Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis voi kamala.. (ov)

Vierailija

Tässä sitten kunnon äiti vetää tupakkaa ja lukitsee lapsen odottamaan sisälle, roskapussi viemättä ja kehtaa vielä laittaa nettiin..

Mä niin VIHAAN tupakointia ja ajattelemattomia ihmisiä!

Ikää 15?

http://irc-galleria.net/view.php?nick=nenniii^^

Kommentit (8)

Vierailija

on aina jotain tyyliin harrastukset: seksi tms. Siis myös siinä edellisessä teiniäitilinkissä oli näin. Ja miksi nämä äidit ovat tällaisissa gallerioissa, minusta se on jotenkin inhottavaa...

Onneksi tämän tapaisia on varmasti vähemmistö teiniäideistä, itse tunnen fiksuja tapauksia, jotka suhtautuvat vanhemmuuteen tosi kypsästi vaikka nuoria ovatkin.

Vierailija

Siinä sinunkin 8 pitäis olla samaa mieltä.

PS: Tuhkakuppi oli senverran tupaten täysi että taitaa tuo mutsi pitää noita lapsenalistustupakkataukojaan aika usein.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Tässä sitten kunnon äiti vetää tupakkaa ja lukitsee lapsen odottamaan sisälle, roskapussi viemättä ja kehtaa vielä laittaa nettiin..

Mä niin VIHAAN tupakointia ja ajattelemattomia ihmisiä!

Ikää 15?

http://irc-galleria.net/view.php?nick=nenniii^^

Mistä päättelet että se muovikassi on roskapussi? Voihan siinä olla hiekkalelutkin tms.

Tupakka taas aiheuttaa vahvaa riippuvuutta, ja tupakoinnin lopettaminen voi olla todella vaikeaa, muillekin kuin teineille.

Mä niin vihaan ihmisiä joiden pitää lasten kuvia linkittää irc-galleriasta ja ruveta herjaamaan. Sillä lapsiahan 15-vuotiaat ovat, jostain syystä vapaata riistaa lähinnä silloin jos ovat äitejä.

Vierailija

Mitä enemmän korostat seksiä oot ihQ, mitä enemmän ryyppäät ja örvellät oot vielä ihQmpi, miten bimboksi saat itses tehtyä, olet ihQin! Ei väliä vaikka olisit äiti. Mä en koskaan viitsis " tahrata" äidin mainettani just tollasilla. Auttamatta tulee noista mieleen että onkohan ne hyviä äitejä...vaikka osa varmasti on.

Vierailija

Varsinkin teiniäiti tarvitsee tukea perheeltään, yhteiskunnalta ja muilta äideiltä, ei halveksuntaa. Ei edes silloin vaikka ei mikään av:n kriteerien mukainen ihanneäiti olisikaan. Jos ei muuten mielestänne, niin edes niiden lasten takia

Vierailija

Olen sitten ainoa, joka ymmärsi sen huumorin ???

Eih, älkää pyytäkö selittämään!

Ihan oikeesti, hymy nousi huulille, minusta jotenkin on niin hauskaa kun nassikoita vedätetään ja vielä saadaan ilme filmille!

Uusimmat

Suosituimmat