Mita kamalaa ja anteeksiantamatonta olette tehneet tai sanoneet kaverille ja kuitenkin saaneet anteeksi, mutta kaduttu silti loppu elamanne...

Vierailija

Kommentit (4)

Vierailija

En koskaan ole oikein ymmärtänyt, kuinka ystäväni onnistuikin ymmärtämään minua niin väärin, mutta kaipa olin varomaton suustani. Sain anteeksi, mutta ystäväni oli todella loukkaantunut. Kadun, koska välit eivät ole koskaan palanneet entiselleen, vaikka tapahtuneesta on vuosia.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

En koskaan ole oikein ymmärtänyt, kuinka ystäväni onnistuikin ymmärtämään minua niin väärin, mutta kaipa olin varomaton suustani. Sain anteeksi, mutta ystäväni oli todella loukkaantunut. Kadun, koska välit eivät ole koskaan palanneet entiselleen, vaikka tapahtuneesta on vuosia.

Itse en ole koskaan tehnyt mitään anteeksiantamatonta. Ystävää olen pari kertaa vahingossa loukannut, mutta anteeksi on pyydetty ja myös saatu. Minusta siis anteeksiantamaton teko on vain ja ainoastaan silloin, jos se on tehty tietoisesti. Vahinkojahan syntyy, niistä pitää ottaa oppia ja sitten elämä jatkuu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat