Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei sinä ihminen joka aloitit gallupin " kuinka usein seksiä ja painosi?"

Vierailija

Vaikutat jotenkin uskomattomalle tyypille. Mistä ihmeestä edes keksit tuollaisen yhdistelmän?! Miksi ei vaikka pituutesi ja seksin määrä tai silmien väri ja seksin määrä?! Yhtä typerää!

Yrittääkö täällä nyt joku todistella että laihoilla on parempi ja aktiivisempi seksielämä?! Ja pah sanon minä!

Sillä on eniten merkitystä miten nainen kokee seksin. Nauttiiko hän, onko hän vapautunut ja estoton, villi ja kokeilunhaluinen? Itsevarma nainen joka osaa tuottaa nautintoa ja osaa myös ottaa sitä vastaan, on ehdoton petikumppani. Siitä mistä nainen ammentaa itsetuntoaan, on jo toinen asia. Parisuhteessa seksiä ei " tehdä" kuten filmejä kuvattaessa, ei ole kameroita ja muita ihmisiä ympärillä katselemassa näyttääkö toiminta visuaalisesti hyvältä ja kukaan ei ole puuteroimassa persettäsi. Seksi todellakin lähtee korvienvälistä ja siitä miten hyvin ihminen tuntee itsensä ja kumppaninsa.

Terveisin 170/95 hyvännäköinen pimu jolla aktiivienen seksielämä. Luvut voivat näyttää pahalle av mammoista mutta kerrottakoon että tienaan myös ulkokuorellani. Kiinteyttävä teholiikunta on pop;)

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Siihen ei kenenkään ollut pakko vastata, esim. minä jätin väliin. Toisekseen, kun vastaajat (yleensä) ovat nimimerkittömiä, niin tuskin kukaan pelkästään noilla annetuilla tiedoilla ketään tunnistaa. Minustakin kysely oli vähän outo, mutta so what? Se, että otit sen näinkin henkilökohtaisesti antaa sinusta sen kuvan, kuin et ihan olisikaan sinut itsesi tai seksin kanssa. Niin, ja helpommin tunnistettavia asioitahan sinä tässä itsestäsi kerrot, kuin jos olisit vain tuohon ketjuun painosi ja seksikertasi kirjoittanut.

Vierailija

ja teen niitä kuvia joita katsellessa miehesi nauttii yksinolostaan;)

AP

Sori että näin kiivastuin tosta gallupista mut jotenkin vaan meni herne nenään.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vaikutat jotenkin uskomattomalle tyypille.

Miten joku VOI kirjoittaa näin? Vaikutat aivan uskomattomaLTA tyypiLTÄ!

Vierailija

Vatsa ja takamus hyllyi, ja oli inhottavia makkaroita.. :/ Voin kyllä samaistua niihin, joilla on ylipainosta johtuvia itsetunto-ongelmia. Mulla seksielämäkin parani heti kun laihdutin (tosin syy laihdutukseen oli ihan muu, seksin lisääntyminen ja laadun paraneminen oli vain plussaa). Mutta tunnen kyllä heitäkin, jotka niistä makkaroistaan huolimatta seksistä nauttivat. Joillakin on vain hyvä itsetunto muusta kiinni kuin kiloista.

Vierailija

Nämä läskit ällöttää, niin paljon, että en tunne itseäni enää ollenkaan seksikkääksi. Aloitankin nyt laihdutuksen ja toivotaan, että tämä pari suhde saa taas tulta alleen makuuhuoneen puolella=)

Vierailija

Meillä olen huomannut kyllä, että en kiihota miestä enää samalla tavalla kuin joskus ennen. itsetunnon päälle se ottaa, mutta seksiä silti saan, ja se on ihan hyvää silloin kun sitä saa.

Vierailija

Normaalipainoiset ja ylipainoiset naiset olivat tyytyväisempiä seksielämäänsä ja kertoivat nauttivansa seksistä paljon enemmän verrattuna laihoihin kanssasisariinsa.

Vierailija

lehdissä on nyt ollut juttua siitä voiko hoikilla ihmisillä olla parempi seksielämä kuin läskeillä, ehkäpä sen em. ketjun aloittaja juonti aloituksensa siitä eikä mistään omasta yksinkertaisuudestaan.

Vierailija

Kaipa sitä yhdenillanjutusta on ihan sama minkä näköinen ja kokoinen on, mutta en voisi ainakaan itse kuvitella olevani seksiä sisältävässä parisuhteessa huomattavan painavan ihmisen kanssa.

Mutta siis eihän se paino toki kaikilla vaikuta. Monilla lihavilla vaan itselläänkin voi olla itsetunto-ongelmia, minkä johdosta seksiä halutaan vain pimeässä, ja harvoin, jne. En tiedä kummasta näkökulmasta sen ketjun ap tämän kysymyksen tarkoitti, ehkäpä hän vastaa vielä?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat