Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sain selville väärin keinoin

Vierailija

miesystäväni pettävän minua. Hän ei tiedä että tiedän, enkä voi sitä hälle sanoa, koska hän saisi selville keinot jolla olen tiedon saanut. Miten saisin hänet jollain muulla tavalla kiikkiin, olisiko nyt hyviä neuvoja miten saisin miehen tunnustamaan tai kertoman asian itse, sillä en halua jättää hänt' jonkun muun syyn takia, vaan juuri sen takia että hän on pettänyt.

Kommentit (7)

Vierailija

niin puhelet, että mitä silloin tapahtui kun olet ollut niin outo sen jälkeen.. jne. Kalastelet ja kalastelet.. Hiillostat ja tunnustus tulee ennen pitkää!

Vierailija

Pettävällä miehellä ei varmasti paljon ole omaatuntoa tai aitoa rakkautta/arvostusta sinua kohtaan, joten vaikka hän "jäisikin kiikkiin", mitä sitten? Luuletko, että hän katuisi yhtään sen enempää kuin nytkään? Häntä saattaisi toki harmittaa, että on jäänyt kiinni, mutta katumusta tai huonoa omaatuntoa tuo kiinni jääminen tuskin rakentaa...Ja suhteenne kohtalohan on sama joka tapauksessa; se on päättymässä. Tosi lapsellista tuollainen toisen kiikkiin keinottelu.

Molemmat olette nyt ilmeisesti pettäneet toistenne luottamuksen; mies pettämällä sinua, sinä niillä keinoilla, joilla olet asian selville saanut. Hyvä vaan, että suhteenne päättyy; ei se ilman luottamusta olisi pitkälle kantanut muutenkaan.

Itse olen sitä mieltä, että miehen petos on suhteessa vielä paljon pahempi, kuin se, mitä sinä olet mahdollisesti tehnyt (urkkinut kännykkää tai sähköposteja?), joten itse en häpeäisi jättää miestä eksplisiittisesti pettämisen takia. Sanoisin vaan, että "tiedän sinun pettäneen minua, ja siksi suhteemme on nyt ohi", ja jos mies yrittää urputtaa jotain, että mistä voi tietää, sanoisin vaan, että "sillä ei ole nyt mitään merkitystä, sillä pettäminenhän on tosiasia". Jääköön ihmettelemään, mistä olet saanut tietää asian...

Etsi kuule itsellesi sellainen mies, johon voit luottaa. Ei tarvitse urkkia miehen asioita selville kielletyin keinoin, ja olokin on paljon mukavampi kun ei tarvitse jatkuvasti epäillä ja pelätä.

Vierailija

Eka avomieheni näki mut erään miehen seurassa, hyvän ystäväni mies (ei, en todellakaan ole ylpeä) ja sanoi heti pihalla, ai että sellaista. Toinen kommentoi työmatkani jälkeen, että mä arvaan mitä teit viikonloppuna - kuka se oli?

Tämä tarina on ihan tosi.

Vierailija

Mitä väliä sillä on, jos kumminkin jätät hänet? Ajantuhlausta kokohomma, ala vaan hankkia uutta kämppää ja lopeta nämä lapselliset leikit.

Uusimmat

Suosituimmat