Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistattehan, että naisen vyötärönympärys saa olla max. 80 cm!

Vierailija

Muuten riski sydän- ja verisuonitauteihin alkaa vakavasti kasvaa.

t. 38 v, vyötärö 72 cm (pituus 175, paino 59, 3 lasta)

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Se on juuri vaarallista. Itselläkin sitä hieman vaikka normaalipainoinen ja ympärys just sen 80cm. Farkut muuten mulla 28 tuumaa ja löysät.

Vierailija

Lainaus:

Se on juuri vaarallista. Itselläkin sitä hieman vaikka normaalipainoinen ja ympärys just sen 80cm. Farkut muuten mulla 28 tuumaa ja löysät.

Mut lantion ympärys onkin sit 92, samoin rinnanympärys. Ja siis ne 28 tuuman farkut on just ja just sopivat.

Vierailija

Aatelkaas sitten: siellä mulla on ympärys jotain 95 cm varmaan. Silti mun paino on "vaan" 67 kiloa ja oon 170 cm pitkä. Eli BMI:n mukaan en oo ylipainoinen. Tuo vatsa on vaan tullut ja jäänyt kaksosraskauden jälkeen:(((.

Vierailija

itselläni on iso vyötärönympärys, olen aina ollut suoraa mallia, mutta minulle rasvaa tulee vyötärön kohdalla myös selkään. Ei kai se siellä mitään vahingoita? Suoravartaloinen saa aika hoikka olla että vyötärö on alle 80 cm.

Vierailija

Lainaus:

t. 37v, vyötärö 77cm, pituus 166 ja paino n.53 kg. Ei oo varaa lihoa siis.

Niin ja sähän et kyllä oo mitenkään ylipainoinen, päinvastoin! Aika laiha siis saa olla että tuo vyötärö ois alle 80 cm.

Mulla menee yli 80 cm, vaikka BMI on normaali!

Vierailija

Ennenhän käytettiin myös jotain muuta laskutapaa, lantionympärys jaettiin jotenkin vyötärönympäryksellä. Eikö sellasita tapaa käytetä enää?

Vierailija

Lainaus:

Heh, ap on miettinyt päänsä puhki miten pääsisi ilmoittamaan omat mittansa kaikille ja nyt keksi ton Muistattehan..

Kyllä mä tuollaisia mittoja ilmoittelisin. Et yhtään kateellinen ole..? ;-)

Tai ehkä on parempi vaan availla "Laihdutusvinkkejä!!??" ja "Miten eroon liikakiloista" tai muita OlenLäskiMuttaEnTeeAsialleMitään -ketjuja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat