

Itse sanoisin että me ollaan kumpikin samalla viivalla vanhempina,yhtä hyviä tai huonoja jos niikseen on eikä kumpikaan ole täydellinen.Kummallakin on omat hyvät ja huonommat piirteensä muttei kumpikaan ole tollasta lausahdusta ansainnut!!!

Ap

Vierailija

Et kai sitten ole altistanut lastasi jäämään kotiin sinun kanssasi kun et kerta kovin kummoinen äiti ole vaan mies jäi lasta hoitamaan tai hänet vietiin päivähoitoon?

Vierailija

tämän ei ole tarkoitus olla mikään itsesääliketju mutta siltä voi toki vaikuttaa ottaen huomioon mielialani ja tunnetilani!sitä paitsi mies tietää kyllä miksi olen ollut päivän tällä päällä mutta eipä näy asia liikuttavan eikä ainakaan anteeksi ole pyytänyt.Ja toisaalta taas,kai tänne sellaisia itsesääliviestejäkin mahtuu,eihän niitä ole edes sinun pakko lukea jos ottaa kupoliin ja siitähän en tietenkään halua sinunkaan kärsivän.

Ap

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Todennäköisesti sinä kuitenkin tiedät paremmin lasten asiat ja olet monessa asiassa parempi kuin miehesi. Entä sitten. Molemmat kuulostatte oikein hyviltä vanhemmilta.

Vierailija

Ei varmaan sullakaan menis hermot lapsiin jos sulla olis varaa tuollaiseen hälläväliä asenteeseen, mitä muuten suosittelen sinulle koitettavaksi. Menet sitten viisastelemaan miehellesi kun hänen pinnansa täyttyy.

Vierailija

sivät minusta ja ruikuti ruikuti..." . Sanot/näytät reippaasti ukollesi, että hän sanoi sinulle möllisti tai sitten annat tuon kommentin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mitä sitä marttyyria täällä leikkimään, kun siitä et mitään hyödy.

Mitä tahtoisit muiden sinulle sanovan? Anna kun arvaan. Että miehesi on typerys, joka ei arvosta naistaan ja että hänellä ei ole oikeutta sanoa noin. Siinä se nyt tuli, ole hyvä. Mene nyt ja lyö ukollesi faktoja pöytään. Sanot, ettei hän ole niitä lapsia siellä päivisin hoitamassa ja että hyvä se on leikkiä malli-isää tunti illassa, kun on itse levännyt töissä aikuiskontaktien parissa.

Vierailija

koska ollaan niin erilaisia luonteiltamme,se ei hermosti oikeastaan koskaan lapsille ja minä hermostun säännöllisesti.Se näkyy sit niin että ääneni nousee ja pari kertaa olen uhannut tukistaa vanhempaa lasta jos ei asetu.Se on väärin tiedän ja mies tarttunut siihen tosi vahvasti.Välillä myös otan sitä tiukasti kiinni kädestä ja ohjaan istumaan jos ei muuten rauhotu tai otan poskesta kiinni että katsoo minua kun puhun sille.Ja siitäkös lapsi suuttuu ja alkaa karjumaan ja mies saa lispontta. Mutta perkele mä olen noiden kanssa lähes koko ajan ja en todellakaan ole huono äiti!!!!!! sanon niille päivittäin miten rakastan heitä ja ovat tärkeitä ja pyydän anteeksi jos tarvis! Tajuun että mies pitää vaan lapsiensa puolta ja sillä on siihen oikeus mutta ei nyt hemmetti vieköön tollasia tartteis laukoa:´´´(

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat