EX-HAAHUT vko 43

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (79)

Vierailija

Aamun aikana oli tullut pikkupöksyyn tuhrua :-(. Vessareissulla pyyhkiessä paperiin ei kylläkään tullut häivähdystäkään punaista. Onnistuneissa raskauksissa mulla ei ole ollut minkäänlaista vuotoa eikä kyllä noissa epäonnistuneissakaan. Sinänsä jos tämä raskaus on mennäkseen kesken, niin ihan hyvä että menis kerrankin itsestään ilman apukeinoja. Jotenkin on vaan sellainen olo, että padot saattaa aueta milloin vaan. No, ei auta kuin odotella. Side housussa tässä siis lähden hammaslääkäriin.

Onnea Miikuko hyvin menneestä ultrasta!

neronja vielä rv5+3

Vierailija

Voi miten ihanaa, Toive, että ultrakuulumisesi olivat hyvä.

Lämpimät onnittelut niistä. On lohdullista kuulla, että tuolla samalla 6+ ja 7+ - kaavalla saa ultrissa jotakin näkyviin.

Mukavaa tiistai-iltaa

Aapeli

Vierailija

Neronjalle ja Kengulle tsemppejä tuhruttelun kanssa. Toivottavasti loppuu pian eikä ole mitään vakavaa.

Kiitos ultra-onnitteluista!

Petjulle onnea hyvistä ultrakuulumisista!

Tänään onkin edellisen raskauden la, mutta onneksi mieli ei ole kovin kurja. Kiitos siitä masussa potkivalle pikkuiselle. Kyllähän sitä kuitenkin ajattelee, että ihan näinä päivinä olisi nyytti sylissä, mutta.. Ei se auta murehtia.

Nyt täytyykin lyhyeen lopettaa, kun kyyti lähtee. Mukavaa viikonloppua kaikille!

Tiitiäinen ja kirppu 20+0

Vierailija

neronja; ollaan kotiuduttu Kuopiosta ja oli kiva reissu, hotelli oli jees ja syömässä käytiin Puijontornissa ja ruoka oli mahtavaa. Oli ihana olla pois kotoa, vaikka meillä lapset on välillä mummolassa, niin kotona ei osaa olla tekemättä ei mitään. Hotellissa, kun ei voi muutakun olla ja nauttia, niin on pakko ottaa rennosti. Hyvältähän noi sun oireet ainakin kuulostaa, toivottavasti tää nyt ois se raskaus, josta sen vauvan vihdoin syliin saisitte.

Sonnette; Pikaista paranemista

Me nähtiin meidän pikkuisemme tänään ultrassa. Painoarvio hänestä oli 309 g ja kaikki oli hyvin. Sukupuolesta lääkäri kyseli haluammeko tietää ja sanoin, että haluan tiedon kirjallisena, koska mieheni ei halunnut tietää sukupuolta. Paperiin oli kirjoitettu poika ja piirretty auto. Kotiin kun tultiin, niin rupeshan miestäkin kiinnostamaan sukupuoli ja paljastin sen sit hänellekkin. Mitenkään varmaahan toi sukupuoli ei ole, mutta jotenkin raskaus tuntuu, nyt erilaiselta, kun luulee tietävänsä kumpi siellä masussa köllöttää. Meillähän on jo ennestään tyttö ja poika ja meille tuo sukupuoli ei muutenkaan ole ollut mitenkään tärkeä missään raskaudessa, mutta olihan se kiva saada varmennusta siihen, mitä itsekkin jo epäili, että poika tää tuleva on.

Tossa ultra lapussa luki, että etuseinä istukka, tietääkö kukaan mitä se käytännössä tarkoittaa? Missä se istukka normaalista sijaitsee ja voiko tuosta aiheutua jotain harmia? Lääkäri ei ainakaan maininnut mitään, enkä tajunnut siellä kysyä?

Olo on nyt helpottunut, kun näki, että pikkuisella on kaikki rakenteet kunnossa ja sydän sykki tasaisesti.

Oiskos kellään vinkkiä, mitä keksis pikkujouluihin päälle? Meillä ois marraskuun alussa pikkujoulut, mutta ei hennois ostaa mitään mammamallin mekkoja tai hametta, kun tää nyt kumminkin on viimeinen raskauteni, jos (vieläkin se jos vaan tulee automaattisesti) tämä vauva täältä syliin saadaan. Mammahousuja mulla on kahdet farkut ja collarit, joten niitäkään ei voi päällensä laittaa. Pieni ongelma,mutta jos jollakin ois antaa hyviä pukeutumisvinkkejä, niin ottaisin ne ilolla vastaan.

Nyt pitää lähteä unten maille, joten heippa ja palaillaan!

Nette 19+6 (huomenna jo puolessa välissä raskautta)

Vierailija

Täällä on niin vilkasta nykyään, etten muista oikein kenelle piti mitäkin kommentoida. Tää tauti tuntuu vievän päänkin entistä sekaisemmaksi.

Kaikille alkuraskaudessa menijöille toivottelen kuitenkin jaksuja ja positiivista mieltä. Kyllä ne viikot siitä karttuu, vaikka tuossa vaiheessa tuntuu jo rv 12 ihan saavuttamattomalta. :-)

Kianan vauvakuulumisia oli mukava lueskella.

Meidän koti on melkoisessa kaaoksessa vielä keittiörempan jäljiltä. Remppa on nyt valmis, mutta nyt kun ollaan molemmat kipeinä miehen kanssa niin tuo jälkiraivaus ei oikein ota edistyäkseen. Verhotkin vielä keittiöstä puuttuu... Puhumattakaan tosiaan, että mitään olisi vauvalle laitettu valmiiksi! No eiköhän ne vauvavalmistelutkin tuosta pikku hiljaa lähde oikeasti käyntiin kun maanantaina alkaa äitiysloma.

Tauti ei tosiaan ole vielä voitettu. Vatsalihakset on nyt toiselta puolelta ihan julmetun kipeät kaikesta yskimisestä. Hippu onneksi liikuskelee tasaiseen tahtiin, joten eiköhän sillä ole asiat hyvin, vaikka äiti sairastaakin. Vähän alkaa nuha helpottamaan, joten taitaa tämä tästä mennä parempaan suuntaan. Tosin silmätulehdus taisi tulla vielä takaisin, kun se tuossa välillä ehti jo paranemaan. Toivottavasti lähtisi uudelleenkin itsestään pois. Mies sai samaan vaivaan silmätippoja, mutta ne näyttivät olevan raskaana olevilta kiellettyjä, niin kuin monet muutkin lääkkeet. Huomenna ois vielä lupa sairastaa...

Sonnette & hippu 34+0

Vierailija

Mulla oli tänään töissä viimeinen " iso" dead line ja nyt kun se on ohitettu, niin tässä alkaa mammikseen laskeutuminen. Kahden viikon päästä viimeinen virallinen päivä. Tosin pidän tässä muutamia vapaita vielä välissä, joten oikeita työpäiviä ehkä 5-6.

Sonnetelle jaksamista viimeiseen saikkupäivään ja oikein mukavaa viimeistä työpäivää perjantaille ; )

Mikä teillä muilla on muuten tapana töissä kun mammikselle jäätte? Pidetäänkö teille läksiäisiä tai järjestättekö tällaisia itse??? Mulla viimeksi muistaakseni työkaverit järkkäsi kakkukahvit, mä en itse noista kauheesti piittaa ja toivoisin, että mitään kovin kummallista ei kukaan innostuisi järkkäämään nytkään.

Karsee keli etelä-Suomessa. Taidan lähteä kotiin ja jos vaikka mentäis illalla koko perheen voimin uimaan kun muukaan ulkoilu ei houkuta nyt yhtään.

Vierailija

ja suuren suuri onnitteluhalaus kaikille uusilla jotka ovat saaneet tämän alakerran oven auki! <3

Omaan napaan eipä kummempia,eilen mulla oli siis ihan ahdistava olo,nyt kuitenkin alkoi jo 12 viikko ja nyt täytyisi km,n tapahtua prosentuaalisesti jos meinaa, myöhemin onkin jo hieman epävarmempaa..Eli on tämäkin..Mutta oireet jemmassa mulla ja kaikki repimiskipuineen sun muineen ihan ok, mutta jotenkin vaan odotan että jotain kurjaa tapahtuu, no sitten aloin puuhastelemaan kaikenlaista ja unohdinkin kurjat mietteeni ja prosentit keskenmenosta.. Plääh..

Mutta on tää aikamoista, murehtia nyt kun ei juuri mitään murehdittavaa edes ole, tavallaan.Kaipa nämä vaan kuuluu meille haahuille nämäkin mustat mietteet ja ehkä loppuvikon np-seula asettaa omat panikoinnit kehiin..

Niin, sitä epäilinkin että taitaa mullekkin käydä niin etä käyn usein kuuntelemassa sydänäänet, kunnes liikkeet tunnen.Mutta sinnekkin on aikaa vielä kotva jos toinenkin.Onneksi tänään menen työpäivän päätteeksi kaupungille törsäämään, nytkin hyvä kirjoitella kun muut on lounaalla.. :)

Joanna, mites sinä, vieläkö peikko pelottelee vai joko sinä uskallat heittäytyä raskauteesi rentona, kadehdin teitä jotka pystytte, sillä vaikka kuinka yritän en pysty ihan rentona olemaan ja puhunkin " JOS tämä vauva syntyy.." lauseilla.. Aika surullista.

neronjalla olikin jo hyvät oireet kohillaan, ja selkäsärkyä mullakin oli ja aivan pelko takamuksessa silloin olin, vaikka hyvin tiedän että sekin on vain jonkin sortin raskausoire.

Mut nyt muut alkaa valumaan paikalle, kun ei olla kuiskattukkaan kellekkään tästä meitin vauvaprojektista, niin en halua narahtaa itseäni vauvasivustolta ;)

voikaa paksusti :)

petju, hih 12 viikko alkoi tänään...

Vierailija

Onneksi lapsilla on syysloma niin en ehdi odottamalla odottamaan huomista ultraa. Ihan jopa unohtui aamulla, että mikä mulla olikaan huomenna mihin piti mennä?! Aina se vaan alkaa jännittää, että onko siellä kaikki hyvin. Ja taas vasta 16.20 aika niin huomisen päivän ehtii hermoilla.

Kuutar: minähän oon kans alusta asti ja nyt voi jo sanoa että varsinkin alussa miettiny, että kai tässä hoitoon joutais jonnekin lepo-osastolle, jossa lääkittäis niin ettei päässä pyöris yhtään ajatusta. Eikä voi sanoa, että mieskään olis ihan eri mieltä ;-) Oireet on ollu niin vähäiset kuin vaan voi. Kerran oksensin joskus kymppi viikolla, kun söin sairaan tyttöni kanssa aamupalan. Varmaan liian nopeaa tai jotain. Muuten ei oo päässy oireita valittelemaan. Jossain vaiheessa päätin, että olkoon tulematta oireet, kai se loppu on sitten kaksin verroin vaikeampaa, kun nyt on ollut fyysisesti tämä alku niin helppoa, että vaikea ollut uskoa edes olevansa raskaana. No kahdesti on päästy jo tarkistamaan ultraan ja kyllä siellä ainakin pari viikkoa sitten (10+6) oli aivan viikkoja vastaava vauvan alku. Eli ei ne oireet onneksi pakollisia ole! Ja en ole kenellekään kehdannut edes kertoa, että vieläkin joka vessareissulla katson, ettei näy verta! Ehkä se liikkeiden tunteminen aikanaan helpottaa vähän tätä pelkoa... Välillä kyllä katselen jo kärryjä ja turvakaukaloita ja olen luottavainen, mutta sitten jostain taas pelko hiipii esille. ONNEKSI ON TÄMÄ PORUKKA, jossa toiset ymmärtävät mistä puhun eivätkä sano vaan, että älä mieti. Vaikka parashan se olis olla murehtimatta. Anopin jo hermostutin, kun hoki tuota älä mieti ja paukaisin sille, että kuule jos saisin sellaisen lääkkeen, että puoli vuotta vaan nukkuisin tai saisin muuten kaikki raskauteen liittyvät pelot pois niin heti ottaisin. Kuulosti kai hänen korviin vähän hurjalta.

miikuko rv 12+6, jolla aina tulee pidempi kirjoitus kuin oli tarkoitus!

Vierailija

Nyt sitten ultrassa käyty. Tärisin siinä odotushouneessa ja sydän veti rytmihäiriötä, mutta kaikki on toistaiseksi hyvin.

Siellä pikkuinen möllötti, mutta oli pienempi kuin arvelin. Yritin nimittäin ¿huijata¿ itseäni ovislimojen perusteella, mutta kyllä se koko täsmää täydellisesti ovistestiin eikä limoihin. : )

Mennään siis viikoilla 6+ ja tunteet ovat pinnassa.

Ihan hentoinen sykekin oli näkyvinään. Molemmat se kyllä lääkärin kanssa nähtiin, että kyllä se siellä vähän sykki.

Mutta kovin on pieni vielä tuo papunen, 8,2mm.

Mutta koska oli niin pieni, sain uuden ajan ensi viikolle, että ¿mieleni rauhoittuu¿ ja kasvu voidaan todeta.

Ensi viikollahan sitä pitäisi olla jo 1,7cm (kai). Ja uskomatonta, että tuo toinen ultra kuuluu samaan hintaan. Ihanaa.

Lääkäri oli ihana ja muutenkin nyt on parempi olo kaikin puolin. Olin ihan itku kurkussa moneen kertaan kaupungilla tuon ultran jälkeen, niin hyvältä se tuntui, että nyt asiat ovat tällä hetkellä hyvin.

Lääkäri sanoi kovin viisaasti, että yritä nyt ajatella, että tällä hetkellä faktojen mukaan kaikki on hyvin ja elä sen mukaan ja YRITÄ olla huolehtimatta. Aion käydä yksityisellä ultrassa juuri niin monta kertaa kuin pääni sitä ¿hoitoa¿ tarvitsee, vaikka joka viikko.

Pakko oli käydä ostamassa pikkuiselle jotakin pientä, ostinkin langat norjalaisvillapaitaan ja lappuhaalarit : )

Neronja kyseli milloin oireeni alkoivat. Taisivat alkaa jo toissa viikonloppuna, mutta viime viikko se kauhu vasta oli. Missään asennossa ja millään ruoalla ei ollut hyvä olla. Nyt jo tietenkin heräsi epäilys kun on

Lainaus:

hiukan

parempi olo, että missäs nyt mennään¿ Neronja oireesi kuulostavat kyllä ihan samoilta, kun minulla oli pari viikkoa sitten. Tämä on hassua kun se etominen ja väsymys kulkee sellaisina aaltoina. Ja todellakin, aika kuluu tolkuttoman hitaasti. Minä en ole selkäsärystä kärsinyt lainkaan. Ja sekin tietenkin epäilyttää ;)

Pilkukas, silloin tuntuu teksti häviävän jos oikein pitkään on se kirjoitusikkuna auki ja teksti on kovin pitkä. Olenkin oppinut, että aina kun kirjoittaa, kannattaa välillä kopioida koko teksti ihan vain copy-paste hiirellä ja silloin se on ainakin turvassa, jos ensimmäisellä yrityksellä katoaa tietymättömiin. Mukavaa, että asukkisi kasvaa hyvin ja itsekin jaksat kohtuullisesti : )

Kuten Joanna ja Neronja, tein minäkin tietenkin yhden testin vielä niiden alkuperäisten plussien lisäksi. Siitä testistä en kyllä edes miehelle maininnut, kun ajattelin, että pitää muutenkin testeineni ihan hönttinä.

Minttulille oikein ihanaa syyslomaa. Et taida olla ainoa, joka pitää tuota np-ultraa tai 12/13 viikkoa rajapyykkinä. Toivottavasti et joudu ultraa liian pitkään odottelemaan.

Tuosta joulukalenterista tuli mieleen, että katselin Stockalla joulukalentereita ja mietin, että pitäisikö ostaa jo pari ja ketjuttaa niitä juuri noin, että ¿vko8, toka ultra¿,¿10vkoa¿,¿12vkoa¿¿.

Onnellisempana

Aapeli 6+ (siis oikeasti :-D)

Vierailija

Taas on aikaa vierähtänyt viimeisistä kirjoituksista, mutta taustalla kuitenkin olen seuraillut teitä kanssasisaret. Ilokseni olen huomannut, että tälle palstalle tupsahtelee uusia nimiä tasaiseen tahtiin haahuista, joten onnea kaikille tulokkaille ja mahdollisimman huoletonta odotusta, jos se mahdollista ylipäänsä on! Samalla muuten huomasin, että LA:ni listassa heittää hiukan, ultrassahan päiväksi tarkentui 29.3. pitkästä kierrostani huolimatta. En osaa itse tuota listaa päivittää, mutta jos joku ystävällinen voisi tuon päivämäärän muuttaa, niin olisin siitä kiitollinen.

Itselläni oli viime viikolla taas neuvola, viikkoja oli tuolloin 17+1, nyt jo muutama päivä enemmän. Vauvan syke kuului hienosti ja esikoisemme (2,5v), joka oli mukana, oli aivan innoissaan hommasta! En vielä kovin hyvin ole tuntenut liikkeitä, joten neuvolakäynti jännitti aikalailla. Onneksi kaikki oli hyvin. Vähitellen kai rupean uskomaan, että kahden km:n jälkeen meitä on taas onnistamassa. Kyllähän pieni pelko taitaa säilyä ihan siihen asti, kunnes nyytti on turvallisesti sylissä.

Nyt pitää mennä jälleen seurustelemaan tuon pikku nappulan kanssa. Hauskaa ja leppoisaa viikkkoa kaikille! Onnea plussanneille vielä kerran!

Vierailija

Netelle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Ja Aapelin kuulumisia tässä jännäilen. Pakko olla kaikki hyvin, kun sulla on niin vahvat oireet! Milloin sulla alkoi selvästi ja vahvasti olla oireita?

Mulla on nyt rv5+0. Tosi alussa, mutta silti mahtavaa aloittaa uusi viikko. Tuntuu, että jokainen uusi viikko on juhlanpaikka ;-). Toivottavasti pääsen vielä juhlistamaan n. 35 uutta alkanutta viikkoa. Olis se vaan ihanaa!

Tänään tein viimeisenkin testin, joka mulla kaapissa oli... Sekin oli acon10. Vahva viiva siihen tuli eli viivat on kyllä vahvistuneet joka kerta (paitsi rv4+1, kun sitä vertaa edellisen päivän testiviivaan niin oli hitusen haaleampi). Nyt saa kyllä olla nuo testailut tästä raskaudesta. Kai sitä on vajonnut aika alas, kun tällaista tekee, mutta haahuissahan tämä kyllä ymmärretään.

Edelleen odottelen niitä selkeitä ja vahvoja oireita. Väsyneempi olen ollut, rinnat vaihtelevasti kipeät ja vaihtelevasti etoo. Illalla oli selvästi sellainen raskaana oleva olo, josta meinasinkin tulla tänne nettiin riemuitsemaan, mutta en sitten viitsinyt kuitenkaan asiasta kirjoittaa. En tiedä mistä johtuu, että mulla tämä palstailu on mennyt sellaiseksi, että kaikista mieluiten luen toisten juttuja, mutta mun täytyy oikein patistaa itteäni, että saan sitten jotain kirjoitettua omista asioistani. Olen kai jotenkin sisäänpäin kääntynyt tällä hetkellä ;-). Ootan vaan, että aika kuluisi. Vieläkään en pääse maalaamaan pojan huonetta. Mies tuo tänään maalikartan, mutta aika selkeä näkemys meillä jo on, miten ja millä maalataan.

Kysyn nyt vielä täälläkin tuosta selkäsärystä eli onko teillä sitä ollut? Petjulla ja joannalla taisi olla alussa. Ei tuo särky ole kyllä ollut voimakasta ja itse asiassa se on ollut ihan vaan hetkittäistä. Edellisessä raskaudessa olin vähän ihmeissäni, kun särky ei pitkälläänkään ollessa helpottanut. Ei sitä kyllä ollut silloinkaan monena päivänä.

No, jään odottelemaan niitä Aapelin kuulumisia peukut pystyssä! Mitäs muille alkuraskaudessa meneville ex-haahuille kuuluu?

neronja rv5+0

Vierailija

TERVEISET NOPSAAN NP-ULTRASTA!!!

Voi surku tuhruttelijoille, mä en osaa edes lohduttaa sillä itse olen aina tuhruista ollut kovinnii stressiheikko :(.

Ja onea uusille vauvansa lunastaneille ja kianan uutisia oli kiva lukea <3

Neronja; vieläkö käytät lugeja, nehän voisi pikkuvuotoihin auttaa ts, jos et ole käyttänyt nyt, niin kysäses lekurilta pitäiskö jatkaa sillä ne auttaa tuhruihinkin.Jos sulla ei progea erity?? tää oli ihan sitten mun omaa pohdintaa, kokemusta ei varsinaisesti itsellä ole kuin muiden tiedoista vain.Jaksuja <3

No nyt omaan np-ultraan siis <3. Vauveli voi hyvin ja hieroi silmiään ja venytteli kovasti ja potkutteli, kun ärsyyntyi kun sen kotitaloa painetaan :) niskaturvotusta ei todellakaan ollut, joten voi sen puolesta huokaista, vielähän on se 15 viikolla se afb-seula mutta ehkä jo hieman odottavaisella kantilla onnesta tänään ;) Niin ja vauva olikin viikkoihin nähden potrempi joten ollaankin jo pisemmällä..Ja synnytystä ei anneta itekseen käynnistyä vaan lopussa seurataan ja käynnistellään, mikä kohdallani kuulostaa oikein hyvältä joten sekin tietää että vauveli onkin mahdollisesti jo aikaisemmin meillä kuin LA:na, ainakin siis ennen 38 viikkoa!Mutta sinne on nyt siis aikaa, mutta pianhan mullakin alkaa neljäs raskauskuukausi;VAU

Mutta tänään kaikki paremmin kuin hyvin :)

hyvää viikonloppua kaikille ja murheetonta aikaa tuhruttelijoille<3

joannalle halit, hyvin porskutellaan ja kohta siis tosiaan keskiraskaus meikäläiselläkin käsillä :)

petju 13+

Vierailija

Keskustelu etene niin vauhdilla, ettei mukana tahdo pysyä. Ja vieläpä ihanan positiivisia asioita kertoilette.

Onnea Bojolle mammaloman alkuun. Ihanaa lukea teistä jo pitkällä olevista.

Ninnin kohtelu kuulostaa epäoikeudenmukaiselta. Toivottavasti tilanteen oikea laita selviää kaikille pian : )

Ihanaa, Kuutar, että olet löytänyt positiivisia ajatuksia. Itse kärvistelen taas kerran tuon saman epätoivon kelkassa. Vaikka eilen oksentelin, tuntuu, että tänään oireet ovat taas minimissä ja epätoivo iskee. Mutta yritän ajatella kuten sinäkin, että raskaana kunnes toisin todistetaan ja että faktojen mukaan kaikki nyt hyvin. Ja totta kai tänne saa valittaa. Mihinkäs muualle : -D

Beyondille uskomattoman suuret onnittelut ihanasta pikku prinsessasta! Juuri tuollaisten uutisten vuoksi tämä ex-haahujen pino on tuhat kertaa parempi kuin yksikään noista kuukausittaisista.

Neten suklaavauva-juttu on hilpeä. En edes tiennyt, että noin voi käydä.

Bisquitin piina kuulostaa kurjalta. Toivottavasti vuoto on kuitenkin sitä ¿tavallista¿ ja vaaratonta muotoa ja siltähän tuo vaikuttaa. Toivottavasti pääset pian ultraan ja saat mielellesi rauhoituksen. Uskomattoman rauhalliselta silti kuulostat.

Kiva, että Neronja, sinunkin oireesi ovat alkaneet. Tai siis eihän se oikeastaan suorastaan kivaa ole, mutta hyvä merkki. Minäkin olen tässä pohtinut ihan pikkuriikkistä maalausurakkaa ja tulin pohtineeksi, että onkos se järkevääkään näin raskaana?

Tiitiäiselle onnea ihanista ultrakuulumisista.

Oma napa: Olo oli eilen niin järkyttävä, etten jaksanut pinoutua ollenkaan. Oksensinkin ensimmäisen kerran. Tai oikeasti monta kertaa. Jaksoin vain kippurassa sängyssä maata. Painoa oli tänään aamulla yli 2 kiloa vähemmän kuin tiistaina neuvolassa...

Kuumeisesti mietin ensi viikkoa ja jaksamistani töissä. Mietin, että kukahan sen sairaslomatodistuksen sitten kirjoittaisi, neuvola vai yksityinen. Luulenpa, että yksityinen.

Kun kuitenkin tällä viikolla siellä kävin ja tiistaina olen taas menossa. Neuvolan terveydenhoitaja ei tuntunut ottavan kuuleviin korviinsa kuvailuani sairasloman tarpeesta ja neuvolalääkärikin on vasta parin viikon päästä. Toimiva tämä julkinen terveydenhuolto! Pitääköhän siitä ilmoittaa sitten kuitenkin myös työterveyshuoltoon. Ainakin näitä ¿hoito¿paikkoja tuntuu olevan.

Nyt pitäisi siivota ja käyvä suihkussa kun tytärpuoli saapuu syyslomalleen viikonlopuksi. Pitänee keksiä jokin syy miksi olen näin ranka¿ Sillä mieluummin olisin kertomatta toistaiseksi mistä on kyse. Tyttö kun tuskin osaa pitää tätä salaisuutena vaikka jo iso onkin ja kun lähimmistä perheenjäsenistäkään ei tiedä vasta kuin toinen sisareni.

No niin.. alkoipa taas kuvotus. Kävin jo vessassakin, mutta oksennus antaa odottaa itseään : ) kiva¿ jään odottamaan

Aapeli

Vierailija

Voi Neronja ja Kengu!

Surkea olo tuli kun viestejänne luin. En voi muuta kuin toivoa sydämestäni, että teillä kaikki kuitenkin on lopulta hyvin. Olette ajatuksissani.

Tällaisissa tilanteissa pohdin myös, että kun samoilla viikoilla mennään, miksi te, enkä minä. Sitä tietää tanssivansa niin veitsenterällä, että jokainen vessakäynti pelottaa. Eikä pelko liene yhtään liioiteltu. Pidän kädet kyynärpäitä myöten ristissä, että teidän tilanteenne pysyy " vain" tuhruvuotona, siis sellaisena, joka " kuuluu" asiaan. Ja toki, etten itse myöskään putoa kelkasta.

Väsymys painaa ja heräsin vasta puoli kahdeltatoista. Ensi viikon työviikko lähestyy ja kammottaa. Täytynee jättää kakkostyö ensi viikollakin pois. Tosi luuserilta tuntuu, varsinkin kun ei voi etukäteen tietää milllainen olo on. Mutta kun en voi vain ilmoittaa että en tule vaan se on tiedettävä monta päivää aiemmin.

Laskin, että vielä on 11 päivää siihen, kun viimeksi sain km:n...

Aapeli 7+0 (se on jo viikko 8 !)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat