¤¤¤LOKAKUISTEN MAANANTAI 24.10.05¤¤¤

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Vallulle tsemppiä, eiköhän vauva vaan nukkunut hiukan normaalia enemmän.

Täälläkin tosi surkea yö takana. Kuopus yski yön niin että tuntui melkein tukehtuvan. No eipä tarvinnut miettiä lähteekö lääkäriin sitä kättä näyttämään, jonka se eilen teloi, ton yskän takia se on ihan pakko viedä. Olipahan kiva aamulla kuudelta herätä, heittää mies töihin, että sai auton. Tosi raivostuttavaa väsyneenä istua aamuruuhkissa. En uskalla lähtee kävellen tota 2 kilsan matkaa, tuskin tyttö edes jaksais. Ja sit jos kädestä otetaan röntgen niin sehän on jossain tuolla lähes 10 kilsan päässä, näin siis lyhyet matkat täällä helsingissä..... Meillä ei edes terveysasemalle mene bussia.

Nyt sitten oliski parempi jos vauva syntyis vasta aikaisintaan loppuviikosta, jos tuo neiti saa vaikka antibiootin niin ehtis vähän vaikuttaa. Onhan vastasyntyneellä tosi hyvä vastustuskyky, mut kivempi olis jos tyttö olis hiukan terveempi.

Suppareita!!!!!

Hennajo 39+1

Vierailija

Aamulla olin esikoisen kanssa avoimessa päiväkodissa.Yhä siis yhtenä kappaleena.Vähän alkaa positiivisuus kadota, vaikka tietää, kuten meritähtönen sanoi ettei enää ole pitkä aika,vaikka menis sitten käynnistyksen kautta.Täällä ilmeisesti viimestään 41+4 käynnistellään...no loppuviikosta yliaikaiskontrolliin jos ei ala itsekseen tulemaan.Tekis kyllä mieli sanoa, etten suostu sitten ilman nyyttiä enää kotiin palaamaan.

KAISALLA kuulostaa hyvälle,taitaa pian olla nyytti tuloillaan.Tsemppiä! ja mene vain sinne äippäpolille, jos kivut jo kovat ettet pysty olemaan.Tulehan sitten kertomaan miten kävi.

TAIKA ja HEMULIKin tainneet päästä synnärille, kun mitään ei ole heistä kuulunut.Tsemppiä sinnepäin !

VALLU Mullakin vauvalla välillä hiljaisempia päiviä, ja sitten itse huolestuu.Nyt kun jo yli LA:n.Kerrohan sitten äippäpolikuulumiset ?

Musta tuntuu ulkoisesti, että ois lapsivesi vähentynyt koska masu on paljon pehmeämpi,mieskin sanoi, ei ole niin pinkeenä enää.

Huomenna neuvola, ja sitten varaillaan aikaa yliaikaiskontrolliin.

NINNULLE tsemppiä yliaikaiskontrolliin.Kerrohan kuulumiset jos vielä kotiudut ilman nyyttiä ?

Pitää lähteä ulkoilemaan, vaikka itse vähän nyt väsyttäis...

ponnyt rv 40+6 ja masunasukki

Vierailija

Mä oon kanssa samaa mieltä. Yritä ottaa särkylääkettä ja levätä. Mutta en kyllä yhdy th:n sanoihin. Nimittäin kyllä ne varmasti ottaa sut sinne ainakin näytille. Ja voihan olla et tilanne on niin hyvä että pääset jäämään!? Yritä jaksella siellä

Sinilainen 39+5

Vierailija

Kivaa kun paistaa aurinko...on heti paljon parempi mieli! :)

Vaikka yön nukuinkin aika huonosti,illalla alko ihan hirvee päänsärky

(mulla on niskat ihan jumissa ja johtu varmaankin vaan siitä)

ja sitten yöllä poltteli vattaa,turha kuitenkaan siitä on innostua ei meinaan oo mitenkään outoo (on jo monta viikkoo poltellu mut ei oo toivookaan et se siitä mikskään kunnon suppareiks muuttus :/ )

NINNULILLE jaksamisia...varmaan aika turhauttavaa!!

Mullakin on neuvola " vasta" keskiviikkona (eihän tää kaveri viel oo kauaa yliaikaa ollu) tarvii varmaan ruveta oottaan sen synnytyksen sijasta ultraa (eiköhän täs semmoseen pääse kun on menny yliaikaseks)

Spica [color=cadetblue1]40+2[/color]

Vierailija

Ihanaa että kaikki vauvalla hyvin!! Mutta kyllä kieltämättä oli TOSI kurja kuulla, että kohdunsuu on ihan epäkypsä :-( Vaan eikös se kuitenkin voi kypsyä siitä hyvinkin nopeasti?! Ainakin luulisin! Nyt oon niitä kuviakin sulle jo muutaman laittanut :)

Emppu *peukuttaa että ' paavo' syntyy vielä lokakuun puolella*

Vierailija

Mulle se oli ihan uuttaa, kun olen koko raskauden ollut ilman ainuttakaan lääkettä, mutta olen nyt sitten ottanut ½-1 tablettia kerralla ja saanut nukuttua. Viime yönä otin 2 kertaa ½ tablettia.

Vierailija

Ihana, pieni poikamme syntyi 21.10. Synnytys käynnistettiin tableteilla. Koko homma meni nopeasti, kesti 3 tuntia ja 2min. Ponnistusvaihe 3 min. Synnytys oli ihanan helppo, ehdin saada sen spinaalinkin niinkuin toivoin, joka olikin sitten aivan ihana ja kesti loppuun asti. Vauva syntyi avosuisessa tarjonnassa, kyllähän melkoisesti piti ponnistaa että sain vauvan ulos, mutta kun kipua ei tuntunut niin sitä uskalsi sitten ponnistaa täysillä :))

Kotiin tultiin tänään ja hyvin voimme. Vauvan mitat:pituus 50,5cm, paino 4240g ja pään ympärys 35,5cm.

Nyt lähden nauttimaan vauvantuoksuisesta arjesta ja vetäydyn taka-alalle. Kiitos seurastanne ja onnittelut kaikille ja hyvää vointia vielä odottaville!

Lokari ja poju 3vrk

Vierailija

Mä avasin koneen äsken enkä ollut uskoa silmiäni kun pinkkaa ei näkynyt. Meinasinkin justiin aloittaa sen, mutta VALLU ehti ensin. Onko näin moni meistä tosiaan nyytin haussa/omansa hakenut TAI niin masentunut ettei edes pinoa saada aikaiseksi :) Eilisessä pinossa kieltämättä aistittavissa " lievää" alakuloisuutta. Nyt kyllä ryhdistäydytään.. ei ne beibit ennenkään ole sinne masuun jääneet ikiajoiksi!!

NINNULI voe mahoton. Taisi sitten olla mulla sen verran apea päivä myös eilen, että ehdin jo toivottaa hyvät käynnistykset väärälle immeiselle :D Juu sori siitä ja toivottavasti oikea ihminen saa ne tsempit perille :) Tietty Ninnuli toivon sullekin edistystä.

Ainakin TAIKA se oli jolla näytti hyvältä tuo tilanne ja sitten joku tooosi tuttu nimimerkki myös, mutta jonka lahopää unohti jo :/

NEITI21 onpa ikävä kuulla että vauvaa itkettää noin paljon :( Mulla on myös kokemusta kahdesta koliikkivauvasta vuoden ikäerolla yksinhuoltajana ja kieltämättä ei voi unohtaa sitä väsymyksen määrää mikä silloin ainakin toisen koliikin aikaan vaivasi. Huh... Toivottavasti pikkuisesi pääsee vaivoistaan eroon ja saat nauttia enemmän rennosta seurustelusta.

Omassa navassa ei uutta. Illalla taas supisteli jonkin verran, mutta se oli siinä. Tänä aamuna ei vielä yhtään supparia ja mieskin lähti taas allapäin töihin 6 jälkeen aamulla. Oli jo henkisesti varautunut että sais aloittaa lomansa tällä viikolla. No niinpä olin minäkin siihen henkisesti varautunut, kun ei kumpikaan mennyt näin pitkälle viikoissa aikaisemmin, mutta kai se pitäisi vaan yrittää varauuta siihen että yli menee niin ei harmita niin kovin.

Yö oli aika huono kipujen takia. Tai nukuin hyvin ja pitkiä jaksoja kerrrallaa (pisulla vain 2 kertaa) mutta aina kun heräsin niin ihan joka paikkaa kolotti. Kädet ja varsinkin sormien nivelet todella kipeät, lonkka kuin tulessa, olkapäät, jalat kaikki. Huh. No joo ei enempää valitusta. Nyt toivotan meille kaikille hyvää vointia ja PIRTEÄÄ MIELTÄ!!!! Kyllä ne vauvat vielä syntyy!!! :)

Sinilainen 39+5 (...ja enkka senkun kasvaa)

Vierailija

Aamusella tuli käytyä neuvolassa, nyt viikkoja 40+1

hemppa 118, pisu puhdas, verenpaine ok, painoa ei viimeviikosta lisää, sf-mitta laskenut sentillä ollen 35 cm, turvotusta nilkoissa yhden plussan verran. Alapäätutkimuksessa selvisi että, kohdunkaulan kanavaa jäljellä alle sentti, kohdunsuu pehmeä ja auki sormenkärjelle! Eli ei mitään huimaa edistystä, mutta onpahan kuitenki jotain!

