Onpa tekstiä

Vierailija

Vierailija - 23.10. 23:09 vastaa tähän viestiin (54/54)

Ei vasta äidiksi tullut mielestäni kuulu baariin

vaan symbioottiseen suhteeseen vauvansa kanssa. Imetys vaatii sen, että äidin on oltava alkuvaiheessa ainakin kolmen tunnin välin antamassa rinaa lapselleen. Näin on NORMAALISSA äiti-lapsisuhteessa, ei missään pulloäitiydessä, joka ei ole normaalia.

Itse olin esikoisen aikaan 19-vuotias, ja baariin oli päästävä kolmen kuukauden jälkeen synnytyksestä jättäen lapsen pärjäämään isän ja tuttipullon kanssa. Stressasihan se lasta, kun tuttipullo oli rinnan tilalla. Oli valvottu jne. Nyt kadun sitä, että pitikin olla niin kiire ja ajateltava vain itseään.

Nyt viisaampana, 25-vuotiaana vasta vauvan saaneena olen ehdottomasti sitä mieltä, etten baareihin mene ennen kuin lapsi on täydellisesti vieroittunut yösyötöstä eli varmaan siinä 1-1,5 vuotiaana. Miksi tuottaisin turvattomuutta lapselle? Tuttipullo ei korvaa rintaa. Tästä vauva-ajasta on syytä nauttia jokaisella solullaan, koska se on niin lyhyt. Minulla ei ole mihinkään kiire. Ehkäpä olin liian nuori esikoisen aikaan kun en tätä ymmärtänyt.

---

Tuttipullo ei ole normaalia? Haist ämmä paska. Minulla ei imetys onnistunut enkä tarvitse ketään siihen tuomitsemaan!

Kommentit (5)

Vierailija

Älä ime kaikkea itseesi. :)

Minä imetin ja syötin pullosta lisäksi kun ei oma maito riittänyt. Enkä tunne olevani huono...enkä tosiaan jaksa lukea noita imetys vs. pullo-taistoja. Kukin tekee niinkuin parhaakseen näkee, ei se arvoa vähennä :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat