SUURPERHEKUUMEILIJAT,uuteen viikkoon,uusin kujein!!!!

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

juu petrus meillä näköjään saman ikäisiä lapsia pari kipaletta!kiva!

mulla myös nää kaksi viimeistä,4.ja 5. synntys olleet nopeita.ensimmäisestä supistuksesta,joka ei ollut edes kipeä kummallakaan kerralla ja vasta pikkuhiljaa vahvistuneet,on mennyt 1h-1,5 h kun pojat syntyneet.mun onnekseni olen molemmat kerrat ollut jo sairaalassa muiden ongelmien takia ja en ole joutunut eteiseen synnyttämään=)

mä lukisin vauva-lehtiä,jos en olisi niitä antanut pois.ja uusia en " uskalla" ostaa kun toi mun ihana anoppi hoitelee aina näitä meidän lapsia täällä meillä,ja kun se löytäis taas vauva lehtiä,tietää että taas kuumeillaan.

olen siis tyytynyt lukemaan täältä netistä ja lääkäreiden ym vastaanottotiloissa.

en nimittäin halua että anoppi arvaa jo vauvakuumeenikin.kun en koskaan oo ensimmäistäkään raskautta saanut salattua siltä. hänellä on ilmiömäinen kyky lukea mun kasvoilta että:jaha-taasko tulee vauva.

tosin se tykkää vauvoista ja lapsista,on ollu perhepäivähoitaja.

löpinät sikseen,nyt katsomaan C.S.I:tä,se on yksi lemppareista,ER:n lisäksi jota odotan alkavaksi kuin kuuta nousevaa:)

L+5 ja haave....

Vierailija

Ja pistä nyt niitä plussasäteitä muillekin!! Mun on vielä odotettava et pääsen edes piinaamaan...

Mun piti ihan heti tulla kertomaan miten ihana aamu meillä on! Mä NUKUIN!!! :D Mä nukuin kuin pieni vauva tai uppotukki. Ja olo on levänny ja hyvä. mieli triljoona kertaa parempi kuin aikoihin! Just kuulin, että unenpuute vaikuttaa myös stressinsietokykyyn, eipä siis ihme että olen ollu superstressaantunu!! Mutta nyt mä saan nukkua! En tiedä miten hullulta tämä kuulostaa, kun nukkumisen pitäis olla normaalitoiminto, mut itselläni se ei ole sitä ollu vuosiin. Ja nyt mä nukuin.. Siihen riitti puolikas lyhytvaikutteinen unilääke;ns. nukahtamislääke. Ja vielä lääkärin lupaus jatkoavusta helpottaa mieltä. Tähän asti kun mut on käännytetty liian terveenä pois .

Meillä oli ystävän kaks lasta yökylässä, ja tämä lasten vilske on jotenkin ihanaa!! Ei olis hassumpaa vaikka kaikki olis omia! =D Ehkä vile joskus... Nyt nuo nälkäisen tahtoo aamupalaa, vasta heräilivät, joten eikun hommiin!

Vierailija

Nostanpa tässä samalla kun kävin lukasemassa onko täällä käyty.. Kohta nukkumatin luo (toivon) lääkkeiden avulla. Tohtori lupas,että jos ei ne auta niin pääsen seuraavaan vaiheeseen, eli haetaan mitä hoitoa/lääkitystä/muuta tarvitsen toipumiseen. Parempi mieli. :)

Hyvää yötä! Zzz..

Vierailija

Nyt on sitten syysloma pidetty ja tulimme eilen sieltä lapista.

Matka oli oikein onnistunut.

Lapset laskivat pulkilla,kun siellä tuli lunta.

On kyllä täällä keski-suomessakin oikein talvinen maisema,kun katsoo ikkunasta ulos.Puut ovat aivan lumen peitossa.

Minäkin olen jouluihminen joka rakastaa sitä joulun laittamista ja pidän siitä tunnelmasta mikä jouluna on:)

Joku muukin taisi tästä mainita:)

Niin,minä se vaan täällä pyörin vaikka sanoin jo etten vauvaa vielä tekisi,mutta tämä vauvakuume niin valtava,että katsotaan mitä tästä tulee..

Kaikille oikein mukavaa maanantaita ja tietenkin sitä plussaonnea!

Vierailija

lääkäri ei siis ole suoranaisesti sanonut etten saisi nyt yrittää vauvaa.suositteli että tulisi yhdet normaalit kuukautiset ja odottaisimme kilpirauhaskokeiden tuloksia.ja sitten jos lääkitystä mietimme eteenpäin.

mä itse vaan oon niin haaveillut siitä kesävauvasta.

mutta nyt oon alkanut pyörtämään,josko sitten tähän syksyn jonoon vaan jatkeeksi.

jos antaisi vauvan tulla tammikuusta eteenpäin.....

eihän sen just kesällä tarvii syntyä????

tämä alkaa lähennellä jo hulluuden rajoja=)

Vierailija

Nyt kp 23/29-37, vatsakivut hellittivät sillä yhdellä buranalla (perjantainakohan sen otin). Yhdyntäkipua vielä vähän.. Meillä mennään siis näköjään keskeytetyllä, mieskään ei perusta kumiukkelista ;) joten pientä toivonhipusta on :D

Saa nähdä milloin täti kurvaa kylään, viime kiertoon lopetin pillerit, joten sattaa olla menee pidemmälle taas kierto.

Äsken kävin koiran kanssa pitkällä lenkillä ja kohta mennään lasten kanssa uimahalliin, Joensuussa on tänään ilmaiset uinnit :) Toivottavasti ei olisi kauheasti ruuhkaa?

Laihdutus ei ole onnistuakseen, pitäs herkuttelut jättää vähemmälle, mutta liikun ainaskin ;)

Vierailija

Pinoudunpa minäkin pitkästä aikaa tännekin(palstaillut tuolla vauva puolella eniten)eli minä olen jo kirjoitellut jo aiemminkin tänne,mutta pieni kertaus:olen 28v/mies 32v,lapset 11v poika,8v poika,5v tyttö ja pian 3kk:n ikäinen suloinen peikkotyttö ja vallaton vauvakuume iski jo kun odotin tuota 4ttä viimeisilläni:)))))

Jälkitarkastuksessa sanoin lääkärille toivovani 5ttä heti kun on tullakseen,ja hän ja neuvolantäti toivottivat lämpimästi tervetulleeksi plussattuani...Imetän yhä vauvaa ja tosiyritys 5. lapsoseen alkaa kun imetys on päättynyt.

Miksi haluaisin näin pian uudelleen raskaaksi(joku voi pohtia)koska olen aina toivonut pientä ikäeroa ja vauva ja muutkin lapsemme ovat olleet suht helppoja lapsia,mustasukkaisuuttta ei ole ollut lainkaan,isommat sisarukset riitelevät lähinnä siitä kuka saa pitää vauvaa sylissään...

Oma jaksaminen on loistava,vauva nukkunut ihan syntymästään lähtien hyvin,herää vain 2 kertaa syömään,päivällä nukkuu yhdet 2-4t päiväunet,ja yhdet lyhyemmät.

Ja koska tämä nyt 5v tyttö lähtee ensi syksynä esikouluun,toivoisin kovasti leikkikaveria peikkotytölle tuleviksi lapsuusvuosiksi kotiin myös päiväsaikaan,toki äitikin leikkii hänen kanssaan,mutta lapsi tykännee enempi lapsen leikkiseurasta.

Ja mies oli alussa sitä mieltä että 4 lasta riittää meille...Hänkin on pyörtänyt puheensa ja tietää hyvin että kun emme käytä nyt ehkäisyä lainkaan,niin vauvahan sieltä toivon mukaan jossain vaiheessa tulee.

ONNEA PLUSSANNEILLE JA PLUSSA ONNEA KAIKILLE SITÄ NYT TOIVOVILLE!

Katja ja lapsoset

Vierailija

Meillä tänään nuorimmainen eli 8kk neiti putkitettiin, eikä tyttö ole kokopäivänä syönyt ja lämpöäkin hieman on noussut. Toivon vain että korvan verenvuoto loppuisi jottei ennen maanantaina tarvitsisi lääkäriin lähteä! Onneksi kuitenkin toimenpide jo tehtiin kun toinen korva oli jo liima ja toisesakin nesteitä edelleen.

Minullekin tulee 2+ ja jonkin aikaa sitten tuli myös vauva, mutta sen lopetin kun ajattelin, että se on enemmänkin vauvoja suunnitteleville tai jotain sinnepäin :o)...Niin ja tässä sitä taas haaveillaan...

Minullakin mies paljon töissä ja välillä väsyttää kovastikin kun tuo kuopus sairastelee. Ja kylähän ne kaksi käsiparia esim. iltapuuhissa on mukava lisä, eikä tietenkään henkistä puolta pidä unohtaa!

Hyvää ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!!!!

Vierailija

Onnittelut Minttumarille!!!!!!!

Toivottavasti meidänkin mies muuttaisi vielä mielensä..

Lapset nukahtikin tosi nopeesti illalla, ilman kinasteluja. Saa vähän huilata :) Tosin päätä särkee, joutunee oman ajan viettämän aikasilla yöunilla, mutta kuitenkin..

Suunnittelin tuossa uimahallireissua mahdollisesti viikonlopulle, mietin vain että vienkö joka mukelon erikseen ( -omaa aikaa) vai kaikkien kanssa kerralla, joka voi olla aika show *hhmm*

Hyvät yöt!

Vierailija

Nyt kun aloin taas kirjoittamaan viestiä niin pää onkin ihan tyhjä, että mitä sitä pitikään kommentoida:(

Vauva-lehdistä oli ainakin puhetta. Meille tulee kotiin vauva-lehti ja kaupasta tulee vielä ostettua kaikki 2+ lehdet. Kivahan niitä on kuumeessa lukea, mutta vielä kivempi olisi lukea niitä kun odottaa;)

Ja Petrukselle ja haavekuvalle: Kateellinen olen minäkin kaikille raskaana oleville ja vastasynnyttäneille. En mitenkään pahasti vaan ihan vaan siten, että toivoisi niin kovasti itsekin olevansa samassa tilassa. Mutta, ehkä me vielä jossain vaiheessa olemmekin;)

Vierailija

ihana pakkassää täällä Itäisessä suomessa. minulla Ella--sofia oli myös tää viimeinen eli neljäs synnytys nopea. Menin sairaalaan ja 20min päästä tyttö oli maailmassa.Passitin vielä miehenkin takaisin töihin kun ajattelin, ettei tässä vielä kiire ole...onneks soittivat heti perään ja mies ennätti viime minuuteilla paikalle.

Joo, viime yö oli risainen ja ajattelin että ei yhtään yökeikkujaa meille enää, mutta nyt päivällä kaikki on taas toisin. Ympärillä näkyy ihania vauvoja ja vauvamasuja. Olen kateellinen kaikille odottaville äideille! Luetteko te muut paljon vauvakuume aikaan vauvalehtiä jne.? Minä olen etsinyt vintiltä kaikki vanhat odotusaiheiset lehdet ja iltaisin lueskellut niitä...

T. Petrus ja lapset 94,97,01 ja 04

Ps. leanna, meidänkin toisiksi nuorin on syntynyt lokakuussa 04 ja sit nää kuopuksethan onkin samanikäisiä.

Vierailija

En varmaan koskaan onnistu tulemaan enää raskaaksi! Tässä kierrossa mielestäni pongasin oviksen ja touhuiltiin hyvin sopivasti, silti nyt alkaa oleen kp 23/25-38 ja täti kurvaa varmasti kohta paikalle. Mahaan sattuu jo ja muutenkin olo on juuri sellainen kuin ennen tätiä!

Pitäisköhän mun sittenkin koittaa niitä ovistikkuja???? Mutta kun kierto on noin epäsäännöllinen nin milloin alkaa tikuttaan? Onko kenelläkään vinkkiä?

Nyt juuri on melko pettynyt olo, minä niin toivoin, että tästä kierrosta olisi tärpännyt! Ei oikein mikään edes huvita! Ei kannattaisi varmaan näin vanhana edes enää lapsista haaveilla!

Mukavampaa päivän jatkoa teille muille!

Vierailija

mutta mukana ollaan.

Onnea Mittumaari! Jospa vedät täältä muitakin mukaasi.Tuskin mua kuitenkaan...

Ovulaatio on karannut jonnekin, kun ei meille oo osannu. Petipuuhiinkin mies oli innokas alkukierrosta, mutta nyt on vauhti hyytyny. No, nyt on saanu seurata kuopuksen taaperrusta. Voi tuota oppimisen iloa :) Ja liikuttavaa seurata, kun toista niin jännittää uusi taito.

Tsemppiä, plussaonnea ja malttia tarvitseville!

T@hti ja lapset 00, 02 ja 04

Vierailija

Meilläkin mennään näköjään keskeytetyillä, ihan hyvä niin ;)

Odotellaan juuri vieraita tuleviksi kylään, 3 lasta heilläkin :)

Mulla vähän hiipunut vauvakuume, toisaalta ihan hyvä näin, mutta en pahakseni laita jos vauva tulee ;)

Mulla eilen meni vatsa tosi kipeäksi, ( p 21/29-37 ) otin buranan se auttoi.. Ollut siis kipeä alavatsa viime sunnuntaista asti, valkovuotoa koko viikko, vatsa turvoksissa, leikö tulehdus tms.? Nyt ei satu.. mulla oli sillaiten vatsa kipee, arka kävellä ja jos istui niin sattui alavatsaan..

toivottavasti meni tuolla buranalla ohi? lääkäriin menen ensi viikolla jos vielä jatkuu- kohtahan se tätikin kai kurvaa kylään, harmi

Vierailija

Viis sukulaisista Ella--Sofia (toivotaan että meni nimim. ees sinnepäin ;D ) eikä muistakaan huomauttelijoista! Kyllä mekin on saatu monesti kuulla jos jonkinlaista milloin vihjailua,milloin suorempaa tekstiä siitä miten pähkähulluja me ollaan,kun lapsia on viisi ja pienillä ikäeroilla,mutta täytyyhän niille antaa lisää aihetta,siksipä täällä taas kuumeillaan :DDD No,ei tosiaankaan niiden takia,vaan ihan omasta halusta...

kaikki muutkin uudet tervetuloa ja kukas olikaan plussannut? Sinulle hurjasti onnea,loput plussasäteet voit jättääkin meidän käytettäviksi,kun et itse juuri nyt tarvitse :D

Mutta nyt pihalle nauttimaan lumikelistä. Alkoi jo pakastaa,niin että ei enää niin kastukaan. Tuulee kyllä kovaa!!!

H&viisikko ja haaveissa se kuudes kullannuppu

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat