Ikää jo 37v onko järkee enää vauvakuumeilla??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tosiaan mietittiin tuossa jo sterilisaatiota kun on 3 lasta niin iskikin vauvakuume.Onko terveysriskit jo tällä iällä liian suuria? ja onko muita ikätovereita jotka kuumeilevat?

Kommentit (8)

Vierailija

Mietin vaan että onko tämä jotain ikäkausikriisiä vai todellista vauvakuumetta.Lapset 7v,5v ja 1.5v. aiemmin olin IHAN varma että lapsiluku täynnä mutta nyt emmin....

Vierailija

Eli itse asiassa olen juuri samanikäinen, kolmen lapsen äiti ja vielä yhdestä kovasti haaveilen... Välillä sitä miettii, että tässä ei ole mitään järkeä, mutta kun vielä kerran haluaisi sen kaiken kokea.

Kyllähän ne riskit tietysti lisääntyy iän myötä, mutta... Kaikessa on aina omat vaaransa. Olen ajatellut, että murehtii niitä sitten jos ylipäänsä onnistuu hankkiutumaan raskaaksi.

Mistä päin Äitix olet?

Vierailija

Itselläni ikää kohta 36 v. Yksi 3 v lapsi jo on. Kyllähän tämä ikä omat lisäriskinsä tuo, mutta voihan sitä nuoremmillekin kaikkea raskausongelmaa tulla jos on tullakseen. Yksi keskenmeno on minulla kyllä takana ja ykkösraskauskaan ei ollut kovin helppo, mutta siitä huolimatta vauvakuume minulla vain nousee... Ja en kyllä missään nimessä koe olevani edes kovin vanha :-)

Vierailija

Raskaus meni ihan ongelmitta ja oli täysaikainen. En usko että ikä sinänsä kertoo kaikkea, vaan asiat ovat tapauskohtaisia. Sitä kehottaisin vakavasti miettimään, mitä menettää kun on taas pieni hoidettavana useita vuosia. Mukavuudenhalu yleensä lisääntyy iän myötä..

Vierailija

Me olemme jo 38-vuotiaita ja saimme toisen lapsemme tammikuussa 01/05 ja olemme helmikuun lopusta lähtien antaneet kolmannen tulla jos on tullakseen. Toinen raskauteni oli aikalailla rankempi kuin ensimmäinen. Tietenkin jo ikäkin painoi vaakakupissa mutta olisin jo/vielä valmis kolmanteenkin raskauteen.

Itse en näe että raskaus olisi mikään terveysriski, onhan niitä ongelmia nuoremmillakin odottajilla :)

Vierailija

Eiköhän kyse ole enemmänkin siitä omasta jaksamisesta ja kunnosta kuin loppu viimeksi siitä iästä... Meillä on 9, 7 ja 1v8kk lapset ennestään ja kolmannen jälkeen olin aivan varma, että tässä ne nyt on. Nyt olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että yhden vielä toivoisin saavani, katsotaan nyt sitten onnistuuko. Edellisten tekemiseenkin on mennyt melkoisesti aikaa, joten voihan se olla, etten edes tule raskaaksi... Eli haaveillaan ja kuumeillaan vaan ihan rauhassa vaikka ollaankin vähän vanhempia (ehkä myös viisaampia???)

Vierailija

Työnantajani on 51-vuotias ja hänellä on reilu 1-vuotias täysin terve, itseasiassa ikäistään kehittyneempi ja " fiksumpi" tyttö!

Äitini miehen veljen vaimo =) on 42-v ja hänellä on 2-vuotias ihana, terve poika!

Vierailija

kolme nuorinta 37-,38- ja 39v.Lapset terveitä ja raskaudet sujuneet hyvin.Ja nyt viime viikolla raskaustestit näyttivät hailakkaa plussaa;) Ikä nyt 40v.Joten älkää murehtiko liikaa vaan antakaa vauvan tulla jos siltä tuntuu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat