TRAXX MARLIN 3 JOGGERIT VAI /T.MARLIN 4KUOMURATTAAT

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

TRAXX MARLIN3 JOGGERIT vaiTRAXX MARLIN 4 KUOMURATTAAT...???

onko kenellakaan kokemusta naista rattaista?onko ne käynnölliset ja helppo kulkuiset?kommeteista ja mielipiteista KIITOLLINEN-kristina

Kommentit (7)

Vierailija

Meillä on nuo kolmerenkaiset rattaat. On todella kevyet ja ketterät käytössä. Tavaratila ei mielestäni ole hurjan tilava jos ajatellaan että perheen ostokset sinne pitäisi tunkea. Hoitolaukku ja muuta saällä kulkee siellä kuitenkin vaivattomasti. Lämpöpussi on meillä käytössä, likka on vasta 7 kk ikäinen joten en tiedä kuinka iso lapsi sinne mahtuu ilman suuria vastalauseita.

Menevät näppärästi kasaan, kulkevat pienessäkin tilassa tarvittaessa kun renkaat saa helposti irti. Lumikelejä odotan innolla että kuinka sitten sujuu lenkkeily likan kanssa.

Joku kirjoitti että kuomu rätisee käännettäessä, selkänojan säätö aataminaikuinen hihnasäätö ja mitähän muuta olikaan. Minua ko seikat ei ole haitanneet pätkääkään.

Olen äärettömän tyytyväinen ollut tähän mennessä rattaisiin. Ei kaduta että ostin hieman erilaiset poiketen valtavirrasta. Kaverit tuskailee raskaiden ja kömpelöiden orajuttujensa kanssa, mää vaan kieputtelen kevyesti likan kanssa kaupoilla...

Vierailija

selkänojassa on hihnasäätö sellaisella lukitsin hommalla, joka on toiminut oikein hyvin. tyytyväinen olen ollut rattaisiin ja hyvin toimivat talvellakin. tosi mukavan kevyet rattaat työntää ja helpot kuljettaa autossa. lämpöpussiin sopii aika pitkään nukkumaan ja sitten isommalle käy jalkapussina koska on koko istuimen mittainen. maksoin itse noista 355 euroa viime helmikuussa.

Vierailija

Osaisiko joku kertoa, että mahtuisiko näihin rattaisiin 2v/95 cm poika vielä istumaan niin, että pää ei ottaisi kuomuun kiinni ja polvet olisi " suussa" ? Näyttävät kuvissa siltä kuin mahtuisi, mutta en uskalla tilata arvelun varassa. Täksi talveksi vielä haluaisin kunnon rattaat.

Vierailija

Meillä oli ihan vauva-aikana yhdistelmävaunut, mutta aloin himoita joggereita rattaiksi ja päädyin Traxxeihin. Ne kulkevat kuin itsestään ja ovat kevyet, mutta tukevat. Olen tykännyt niistä aivan hurjasti.

Parasta on mielestäni se, että matkarattaita emme tarvitse enää ollenkaan, koska näillä vekottimilla on ketterä kierrellä kaupoissa ja menevät pieneen tilaan kasattuna. Lumihangessa kulkeminen vielä mietityttää, mutta eräs lenkillä vastaantullut " Traxx-kuski" väitti, että kulkevat hyvin myös loskassa ja huonosti auratuissa paikoissa.

Muutama juttu minua mietitytti, kun rattaat tulivat:

- Selkänojan mekanismi on aataminaikuinen--- Ollut käytössä kuitenkin ihan näppärä, vaikka kovasti ensin epäilin.

- Jalkatukea ei saa säädettyä--- Ei ole vielä meitä häirinnyt

- Kuomu " rätisee" , kun sitä siirtää ylös ja alas --- Sekään ei ole vielä haitannut.

Näin kesä-syksy-kokemuksella voin suositella ja toivon, että talven jälkeenkin olen samaa mieltä. Takuuajan jäleenhän nämäkin varmaan laukeavat tielle :).

P.S. Vaunuihin kuuluva hoitoreppu on mielestäni todella surkea esitys. Näyttää kyllä kivalta, mutta en ymmärrä, mikä siitä tekee hoitorepun. Sisällä on kyllä hoitoalusta :). Kaipaisin ehdottomasti lisää vetoketjullisia taskuja tai jotain jaokkeita. Tavallinen reppu olisi ollut paljon parempi sijoitus.

Vierailija

.. ja melkein vuoden käytön jälkeen en voi kun kehua! Ovat olleet parhaimmat kiesit, mitkä meidän perheessä on ollut, kokemusta löytyy aiemmin halpis yhdistelmistä, Teutonian Y2K:sta, Emmaljungan kuomareista ja Gracon matkiksista. Me ostettiin Marlinit pehemeällä kantokopalla, ja näin tehtiin niistä vaunut vauvalle. Loppukeväästä, kun poika halusi jo istua vaunuissa, otin kantokopasta laita- ja pohjalevyt pois ja näin käytettiin koppaa lämpöpussina. Nyt ajattelin taas kaivaa kopan esille ja käyttää sitä talvella makuupussina. Meillä on Hauckin kolmipyöräisten sadesuoja, Emman ratasjalkapeite ja Brion hyttyssuoja käytössä, kaikki toimivat myös Traxxeissa. Vaikka joku jo parjasikin selkänojamekanismia aataminaikaiseksi, niin musta taas se on erityisen hyvä, saa säädettyä aina mielen mukaan, eikä ainoastaan tiettyihin asentoihin, esim nyt nuhanenäinen poika nukkuu loivasti pää koholla. Tavarakori on iso verrattuna esim Teutonioihin etc ja erityishyvä on työntöaisa, varsinkin pitkillä lenkeillä " käppyräsarvista" saa hyvän otteen. Kaikkien näiden plussapuolien lisäksi rattaat ovat myös kevyet käsitellä, kulkevat hyvin myös sohjossa ja lumessa, ja tietty ovat myös hyvännäköiset ;-) , eli suosittelen lämmöllä!

Vierailija

Me käytetään ihan yhdistelmävaunujen sadesuojaa, mutta varmaan matkarattaiden suoja olis parempi, että sais niiden kahvojen kohdalta fiksummin.

Käyttöohjeissa sanotaan, että käyvät 15 kiloon saakka.

Tavaratila on mun mielestä tilava, mutta kun se on sellainen kankainen, niin eihän siihen ihan valtavia ostoksia voi lastata.

Meillä ei ole käytössä sitä niiden omaa lämpöpussia, vaan sellanen tavallinen musta lämpöpussi, jota Vauvatar möi. Olisko ollu Carenan pussi.

Vierailija

teke mieli niita osta,tosi kiva näköiset kyllä ovat !

Selkänojan mekanismi on aataminaikuinen--

just sen selkänoja olin tutkinu kuvasta ,ihmettelin miten se toimii .???

mita sadesuoja niihin käy? onko teillä käytössä TRAXX GATOR -lämpöpussi --mahtuuko 2 vuotias? mitä tos käytöohjessa kuormituksesta--onko 15--17kg max. ja tavaratila onko pieni ... iso?

nyt ne 299e/tarjouksessa ,mitä normaali hinta oli? kiitos jos jaksaat vastata!!!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat