Voisitko jättää 1v. lapsen isän hoitoon kolmeksi päiväksi työmatkan takia?

Vierailija

.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Mun mielipide on, että on ihan tervettä pystyä olemaan erossa pieniä aikoja lapsestaan. Napanuora on katkaistu ja on täysin normaalia antaa lapsen isän hoitaa lasta matkan ajan.

Nykyäidit ovat suurin osa aivan liian riippuvaisia lapsistaan. Rakastaminen, huolehtiminen ja suojeleminen ovat eri asia. Äidin riippuvuus on joskus liiallista. Lapsi pärjää isänsä kanssa hyvin. Ja jos ei pärjää, niin siitä huolestuisin.

Vierailija

Voisin, tai tietäisin, että kaikki menee hyvin ja mies tietysti osaa hoitaa.

Mutta ihan oikeasti en olisi pystynyt jättämään, olin niin kiinni lapsissa vielä kun olivat tuossa iässä. Toista vielä imetinkin, eli olisi ollut hyvin tuskaisaa senkin puolesta.

Eli sen puolesta voisin, että luottaisin hoitoon. Mutta en itse pystyisi kuitenkaan lähtemään. Ellei olisi joku täysin järjettömän pakottava tarve, kuten että joutuisi sairaalaan tms.

Vierailija

Totta kai voisin! Ei millään pahalla, mutta jokin ei minusta ole äidillä ihan kohdillaan, jos ei henno yhtään olla erossa 1-vuotiaastaan. En tarkoita että erosta pitää nauttia, mutta sentään että pystyy sen asiallisesti hoitamaan jos työ tai muu syy niin vaatii.

Minä lähdin töihin, kun esikoinen oli 8,5 kk ja "jätin" hänet isänsä hoitoon joka ikinen arkipäivä! Ja ihan hyvin muuten imetyskin sujui, lopetin vasta kun tyttö oli yli 2 v...

Vierailija

Ikävä tulisi, mutta olen kokenut pahempaakin kuin ikävän omaan lapseen, jonka tiedän olevan tutussa hyvässä hoivassa, ja jonka tiedän tapaavani taas parin päivän päästä.

Vierailija

Kolmannen voisin jättää, paitsi että imetän vielä.ja haluan sitä jatkaakin, vauva kaipaisi rintaa aluksi kovasti mutta saattaisi jopa unohtaa sein siihen mennessä kun tulisin takaisin.

Vierailija

Onhan hän kai lapsen toinen vanhempi?

Itse aloitin työmatkat lapsen ollessa 1v3kk. Minulle ekat kerrat oli vaikeita, mutta äkkiä siihen tottui ;)

Vierailija

Siinä vaiheessa kun olin valmis lopettamaan, jätinkin lapsen (vähän päälle yksi) isänsä kanssa kolmeksi päiväksi, mutta se tosiaan lopetti maidontuotannon.

Vierailija

aloitin työt kun lapsi 1 v 4 kk, heti oli työmatkaa 3-4 yötä. :-(

Noh, nyt toivon että en ois sitä duunia ikinä ottanutkaan, mutta se on jo toinen juttu....

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat