Miksi joidenkin ihmisten/perheiden ominaishaju on niin outo??ov

Vierailija

Minulla on hoitolapsi, joka haisee/vaatteet haisevat tosi vahvasti. Jopa lapsen kakka haisee samalle kuin vaatteet, enkä tarkoita kakalle tai pahalle, vaan pistävän oudolle.

Lapsen hoitokassi on viikot meidän eteisen kaapissa, ja meidän koko koti haisee tälle kassille!

Siis mistä ihmisten hajut tulevat, jos ne ei ole lian hajua?

Tämän hoitolapsen hajuista pesuainettakaan tuskin on, niin pistävää se on.

Kommentit (10)

Vierailija

Heillä oli hiessä joku todella pistävä haju, joka korostui mitä enemmän perhe hikoili. En tiedä mikä tuo haju oli tai mistä se tuli. Heillä käydessäni vaatteet, koulukirjat jne alkoivat nopeasti haista samalle. Lopulta en enää voinut olla tuon tytön kaveri (tapahtui siis ala-asteella.). Vielä aikuisiälläkin hän haisi, hieman vähemmän tosin. Hänen entinen poikaystävänsä kertoi lopettaneensa suhteen koska ei kestänyt tytön hajua.

Vierailija

eli isäni sairastaa Parkinsonin tautia ja nuo lääkkeet "poistuvat" jotenkin kehon läpi todellä järkyttävänä tuoksuna.

No harvalla lapsiperheellä nyt kovin vahvoja lääkityksiä on käytössä.

Vierailija

käytin hajuttomia pesuaineita. En tiedä kumpi auttoi, se että vähensin hajuttomien käyttöä vai se että pidän aina runsaan huuhtelun nappia pohjassa.

Vierailija

tuolle kuin meillä haisi... Varsinkin jos meni kylään jonnekin inhotti se tunkkainen haju. Voipi olla että syynä oli tuo kone, ettei huuhtele tarpeeksi hyvin. En mielestäni käytä liikaa pesuainetta.

Lainaus:

Minäkin käytän hajuttomia enkä tietysti haluaisi haista : ) Itsehän sitä tuskin huomaa...

Vierailija

Nimittäin hyvän ystäväni kotona haisee kans oudolle. Olen häneltä saanut käytettyjä vaatteita lapsilleni, jotka ovat pesun jäljiltä. Tiedän hänen käyttävän hajuttomia pesuaineita, mutta silti ne vaatteetkin haisee!

Lisäksi ystäväni on tarkka siisteydestä ja heillä siivotaan usein, silti tuo haju vain on!

Heillä kyllä vanhahko yli. 20 vuotta vanha talo, mutta siihenkin on kaikki mittaukset tehty eikä ole esim. hometta tms.

En tietenkään viitsi mainita asiasta etteivät loukkaannu, mutta ihmetyttää tää ja paljon!

Vierailija

Minäkin käytän hajuttomia enkä tietysti haluaisi haista : ) Itsehän sitä tuskin huomaa... Mutta olisiko pesukoneessa ollut jotain vikaa?

Meidän pph:n luona käytetään pesuainetta, jolle olen varmaan jotenkin yliherkkä. Ostin kerran sitä samaa enkä voinut käyttää sitä yhtään. Varsinaisia allergiaoireita ei tullut, mutta jostain sensorttisesta täytyy olla kyse, sillä haju on mielestäni todella pistävä. Päivähoitopäivän jälkeen lapseni haisee tuolle pesuaineelle koko tyttö - en tod. ymmärrä, miten siinä niin käy!

Vierailija

Mulla kans hoitolapsi, ja satun kylla tietamaan mista ahnen ominaishaju tulee, kotonaan tupakoidaan sisalla, ja koko lapsireppana haisee tupakalle.

Serkkuni kotona haisi myos todella pistavalle, tai erikoiselle, vahan sekoittuneena korvapuustin tuoksuun...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat