Jos teillä on lapsia, miksette ole naimisissa?

Vierailija

Jos mies ei ole kosinut, se on sen merkki, ettei hän halua sitoutua SINUUN.

Jos ei olla naimisissa, jompi kumpi haaveilee salaa että tulee vielä " se oikea" jonka kanssa tulee häät.

Typerää tehdä lapsia avoliittoon.

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija:

Lainaus:

En aio enää antaa kahlita itseäni. Suurempaa rakkautta osoittaa olevani tässä ilman virkamiehen puheita.

Kunnon kirkkohäät se olla pitää, jää hienon juhlan muisto mieleen ja sitä on hyvä muistella, kun tulee arjessa tiukka paikka.

haluun isot häät, mutta nyt en jaksa oikeesti ruveta niitä suunnittelemaan, ehkä sit jotain kolmekymppisinä mennään naimisiin, ei enne sitä :)

t.onnellisia yhdessä ja kosittukin on :)

paremmin kuin sinulla. Nyt haluat sitten näpsäyttää ja tuottaa pahaamieltä kaikille avoliitossa asuville. Niin ja olen avoliitossa ja ei ole tullut vain mentyä naimisiin. Enkä ole menossakaan.

Avioehto kuitenkin pitäisi tehdä.

Vierailija:

Lainaus:

mutteivät haittoja. Fiksut haluavat elää yhdessä, mutteivät jakaa eron tullen omaisuuttaan toiselle.

MIkäs siinä ollessa, kun muija passaa ruuat, siivouksen ja ymmärtäjän ja rakastajattaren roolit ja hoitaa vielä jälkeläisenkin äijälleen - hyvähän sitä on olla. En mäkään kosisi tai haluaisi avioon.

tv nro 30 ( 12 vuotta kihloissa )........ :)

Vierailija:

Lainaus:

ollaan puhuttu kihloista ja mieheni sanoi et mennään vain...kysymys jäi leijailemaan ilmaan ja ollan puhuttu naimisiin menosta,ja mies huvituneena lupas pyytää kättäkin mun isältä:)mitään ei vain tapahdu ja en halua jankuttaa asiasta!!mut tekis mieli ees jotain sopia!!meillä on 3kk vanha poika,asiat on hyvin ja olisi ihanaa mennä kihloihin,vaikka miehenikin haluaa silti hän kysyy minulta että mitä se muuttaisi?ja eikö yhteinen lapsi tarkoita sitä että ollaan yhdessä aina?no minulle se toisi tietynlaista varmuutta ja olisi mukava jos kaikilla meillä olisi sama sukunimi.onko ehdotuksia??

eli mies ei halua naimisiin eli hän ei siis halua sitoutua, mitä teen? Meillä on kaksi lasta, hajoitanko tämän toimivan perheen sen vuoksi????

Arki jatkuu samanlaisena juhlan jälkeen, oltiin naimisissa tai ei. Mulle nuo instituutiot ovat sanahelinää. Joku paperi ei pidä ketään yhdessä pahan kriisin tullen - onhan se nähty.

Ymmärrän toki, että vahvasti konservatiivisessa ympäristössä kasvaneiden ihmisten on vaikea ajatella näitä asioita omilla aivoillaan. Luullaan, että joillakin riiteillä on oikeasti merkitystä. Merkitystä on vain sillä, mitä ihminen itse tahtoo. Vai luuletteko tosissanne, että joku kuusi kertaa naimisissa ollut julkkistaiteilija on ollut suhteissaan enemmän tosissaan kuin parikymmentä vuotta yhdessä ollut, yhteisiä lapsia halunnut avopari?

romantiikkaa.. onnellisia kyllä ollaan, ainakin useimmiten .Mies ei halua naimisiin ja itse en sitä enää järkkää. jos ei kosi, ni ei kosi. ehkä joku muu kosii joskus =) meille kihlaus ei ollut miehen puolelta lupaus naimisiin menosta.. tylyä.

Tarkoittaa sitä, että kun miestä velkasaneerataan, niin avopuolison tulot ei vaikuta maksettavaan. Sen sijaan aviopuolison vaikuttaisi. Minä olen meistä siis se isompi palkkainen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat