Marrasmasut paljon painoa tullut?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Marrasmasut paljon teillä on tullut painoa ja millä viikolla olette?

Mikä on vauvan painoarvio jos se on tehty?

Mulla painoa tullut ekasta neuvolakäynnistä 12 kg ja vauvan painoarvio rv 36 oli 2900g.

Tällä hetkellä rv 37+2

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Virallista painoarviota ei vaavalle ole tehty, mutta käsikopelolla vkolla 37+6 oli vähän yli 3 kg, syntyesään n. 3,5 kg. Ihan sopivan kokoinen, etten sanoisi. Nyt siis viikkoja 38+4

T: Hertta

Vierailija

VAuvan painoarvio rv 36+1 oli 2700 gr

rv 37+2 oli 2800 gr

nyt perjantaina saan uuden arvion kun käyn verenpaineden takia äitipolilla.

Rapuäiti 37+5

Vierailija

Tänään oli juuri neuvolakäynti (rv 36+4), ja painoa on nyt tullut 4,6 kiloo. Lähtöpaino oli kuitenkin sen verran suuri että hyvä näin, BMI oli nimittäin 30 ... Vauvan painoa ei oo nyt moneen viikkoon arvioitu eli ei mitään hajua sen suhteen :)

Tintta-liisa

Vierailija

Painoa tullu raskauden alusta +13kg janyt on menossa rv 35+6!Vauvan painoa ei arvioitu vähään aikaan, mutta lähempänä kolmea kiloa on.

Vierailija

painoo on tullu 25-26kg ja vauvan painoarvio oli 2viikkoo sitten 35+4 niin 3.5kg.. tänään meen kontrolliin, katotaan onko pikkuinen taas kasvanut yhtä hurjasti...

jeo ja neiti 37+4

Vierailija

Täällä oli tullut rv. 36 paikkeilla n. +20kg...bmi tais olla 25 ennen odotusta.

Johtunee kai siitä, kun syönyt odotusaikana vapaammin.

Sitä ennen aina laihiksella yms. kuurilla.

No tää kuitenkin vika raskaus ja taas kohta ne kuurit edessä, kun pystyy...

t. marrasvaavi rv 37+3

Vierailija

...kun noin vähän painoa tullut lisää. Mulla tuli vaikka kuinka paljon jo siinä vaiheessa, kun vavi painoi max. 100 gr. Tasainen tahti sen kuin jatkuu. Plääh. BMI oli alussa 25. Painoa nyt tullut jo 12+ kg... hmmm... huomenna tietänen vavin painon paremmin. Se on mun käsikopeloarvion mukaan n. 2750 gr.

Vierailija

eli nyt on viikkoja 38+5, ja painoa on tullut tasan 10 kiloa ensimmäisestä neuvolakäynnistä. vauvan painoarvio oli vkolla 36+6 tasan 3000g. alkupaino oli normaali, joten kai tässä on menty suositusten mukaan. oon kuullu ainaki kommentteja, että kaikki ois tullu nätisti tohon vatsan seudulle, mikä lohduttaa vähän kun olo on niin tukala. sais jo tulla ulos sieltä!!

mollis rv 38+5

Vierailija

ollaan sit Jeon kans kohtalotovereit, tosin mulla pari vkoa sitten oli tullut painoa n.24kiloa ja vauvast ei tietoa. Huomenna lääkäri, selvii siis et kuis paljon taas on läskiä tullut lisää..

-neitoperhonen ja Toukka 35+5

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat