*~*~* SYYSSÄTEIDEN MAANANTAI *~*~*

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Alkuviikkoa naiset!

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Ihanaa, että avasit säteiden plussatilin, jossa on ollut aika hiljaista viime aikoina. Vedäthän meidät muut mukaan, pliiiiiiiis!

Nyt on mentävä kotihommien pariin, piipahdan varmaan vielä illemmalla.

Vierailija

Tosi ihanaa, vähän näin aavistelinkin. Minkä ikäinen sinulla se esikoinen on? Selviäisi se varmaan esittelyistäkin jos jaksaisi katsoa.. Toivotaan samanalaista onnea muillekin!

Meillä " jännä" viikko edessä kun nyt on kp 11. Limat ovat jo tulleet, saas nähdä tuleeko niitä ovisnippailuja. Viime kierrossa havaitsin ne oikeastaan ensi kerran elämässä :) Että näin tarkkaa selostusta teille säteet. Täytyy siis yrittää olla aktiivinen kammarin puolella ;)

Olisi muuten kivaa jos säteille olisi oma pino odottajissa, minä kun olen vähän laiska kirjoittamaan / lukemaan montaa pinoa ja tässä on jo niin hyvin tutustunut että olisi kivaa jatkaa yhdessä. Tosin olisi kiva että te odottaja -säteet kävisitte vielä meille odotuksen odottajille kirjoittamassa kuulumisia ja nostamassa fiiliksiä. Ainakin omat fiilikseni nousevat kun kuulen muiden odotus kuulumisia.

Galluppeihin :

-Jos nyt tulisin raskaaksi, olisin 32 v. kun syntyy. Esikoisen syntyessä olin 30v.

-Meillä on farmari harmaa Peugeot -04, farmari on ihan huippu lapsen kanssa vaikka ennen en olisikaan farkkua halunnut.

- Paras lahja minkä olen saanut taitaa olla nahkainen Longchampin laukku mieheltäni. Se oli suuri yllätys, koska olin hänelle joskus ohimennen maininnut siitä. Yleensä minun lahjat ostetaan niin että tarkkaa kerron mitä haluan. Mieheni ei omasta mielestään ole hyvä lahjojen ostaja.

Aurinkoista päivää!

matleena

Jätin muuten nikistä numeron pois kun tuntui ihan tylsältä.

Vierailija

että täällä on kyllä diagnoosina ihan se [b]vauva[/b]kuume.

Ja mallariina..muistinko oikein kirjoitti katsoneensa Onnen varjot ja kyllä minäkin itkeä tihrustin.. on se niin väärin :( Vaikkakin olin hyvin pettynyt leffaan kokonaisuutena. Mutta tosiaan kaikille sitä plussa onnea ja toivotaan ettei siitä tulisi meidän arkea!!!

+++ säteitä+++!!!

Kathy

Vierailija

taelsa, kyllä minä sinuna testaisin, ja jos näyttää negaa niin sitten vaikka tikuttelet sen oviksen ja laitatte nyt sen pikkuisen aluilleen! :D

Aloin miettimään, että kun joku oli testannut ovistestillä raskauden niin eihän raskaustesteillä sitten voi bongata ovsta, ettei sitten sitä näyttäisi jos plussan saisit..?

Mutta, pidän peukkuja todella lujasti, ettei olisi mitään ovista vaan jo alkanut raskaus joka siellä oireilee! :D bdbd

Vierailija

[color=royalblue]Paluu kotikonnuille - en sitten saanut sen siunaaman rauhaa että olisin reissun aikana uskaltanut avata vauvasivut, käry oisi käynyt käden käänteessä ja kotona ei vaihteeksi nettiyhteys toimi. Aaaargh - ikävä tulee anoppia, oma äiti tekee kertakaikkiaan hulluksi *repii hiuksiaan*. Keskiviikkoiltaan pitää vielä sinnitellä... Missäköhän jamassa mielenterveys on joululoman jälkeen kun pitää punkata jatkuvasti muiden (ja porukoiden) nurkissa???

Hirmuisesti tullut uusia Säteitä: tervetuloa Gringo, Serafi, s.m.r., Hanna, Amalia, Dot, Kidelma ja Nellariina - muistinko kaikki? Kuis Taelsa - edelleenkö lupaavaa? Äsh, Venlalle pahoittelut - ehkäpä ne puolukat jäisi seuraavaksi jo kokonaan pois...

Serafinalla oli hyvä termi ¿naps ja kops ja siunattuun tilaan¿ - ei ole tätiä vielä näkynyt eikä kuulunut - to-aamun testi oli ihan selvä nega (no niin, hätäilin sitten kuitenkin kun ¿ei ne testit maksaneet edes Euroa kappale...¿) mutta sunnuntaina tuli sitten se[/color] [color=red]PLUSSA[/color][color=royalblue], ei ihan yhtä kirkas kuin kontrolli viiva, mutta selvä kuitenkin. Ja nyt sitten on ne tavalliset epäuskon, riemun ja kauhunsekaiset tunteet päällä, ¿ihanko totta riitti yksi yritys¿, ¿mitä ihmettä sitä tuli tehtyä¿ ja ¿miten me ikinä jaksetaan raksaprojektia ja vauvaa yhtäaikaa¿. Eiköhän se tästä tasaannu. Hajuaisti on herkistynyt totta tosiaan, väsymys lisääntynyt, paleltaa ja kuumottaa ja se ah-niin-ihana kuvotuskin on antanut ensi merkkejä. Toivotaan että asukki pysyttelee kyydissä yli kriittisten kuukausien - LA olisikin sitten 29.6 - JO!!!. Juu, ja tämä on ollut rehellistä vauvakuumetta - esikoinen kun alkaa olla jo niin ¿iso¿ poika elkeinensä ja touhuinensa. Vauvat on taaperoihin verrattuna NIIIIN helppoja ;), vaikka sydän ylpeydestä pakahtuukin on esikko oppii lapseksi ja ihmiseksi.

Toisen jalan tahtoisin kuitenkin pitää vielä täällä säteissä, ei taida olla vielä tarpeeksi raskaana-oleva-olo :) ja kunnolla ¿uskaltaa olla raskaana¿ vasta joskus vkolla 13! Jokos muuten Kaisa ja Mirju on tehneet odotuspuolelle Sädepinon??[/color]

Hirmuisesti tsempityksiä ja säteitä kaikille - koitetaanhan talkoilla saada odotuspuolen sädepino kasvamaan! Kynttilät esiin ja lemmenhetkistä nauttikaan :D

Vierailija

...pinoon!

Ihan ekkuna ONNEA MAE! Kun uutisesti luin niin iho nousi heti (sanotaaanko varmuudeksi näin lintuinfluenssaisena aikana) hirvenlihalle! ;)

Oi kun pian olisi sama onni, autuus, sekavat fiilarit ja kaikki tilanteeseen kuuluva tässäkin torpassa ylimmillään!

Niin...tiedän...tässä tarvitaan karsivällisyyttä... mutta... =)

Koko päivän on harmittanut etten ole aiemmin ennättänyt koneelle, mutta ollut ihan mahdoton hulina päivä!

Aamulla jo ennen kukon laulua lähdetin paremmanpuoliskoni Poriin palaverii ja auto millä he(työkaverin kanssa) sinne ajoivat oli vielä kesäpalloilla varustettu! Olen koko päivän pyydellyt yläkerranisännältä vaivihkaa, että saisin miehen elävänä kotiin, sillä täällä meillä ja koko heidän matkanvarrella on ollut todella kurja keli! Ja mahtottoman liukasta!(kotiin tuli juuri ja yhtenä palana)

Itse olen ennättänyt käydä hetken tänään kampaajalla " rentoutumassa" !

Sain äitini valvomaan Tirriäisen unta!(nukkui koko poissaolo aikani) Ja aivan yhtälailla kuin teillä Wilma, niin ei tule kovin montaa tylsää hetkeä päivän aikana tuon naperon kanssa! Menoa, vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää! ;)

Noihin galluihin:

1.

Meillä Ford Focus Cmax, musta väriltään ja vm 05

Sellainen keskisuuri tila-auto, ja itse olen tykännyt siitä ihan mieltsin paljon! Saimme auton vasta Tirriäisen synnyttyä(miehen työn kautta liisari auto) mutta kävimme niitä silloin raskaana ollessamme koeajamassa ja tämä auto teki minuun lähtemättömän vaikutuksen korkeudessaan! Autoon ei tarvitse kiivetä eikä laskeutua vaan voit vain istua!(itse olen 172cm pitkä) Ja taas sen ison mahan kanssa sieltä on niin helppo vain tulla pois! Ei tarvitse tilata nostokurkea kahdeksi viimeiseksi raskauskuukaudeksi pihaan seisomaan vain että mami pääsis autosta ylös! Mutta olen ehkä vain opettanut itseni liian helpolle...? ;) Niin ja se on NIIIN hyvä ajettava! Vakaan ja turvallisen tuntuinen! (huomaako että olen myyntialalla...vaikutti hieman myyntipuheelta... =) )

2.

Kun saimme tietää että Tirriäinen olisi tulolla maailmaamme niin olin 27v ja hänen syntyessä juuri täyttänyt 28 ja koska olen joulun lapsi niin jos saataisiin alulle tämä 2. prokkis niin olisin edelleen 28 ja syntyessä 29! =) ...*pyörittää päätään*...kamalan nopeaa nykyään menee vuodet...

Omaan napaan ei mitää uutta... ferrari on edelleen telakoituneena mein oven edes... mutta näyttää siltä, että olis jo täti käyny laittaas lämpeemään, jotta tarkenee karauttaa ratsunsa hevonjeeraan! Hyvästelen sen kyllä nyt sitten NIIIIN hyvin että nähtäis vasta pitkän ajan kuluttua seuraavan kerran... niin sukurakas tämän tätin kohdalla en ole...=)

Mutta murut,

nyt taas luppasee silmä tällä mamilla...

Kauniita unia kaikille ja mahottomasti plussasäteitä kaikille!

Piinailijat!Tsemppiä!!!

Hyvää kannattaa aina odottaa ja kaikki hyvä tulee pienissä paketeissa vai sanoisko että nyyteissä! Hihi! =)

Nyt nukkumaan!

Aurinkoa elämään!!! =)

-S-

Ihanaa jos säteille on tehty oma pinoutumismahku odotuspuolellekin! Iso kiitos!!!

Olette kaikki niin mukavia että mielelläni teidän kanssa sitten joskus odotan!! =) =) =)

Vierailija

Heips,

Tässä teitä jo tovin vierestä seuranneena ajattelin liittyä porukkaan, mikäli se sopii?

Nyt menossa kp 19/28, maha alkoi vihlomaan ihan kummallisesti tänään töissä. Lämpö on ylhäällä 36,6. Tisut arkana, vaikka yleensä ovat ihan pari kolme päivää ennen tätyliä. Alaselkää juilii kummasti, ei kait " raskauden" näin pian pitäisi olla havaittavissa???

Edellisestä on kauan aikaa ja se meni kesken rv 6+2.

Vierailija

Ihanaa kun meitä on niin paljon, että välillä jollekin tulee plussapallojakin! Onnea ihan tuhannesti!

Jos nyt tulisin raskaaksi, olisin esikoisen syntyessä 27. Olen luonnostani näköjään tähdännyt tuohon lähelle ensisynnyttäjien keski-ikää (oliko se jotain 26,8...) =)

Meillä täällä odotellaan vielä kuukauden verran ennen kuin päästään tositoimiin. Eli omasta navasta ei juuri mitään kerrottavaa. Paitsi että pillereiden lopettamisen jälkeen näköjään mielialavaihtelut ovat hurjat. Nyt vasta tiedän, mitä PMS-oireet ovat! Nyt ollaan kuitenkin menossa kohti ovista, joten mieli on korkealla!

Nyt kiirettä, palaan joskus paremmalla ajalla kuumeilemaan!

Vierailija

Hepsistä!

Taisin jonkun pienen pätkän perjantain pinoon jo kirjoitella, mutta tässä uuteen viikkoon tuulahdus! Esikoinen tuolla sängyssään möyrii ja tavoittelee unta, huoh, taidan saada mennä palauttamaan taas sänkyynsä...

ONNEA ihan hirmuisesti uusista plussista, niistä tulee itellekin niin hyvä mieli, kun ovat elämän suurimpien ihmeiden terveisiä, kun kertovat olevansa tulossa maailmaan. Juuri yksi kaveri ilmoitti odottavansa toista lastaan ja LA 15.6. Ja kun omasta kuumeilusta on oltava hipi-hiljaa. Ei missään nimessä paljastettaisi julkisesti odotusta ennen 12 rv:n täyttymistä, viimeksi kerrottiin lähimmille sukulaisille, mutta niistä sitten yksi inhokki meni julistamaan onnemme ympäri kaupunkia. Joten vahingosta viisastuneena...

No niin, gallupeista:

Olin 24 kun esikoinen syntyi ja jos nyt tulisin raskaaksi, olisin 27-vuotias.

Meillä on VW-Passat farmariauto! Huippuhyvä isojen tilojensa takia, mahtuu vaunut heittämällä sisään tavaratilaan, oikea äiti-ihmisen unelma!

Mitähän tänne, sen verran omaa napaa, että viikon päästä tarttis tähdätä kovat piipussa jos mielisi raskaaksi tulla...hehee! Toivon todella, että viimeistään helmikuussa tärppäisi, ettei ikäero esikoisen ja pikkusisaruksen välillä tulisi olemaan yli 3vuotta.

Oikein mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! Kivan aktiivinen porukka tämä, kunpa vain itsekin ehtisi aktiivisten mukaan, mutta tuo 2v-vipeltäjä " vähän" rajoittaa! Heipat!

Vierailija

[color=purple]piti kyllä ihan muutakin kirjoittaa, mutta tulipa ainakin selväksi että..

[b][size=5]Ihanaa Mae, onnittelut ja monta paria tarrasukkia masuasukille!!!![/b][/size]

Kävipä se kyllä nopeasti, on se kumma miten toisille tosiaan käy naps ja kops ja toisille sitten ei.. Mutta hienoa ja kyllä te selviitte niistä muistakin projekteista :)

Jep, olen sitten ollut kuumeilematta koko viikonlopun, en ole kerennyt pinoja lukea, luen heti tämän perään joten olen taas ajantasalla ;) Työt pitänyt kuumeen loitolla mikä toisaalta hyvä. Ja muutenkin tuntuu että menee päin mäntyä tämä kierto kun keskiviikkona lähden siine Saksaan ja silloin alkais tärppipäivät, mutta toivotaan että ovat sitkeitä sissejä ja pysyvät mukana menossa löytäen tien sinne minne pitääkin ;)

Jotain -galluppiakin oli...

* Auto on Opel Meriva vm 03, ihanan laguunin sininen. Pieni " tila-auto" tosi pieni sellainen mutta toivotaan että riittäis joksikin aikaa.. on ainakin näppärä parkkeerata ;)

*jos nyt saisin aluilleen esikoisen niin olisin 27vuotis sen saadessani

Mutta nyt pinojen pariin...

Mukavaa maanantai iltaa kaikille! Ja tervetulo toivotukset uusille myös minun puolesta :)

Kathy [color=pink][size=6]♥

Vierailija

Kiitos kaikille tervetulo toivotuksista! Nyt jo kotoisa olo teidän seurassa, vaikka uusi olenkin. :0)

Ihanaa Mae, kun teillä on tärpännyt! Onnea suuresti!!!! Tuli itsellekin niin ihana olo, kun luki teidän onnesta! Toivottavasti me muutkin pian voitaisiin ilmoitella vastaavasta. Kovasti vaan tärppionnea muillekin!!!!

Päivä on mennyt kiitäen vaikka vapaapäivä minulla olikin. Käytiin aamulla pojan kanssa kaverilla kylässä ja oli ihana seurata kun lapset leikki aika kivasti keskenään aina välillä. (poika on siis nyt 2-vuotta) Siellä sitten kuumeilin ;o) taas kovasti....

Nukuin minäkin päikkärit, kun viime yö meni valvoessa. Miksihän kun ei ollut edes täysi kuu....? Haaveilin sitten siinä vauvasta yöllä.... Miulla on kamala vauvakuume, olisi ihana saada sellanen pieni söpö tuhiseva käärö syliin. Voi se vauvan tuoksukin.... hym....

Päikkärien jälkeen käytin pojan korvakontrollissa ja kaikki oli kunnossa onneksi. Lääkäriltä yritin kysellä ns. luomutärppejä raskaaksi tuloon... ei osannut juuri sanoa mitään. Hän itse, lääkäri siis, jää kohta äitiyslomalle, ihana maha hänellä. Jännä muuten se, että kun itsellä on vauvakuume niin näkee joka puolella ihania mahoja ja vauvoja! Onko kukaan kiinnittänyt samaan huomiota????

Niin niihin kysymyksiin...

Meillä Mitshubishi pajero eli sellanen maastoauto.

Kun ekaa vauvaa odottelin olin 29-v ja 30-v kun hän syntyi. Nyt olisin 33-vuotta kun hän syntyisi.....

Nyt ajattelin kömpiä nukkumaan, sillä huomenna olisi suunnistettava töihin....

Vierailija

[color=navy]Ja ihan heti alkuun [b]Maelle ONNITTELUT[/b]!! Kyllähän sitä jo vähän ooteltiinkin ja ounasteltiin! :) Kaikkea hyvää raskauteesi!

Omaan napaan ei oikeestaan uutta.. kp22 tai jotain siihen suuntaan ja nyt jännäillään, että miten tämä kierto muodostuu. Tällä viikolla pitäisi ferrarin kaahata pihaan, luulisin. Ei nyt ihan tänään tartteis kumminkaan tulla, tai nää kierrot lyhenisi aika huolestuttavasti koko ajan! Mutta katellaan. Sit vissiin täytyy se aamukampa väsätä.. ;D Pitää nyt vielä varmistaa mieheltä, että se on nyt sit kanssa varma, että siinä kuukauden päästä aloitellaan.. tuskin se nyt mieltään on muuttanut, mutta kun ei nyt sen kummemmin ole ollut taas puhetta aiheesta.

Hmm.. pikkasen nyt kyllä tuntuu " tuntemuksia" alavatsassa.. ei perskules, ei kai se ämmä nyt vielä tänne tule?! No, toivottavasti tää vaan johtuu siitä etten oo vielä ehtiny aamupalaa syödä.. hmm.. katsellaan.

Galluppiin 1)auto on Nissan primera vm97 ja koska mies ei ole autokuumeilevaa tyyppiä, niin tuolla kai sitten kolmannenkin kanssa pitäis pärjätä.. ei ole siis edes farkku.

2) esikoista aloin odottamaan ollessani 22 ja vauva syntyi kun olin 23v.

kakkosta aloin odottamaan ollessani 24 ja vauva syntyi kun olin just täyttäny 25. Kolmas toivonmukaan syntyy ollessani 27..

Jep, mutta nyt on pakko hipsiä aamupalallekin ettei mene olo ihan heikoksi.. :) Mukavaa päivää kaikille ja ++++säteitä![/color]

Vierailija

Tätähän jo vähän ounasteltiin... :)

Ja moi kaikki uudet & tervetuloa!

Emme ole vielä saaneet aikaan Säde-pinoa odottajiin, mutta eiköhän aika ole kohta kypsä. ;) Paitsi tähän mennessä suurin osa taitaa kuulua muutenkin kesäkuisiin, ja niille/meille pinoja on siellä kaksikin. En edes muista, kumpaan kävin kirjautumassa.

Vanhat kamut löytyisi kieltämättä helpommin omasta pinosta, ja ainakin mua kiinnostaisi muutkin odotuskuulumiset kuin niiden, jotka on aivan samoilla viikoilla.

Olen inhottavassa flunssassa, kuumeessa & korva- & kurkkutaudissa ja pohdin lääkäriin lähtöä, koska töihin en välttämättä kykene tänään. (Iltavuoro edessä.) Voi itku ja tröööööööööt... ;(

K@isa rv. 8+4 - 9+6?

(Uskon itse edelliseen, jälkimmäinen olisi vaan ihanan paljon jo!)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat