Miten yllättää mies pienellä vaivalla?

Vierailija

Mies on tulossa ensi viikonloppuna pitkältä työmatkalta, ja haluaisin järjestää meille romanttisen illan.

Kynttilöitä, musiikkia ja ruokaa ja juomaksi valkoviiniä (molemmat tykkää). Olisiko mitään ruokaideoita?

Kommentit (14)

Vierailija

Ei se mitään oikeeta ruokaa reissunsa jälkeen kaipaa. Luultavasti sitä vituttaa joku " romanttinen" hömpötys, kun haluaisi heti naimaan!

Vierailija

Voi että tulen ihan kateelliseksi. Ei oo vaimo kymmeneen vuoteen mua yllättäny romanttisesti matkan tai muun jälkeen. En nyt vastaa varsinaiseen aiheeseen, vaan kannustan hommaan ylipäätään. Maksaisin paljon jos saisin itse vastaavan " käsittelyn" . Seksi saisi olla ennen tai jälkeen tai vaikka viikon kuluttua, tai vaikka ei ollenkaan....olisin todella iloinen kunhan minut vain huomioitaisiin!!!!!!

Unohda kaikki panettelut....toi on tosi hyvä juttu!!!

-K-

Vierailija

ja sitten siirryitkin siihen mitä SINÄ haluat. Kumpaa tässä nyt ollaan yllättämässä. Suurinosa miehistä haluaisi varmaan hyvän pihvin, kaljan ja seksiä ja hyvä leffa.

Vierailija

totta puhut. olen vain turhan monesti pettynyt. Tuntuu että aina tulee korville teki mitä tahansa. Ei jaksaisi enää.

Mutta koitetaan nyt vielä kuitenkin....

-K-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat