Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt mua säälittää se Minnan poika!!! Isot miehet puhuu 14-vuotiaan pippelistä tv:ssä :(

Vierailija

Aika kova juttu sen ikäisellä pojalle. Todella törkeää käytöstä Antilta ja kumppaneilta -kyllähän ne tietää, että matsku voi päätyä lähetykseen! Varmaan Roopella on nyt kovat ajat koulussa.

Pisteet meni kyllä subteeveeltäkin, että näytti kyseisen pätkän. Pakkohan ei olis ollut... Niinkuin Hannakin sanoi, niin aika valikoidusti näytetään juttuja, joten vähän MORAALIA jos olis mukana, niin ei näytettäis 14-vuotiasta poikaa (joka on täysin sivullinen ja syytön siihen että äitinsä on mukana) nolaavaa puhetta!!!

Mulla tuli nyt BB-krapula. En tiiä suututtaako vai masentaako tuollainen. (Siis pojan puolesta.)

Sivut

Kommentit (37)

Mutta joo, törkeetä oli subilta näyttää toi pätkä. Olisivat näyttäneet vaan sen Pertun eka kommentin ja jättäneet siihen, jos kerta oli pakko näyttää.

Perttu ehkä avasi jutun, mutta muut lähti täysillä mukaan ja heitti vielä pahimmat kommentit.

En minä kyllä ainakaan Perttua syytä. Syytän ensisijaisesti Subtv:tä, joka näytti jutun. Laitoin sinne palautettakin.

t. ap

Jos sinä, typerys, jonka mielestä siinä ei ole mitään ongelmaa pidät sitä hyvänä juttuna, että puhuttiin että on " ISO" (ootpa muuten lapsellinen, jos se on joku puolustus) niin etkö tajunnut, että naureskelivat sille miten iso 14-vuotiaan " tatti" on..!

Miettikää nyt oikeesti! Kenelle 14-vuotiaalle toi ei olis tosi paha juttu. Koulussa saa niin paljon paskaa niskaan että se on ihan kauheeta.

vaikka " jo" 14 täytti. Varmaan kiva syntymäpäivänään kuulla tuollaista puhetta telkusta, kun varmaan katsoo ohjelmaa :( Olisivat ennemmin vaikka laulaneet onnittelulaulun, kuten Iinallekin.

Ehkäpä Minnan itsensä olisi pitänyt sanoa suoraan, nyt vaan naureskeli lehmämäisen vaivautuneesti. Oikeestaan vaan pahensi asiaa, kun antoi poikien jatkaa juttua vaikka se meni koko ajan vaan mauttomammaksi.

Äänestän Minnaa, koska se on PASKA ÄITI oikeille lapsilleen, kun ei edes yritä suojella.

Tiina kysyi tyttöjen makuuhuoneessa joskus viikko sitten, kun tytöt jutteli " tyttöjen juttuja" niin Tiina kysyi varmaan ihan harmittomasti että " onko teidän Vilmalla jo tissit" ? Ei Tiina varmaan tarkoittanut mitään pahaa, varmaan tuolla unohtaa kamerat. Niin Minna sanoi nopeasti, että ihan pienet.

Minna varmaan ajatteli, että vastaa jotain nopeasti että juttu unohtuu.

Mitä muuta voi odottaa ihmiseltä, joka avoimesti ilmoittaa jo itsensä esittelyssä, että on eroamassa, mutta että hänellä on uusi kumppani. Kuka tervejärkinen nelikymppinen perheenäiti lähtee BB:iin?

Kyseessä on ihminen, jolla on pahimman luokan neljänkympin kriisi menossa. Piti tonnekin lähteä nuorten kanssa hillumaan. On siinä meillä ravintolaesimies, taitaa olla siviilissä jonkun räkälän tiskillä myymässä juopoille ja pyörittämässä karaokea!

Mutta Minna nyt vissiin ei oo kovin fiksu.

Idiootti se Tiinakin kun tollasta kyselee. Kun tietää, että kamerat käy. Ja muutenkin... emmä tajua miksi kyselisin toisten lasten tissien kasvusta -varsinkin, kun itselle ei edes ole lapsia. Että mikä mielenkiinto voi olla toisten lasten henk.koht. asioihin ?!!!

..poika parka. :( On toi kauheeta kun äiti on tommonen julkisuushullu et pitää mennä ittesä ja perheesä häpäsemää telkkariin. Se antin vieres koisiminenkii oli aika suolesta. HYI. En itekään ole täydellinen äiti, mut varmaan parempi ku tuo. :(

Mietin vaan, miltä olis teininä tuntunut, jos mun intiimialueista olis puhuttu teeveessä... vaikka oliskin niin, ettei ne ihmiset tunne mua. Niinkuin joku sanoi, niin oleellista on se, että kaikki tietää kuka mä oon!!!

Roope " tatti" -poika :(((

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat