Olenko nyt pettänyt?

Vierailija

Kirjoitin äsken ensimmäisen viestini kaksplussalle;(

Olen pahoillani,mutta kun täällä ei tapahdu enää MITÄÄN.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

mutta oikeasti, sä olet muuttunut liikaa! En tunne sua enää! Noista otsikoista en näe enää mitään spontaania ja hauskaa ja nää värit ei sytytä mua. Ehkä ajan kanssa, mutta kun ei ole enää motivaatiota jatkaa. Ehkä jos me oltais rekisteröidytty, mutta kun nyt ei ole mitään sellaista mikä olisi sitouttanut toisiin.

Vierailija

Nää on niin pliisut ettei millään voi syntyä tulisia keskusteluja kun on näin synnystyssalimainen väritys! Entinen oli aktiivinen ja dynaaminen!

Mä oon niiiiiiiiiiiiiin pahoillani, mutta mä en vaan saa enää nousemaan yhtään avausta.

Vierailija

kun sekaantuu varattuihin palstailijoihin?

Missä on niiden moraali, itsekunnioitus? Eikö kannata hankkia omia palstailijoita, sen sijaan, että varastaa toisten?

Mä voin kyllä uskoa, että siellä on vakuuteltu, miten av on ihan kylmä ja toimimaton nykyään, eikä mitään keskustelua oikein enää synny. Kannattaa kumminkin miettiä, mitä uskoo, ihan kaikki ei ole totta.

On the second thought, tässä tapauksessa se kyllä on totta...oli miten oli, pettäminen on silti tuomittavaa!

Mä en enää ikinä voi kertoa teille meidän Nico-Pecan Reimateceistä ilman, että mun mieleen nousee kuva teistä toisella palstalla tekemässä samaa jonkun muun kanssa:((

Vierailija

Eikö meidän suhteemme ole merkinnyt teille mitään?

Joka päivä olen täällä roikkunut teidän takianne ja menette vieraisiin. Vilkuilun vielä ymmärtäisin, mutta viestin kirjoittaminen on jo pettämistä.

En tiedä voinko enää jatkaa teidän kanssanne. Ehkä minunkin on aika siirtyä elämässä eteenpäin.

*itkee lohduttomasti*

Vierailija

Mä en enää ikinä voi kertoa teille meidän Nico-Pecan Reimateceistä ilman, että mun mieleen nousee kuva teistä toisella palstalla tekemässä samaa jonkun muun kanssa:((

[/quote]

Teen kaikkeni että kuva silmistäsi haihtuu... lupaan keskittyä tästälähtien taas pelkästään av:hen ja kaikkien nicojen reimateceihin...

Vierailija

Yhdessä me ollaan vahvoja. Nyt jos KAIKKI päätetään, ettäpidetään av myötä- ja vastatuulessa, niin kyllä se siitä. YHdessä me jaksetaan ja av uuteen nousuun!

Mä alan olemaan jo niin vanhakin, ettei mua enää huolita muille palstoille...

Vierailija

Jotenkin oli tosi vaikeaa kun täältä piti olla pois se uudistuspäivä. kertyi niin hirveästi paineita ja sitten kun tämä on tökkinyt niin pahasti viime aikoina niin jonnekin pitää ne paineet purkaa... tiedän että on selittelyä ja ette varmaan ikinä anna anteeksi, mutta olinhan sentään rehellinen ja myönsin erheeni.

Kuitenkin lohdutukseksi voin sanoa ettei muille palstoille kirjoittelu antanut samanlaista mielihyvää kuin av.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat