Kukaan muu kiinnostunut ovulaatiosta?

Vierailija

Mistä tunnistatte oviksen?

Olen pitänyt nyt neljän kierron verran tarkkaa päiväkirjaa kaikista oireita. Ja huomaan, että minulla alkaa viisi päivää ennen todellista ovista pienet oireet. Nippailut, ja siitä kovenee. Ovispäivänä vihloo mahaa kunnolla.

Tänään alkoi taas nippailut ja ovis on oletettavasti perjantaina =). Jotenkin oudon kauan kestää nuo oireet.

Kommentit (10)

Vierailija

Ja mä kovasti haluaisin varmuuden, että tapahtuuko se ovulaatio vaiko eikö. Tiedätkö onko ainoa keino tämän varmistamiseksi ultraääni tai joku verikoe? Ollaan yritetty jo aikast kauan tuloksetta...

Vierailija

Kyllä mä tunnistan ovikseni ovislimoista. Tai siis mahdollisen ovulaation ajankohdan. N 5 vrk ennen todellista lh:n huippua on jo ovislimaa huomattavissa, mutta määrä lisääntyy selkeästi ja jotenkin sellasta " kananmunanvalkuaisen oloista" tulee just h-hetkellä. Ja muutenkin kiertoni on melko säännöllinen, niin jotenkin vaan osaa jo miettiä mahdollista ovulaation ajankohtaa. Niin ja ovistikkujakin käytän, jotta asia on varmentunut ihan kirkkaaksi. Tosin eihän tikuillakaan saa varmuutta muutakuin Lh-huipun toteamiseen. Eihän tietty limatkaan kait sitä itse munasolun puhkeamista selitä...?

Vierailija

Olen ajatellutkin asian tiimoilta hakea apua vuoden vaihteen jälkeen... Nyt vielä kovaa yritystä. Vaikka jännä huomata, että kun noita ovistikkuja on käyttänyt, on suorastaan ahdistavaa ruveta " hommailemaan" just jonakin tiettynä hetkenä, jonkun tikun mukaan... Vähemmästäkin menee fiilikset. Ja ei kait hedelmöityskään tapahdu, kun asiaa koko ajan pohtii...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat