rintojen muoto

Vierailija

Lueskelin sonera plazan keskustelupalstaa ja sieltä tuli ilmi mielenkiintoisia seikkoja rinnoista...tuntuu että nykyisin ainoastaan pyöreät, vähintään c-kupin rinnat ovat " ainoat oikeat" . Kuulemma suipot rinnat ovat epänormaalit...?!

Itselläni on vähän suiponmalliset (itse sanoisin terhakat), mutta kuitenkin pyöreähköt rinnat, tuli sellainen tunne että olenko nyt epänormaali enemmistön mielestä?

Olenko 22-vuotiaana ymmärtänyt väärin, että rintoja ja nännejä on kaiken kokoisia ja näköisiä? Onko ulkonäkövaatimukset menneet jo niin pitkälle, että roikkuvat, suipot, pienet, isot, lättänännit, suipot nännit yms. ovat epänormaaleja? Kuinka monella naisella edes on täydellisen täyteläiset tai pyöreät rinnat luonnostaan?

eikö kuitenkin pitäisi olla tyytyväinen, ettei ole rintasyöpää tmv.

mielipiteitä?

Kommentit (12)

Vierailija

Ei oo totta että rinnat roikkuu imetyksen loputtua!

Itellä on B-kokoiset,mut eipä roiku ei!

Imetinkin vuoden ja silti ne vaan nykyään on ihan yhtä terhakat kuin teininä(nyt oon kolmekymppinen...en oo enää sinisilmäinen,mut kolmekymppinen)!

Totuus testi on se,että laita lyijy- tai mustekynä rintojesi alle,jos kynä pysyy,rintasi riippuvat,jos ei ne on terhakkaakin terhakammat...luin jostain...Eikä mulla kynä pysy!

Ehkäpä onkin näitten " normaali" kokoisten,ei suurten rintojen etu,toi roikkumattomuus....

=)

=)

Jotain positiivista siis pienistä palloistani =)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat