mittatikku-kyselijälle

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

en enää muista kuka ja missä ketjussa mutta aamulla ennen rukousta tuli mieleen tällaisia en tiedä oliko samaa asiaa:)

2:53. Entä silloin, kun annoimme Moosekselle Lain, jotta oppisitte hylkäämään pahan ja valitsemaan hyvän ja teidät ohjattaisiin oikeata tietä,

7:144. Hän vastasi: »Mooses, katso, sinulle antamillani ilmoituksilla ja sanomilla olen valinnut sinut ennen kaikkia ihmisiä. Ota vastaan, minkä olen sinulle antanut, ja ole kiitollinen!»

145. Ja Me kirjoitimme hänelle lauluihin kaikki varteen otettavat asiat sekä kaikki selitykset sanoen: »Pidä nämä lujasti ja käske kansaasi valitsemaan paras! Pian Me näytämme Sinulle jumalattomain osan.»

(tuo laulut oli islamoppaan sivuilta ja lienee oikeasti TAULUT mutta kun en lue suomeksi Koraania eikä meillä edes ole yhtään niin tyydyin copypastaamaan nämä)

olipa taas turha aloitus mutta tuli nyt vaan mieleen...

Kommentit (2)

Vierailija

Kiitos Mamadza! Olet miettinyt asiaa ja jaksoit etsiä tuo kohdan. Minähän sitä kyselin tuolla " Asmaan vastauksia Josefinalle" keskustelussa. Olen kuitenkin kuullut, että se löytyisi nimenomaan Koraanista. Laitoin sähköpostia sille, jolta sen kuulin, mutta en ole saanut vielä vastausta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat