Minkä ikäiselle jo samaa ruokaa mitä muutkin syövät perheessä?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Meillä vauva alkaa olla jo 9kk ja mietin joko voi alkaa antamaan " normaali" ruokaa? Piltti ei maistu niinkun kotiruoka. Ollaan maisteltu ihan kotiruokaa ja sitä syö paremmin mitä pilttejä. Kiitos!

Kommentit (1)

Vierailija

meillä poika 10,5kk syönyt kotiruokaa " mausteilla" jo noin kuukauden verran....sen verran oon varonu etten hirveen maustettuja /pippurisia/kermaisia anna mutta ihan perusmausteista syö! ja hyvin maistuu!!!

tavallista maitookin oon antanu puurossa ja tuttelin kanssa...ensin meni vatta sekasin ja annoin taas tuttelia ja tänään taas kokeilin joskos alkais vatta hyväksyyn tavallistakin maitoo kun jugurtti ja viili menee kuin vettä vaan kurkusta alas!!

Ja jos joku nyt saa ihmeen hyi hyi kohtauksen kun liian aikasin yrittää alottaa verrattuna suosituksiin niin vastaukseksi sanon heti että jokainen omalla tyylillä ja jos vatta kestää niin mikä ettei...meillä kun kiintee ruoka alotettiin jo alle kolmikuisena!!!!

ja syy siihenkin oli se että pojalla iso nälkä koko ajan!!!

että sättijät jätän saman tein omaan arvoonsa!!!

mutta mun neuvo tohon ruoka juttuun on se että alat pikku hiljaa antaa vaikka ihan oikeeta perunamuusia (suolalla ja rasvalla) ja sit keittoja joissa lihaliemikuutio jne!!!

ja sit huomaat et jos ne sopii vattalle niin jatkat samaan malliin!!!

kyllä ruoka on hyvää ja vauva tykkää kun se maistuukin jollekkin!!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat