Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin äipät ja iskät sekstaa?

Vierailija

Meillä vanhimmat lapset kympin molemmin puolin ja pienin puolitoista.Isommat valvoo iltasin ja ei todellakaan sytytä seksi kun toisella korvalla saa kuunnella milloin seinäntakaa kuuluu, etä mitä te hommaatte. Voishan tietty valvoa ja odottaa että seinän takana nukahdetaan, mutta yleenssä se oon minä joka kuorsaa ensin.Viikonlopun päikkärit, jos isommat kersat ulkona on oikeestaan ainoita hetkiä hieman heittäytyä, joskus tarvis vaan hieman enemmän kuin hetken.

Kommentit (2)

Vierailija

meillä on vastuu huoltaa ja kuskata lapsia. meilläkin on oikeus nauttia ja pitää hauskaa. siksi mies ja minä päätämme välillä viedä lapset mummulaan viikonlopuksi ja seksiä harrastamme silloin. talossa voi olla vapaamin ja keksimme jatkuvasti uusia leikkejä ja tapoja tehdä toiselle hyvää. joskus lasten katsoessa.elokuvaa livahdamme kylpyhuoneeseen.

Vierailija

Meille tuli juuri tuo "mitä te oikein kolistelette" -kysymys jokin aika sitten. Pyritty olemaan hiljaisempia sen jälkeen.

Lukko saunan ja makuuhuoneen ovessa toimii aika hyvin ja hyvin äänieristetyt huoneet.

Uusimmat

Suosituimmat