Th meinasi että tuskin tarvitsee käynnistää, tulee tässä parin viikon sisään itsekseen. No huh, ku lohduttikin paljon!

Kaisalle tsemppiä! Ja Vallulle kans, kaikki varmasti kuitenkin hyvin! Päipylle kiitoksen synnytyskertomuksesta ja onnittelut nyytistä!

Jotain muutakin kommentoitavaa oli, muttei lahopää muista!

No, tästä tuli suht omanapainen viesti jälleen! Antakee anteeksi :)

Misuli 40+1

Vierailija

En sit menny sinne ä.polille, kun puhelimessa sanoi ettei kuulosta siltä että olisi vielä käynnnistynyt synnytys. Vaikka noita " oireita" jo olikon.

Lähtein sitten miehen apteekkiin (klo 12 aikaan) et saisin särkylääkettä, kun joku sitä täällä mulle suositteli (sori en muista nimeä... joku Hanna???). Kyllähän se vei selästä säryn pois (pitkän ajan jälkeen), mut se särky tuli aina kuitenkin supparin kanssa.

Nukumaan olisi taas ihana mennä takas, kun väsyttää, mut ei toi makaaminenkaan ole hyvä asento silloin kun tulee supistus...! En oo vielä keksinyt sopiva asentoa tai liikettä mikä lievittäisi sitä minulla.

Ja kiitos teille kannustamisesta!!!

Enpähän taidakkaan vähään aikaan olla lähdössä nyytin hakuu reissulle.

Kun nämä kivut on tälläsiä jo niin mua oikeasti pelottaa miten kestän sit kun ne tiheentyy!!

-Kaisa-

Vierailija

VALLU: Hyvä että vauvalla kaikki hyvin.:) Ja ymmärrän fiiliksesi kohdunsuun tilanteesta.Mutta kuten Emppu sanoi, se voi kypsyä äkkiäkin.Tsemppiä !

Jaksamista kaikille ! Kyllä me nyytit pian saamme syliimme.;)

Onnittelut nyyttinsä saaneille lokalaisille ! :) Ihanaa vauva-arkea teille.

Omaa lokalahjaansa vielä odotellen Ponnyt 40+6

Vierailija

Tuossa olen ollut sängyllä klo 12:30 asti makaamassa et saisin levättyä, kun ei tullu nukuttua tarpeeksi viime yönä. Ja nyt viimein jaksoin nousta sieltä ylös.

Mietin vaan et miten ihmeen paljon sitä tulppaa oikeen irtoaa???

Kun nyt tuli taas paperiin... ja taitaa olla jo viides kerta vuorokauden sisällä.

Pitäisi kai syödäkin jotain, kun viimeksi olen syönyt aamupalan joskus klo 9.00 aikaan!!! Ei vaan ole ollut nälkä!! Vaikkakin hulluna haaveilen ja himoitsen Maraboun pähkinäsuklaata!!! :p nami...

-Kaisa-

Vierailija

Eipä ole kaksiset tunnelmat täälläkään...

Kävin sit siellä äitiyspolilla yliaikakontrollissa tänä aamuna. Kaikki hyvin mutta eipä ole kertaakaan vielä masentanut näin paljon! Lääkärillä oli kiire ja veti homman läpi tosi nopsaan. Sanoi että vauva on vielä tosi ylhäällä, paikat ei ole yhtään kypsemmät kuin kolme viikkoa sitten, hyvä kun on sormelle auki, kaulaa jäljellä vaikka muille jakaa... Virtaukset hyvät, verenpaine hyvä, ei turvotusta, sydänkäyrä hyvä. Vauvan koosta ei sanonut mitään, enkä tajunnu edes kysy kun kaikki oli niin nopeasti ohi.

ELI: Ei varmasti ala tapahtua yhtään mitään ennen torstaita, jolloin seuraava käynti (jos ei vedet mene). Ja lääkäri siis todellakin sanoi sen ääneen! Eli torstaina katsotaan käynnistetäänkö mutta hoitaja sanoi että voi olla et ei vielä silloinkaan, jos kaikki vauvalla hyvin eikä paikat kypsät!!!

Kyllä ottaa päähän kun lääkäri ei edes anna mitään toivoa että vois syntyä ennen käynnistystä. Olis nyt vaikka pienen valkoisen valheen päästänyt. Näin turhautunutta oloa ei oo ollu ikinä. Mitä mä teen nämä kolme päivää??? Jäi sellanen olo että turha edes mitään ässiä kokeilla kun ei kerran mitään tapahdu. P****le!

Anteeksi kun on kiukkuista ja kurjaa tekstiä mutta ei mua varmaan tässä kohtaa kukaan muu ymmärrä paremmin kuin te! Palaan kun oon vähän rauhoittunut.

Ninnuli 41+4!!!!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat