Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Totta munassa olen av-mamma! Ja tällainen olen.

Vierailija

Kaksi ihanaa lasta ja mies, ihanainen hänkin. Opiskelen kieliä yliopistossa. Olen lasten kanssa kotona. Urheilen. Luen, kun ehdin.

Miksi av? Rentoutumiskeino. Sopii huumorilleni.

inhokkiaiheet: kaikki, joissa arvostellaan ihmisiä jonkun yhden ominaisuuden perusteella (esim. ulkonäkö, uskonto, seksuaalinen suuntautuminen). Myöskään vaate- tai rahakeskustelut eivät mieltäni kiihota.

suosikit: kaikki huumori, huono ja hyvä.

mites muut?

Kommentit (2)

Vierailija

Kotona vielä hetken 1-vuotiaan kanssa, sitten takaisin töihin, ylempi toimihenkilö olen teollisuuden alalla. Oma aviomies on, ihana ja ymmärtäväinen. Asun Helsingissä. Harrastan lukemista.

Miksi av? Täällä on kaikkea hauskaa! Lisäksi voi sanoa asiat joskus niin kuin ne ovat, ei tarvitse yrittää olla hirveän diplomaattinen...

Inhokkiaiheet: " Hyvä/huono äiti kun..." , helsinkiläiset, maalaiset, teiniäidit, ikä-äidit, lihavat, laihat, reimatec, bugaboo, unikko, mariskooli, muu rasismi ja syrjintä, äitiyspakkaus haisee, LI-hysteria...

Suosikit: Kirjat, leffat, tv-sarjat, Perseinen käsi!

Vierailija

Yksi ihana lapsi, toinen masussa. Mies jonka kanssa menee huonosti. Hyvässä työpaikassa, mies työtön. Lapsi miehen kanssa kotona päivisin. Vapaa-aikana enimmäkseen hoidan lasta ja surffaan netissä välillä kun ehdin + tapaan ystäviä.

Miksi av? Kiva lukea pöllöjä aloituksia ja kommentoida niihin. Joskus asiaakin. Ja saa tosi nopeasti vastauksen melkein mihin tahansa kysymykseen. Mieskin välillä sanoo, kun ihmettelemme jotain asiaa, että kysy sieltä " aaveeltä" .

inhokkiaiheet: " onko pillusi väljä vai tiukka" , " näin tänään kaupassa läskin äidin" ym.

suosikit: LI :)

Uusimmat

Suosituimmat