Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäriä paikalla? Tai joku muu joka tietäis?

Vierailija

Eli voiko parvorokon näppylät mennä ja tulla ja ilmestyä uusiin paikkoihin jopa vartissa? Tytöllämme ilmestyi kasvoihin, jalkoihin, käsiin ja selkään nokkosenpolton näköisiä paukamia, jotka vartissa, korkeintaan tunnissa häviävät kokonaan ja muualle kehoon ilmestyy uusia. Epäilin ensin flunssan laukaisemiksi nokkospaukamiksi, mutta niitä on tullut jo kolmena päivänä, tosin enää pari tänään ja netistä löysin tietoa että myös parvorokon näppylät voivat muistuttaa nokkospaukamia ja tulla ja mennä edestakaisin. MUTTA voivatko ne tulla ja mennä vartissa vai tarkoitetaanko päivien, viikkojen aikana?

Itse olen raskaana ja kurkku myös minulla kipeä, siitä hirveä huoli. Lääkäriin emme kuitenkaan päivystykseen lähteneet sillä tyttö voi erinomaisesti, masuvauvasta vain on suuri huoli!

Kommentit (13)

Vierailija

Joskus saattaa tehdä niin, että on noin 3 pv ihottuma, sitten häviää, ja tulee taas uudelleen, mutta ei missään nimessä noin nopeata toimintaa. On aivan varmasti nokkosihottumaa, mikään muu ihottuma ei niin nopeasti vaihtele paikkaa. Ole huoleti-

Vierailija

näpyt tuli ja meni, vaihtoi paikkaa ihan vartissakin ja kutina oli kaamea. Tytön vatsassa oli näitä näppyjä ja kun lääkärille aloin selittää että täällä on näitä paljon, siellä ei enää ollutkaan! Olivat siirtyneet jalkaan jne. vaihtoivat paikkaa.

Sen takia lähdettiin lääkäriin ja sai kutinaa rauhoittavan piikin, sai yön nukuttua eikä aamulla ollut enää näpyn näppyä.

Lääkäri vain sanoi ettei tarvitse olla huolissaan, tällänen on todella yleistä, tiiä sitten mitä oli...?

Uusimmat

Suosituimmat