Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

****Pointsaajien ma 24.10 punnituspino****

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

En tiedä kumpi on mulle nyt vaikeampaa, ehtiä koneelle vai saada paino tippumaan. Tai tiedänpä, kun paino ei meinaa tippua niin ei saa lähdettyä tännekään jessittelemään.

Mulla ollu nyt kyllä jännää tuon laihdutuksen kanssa. Liikun kyllä paljon ja syön (melkein aina) pisteiden mukaan, mutta paino oli melkein kuukauden paikallaan ja meinasi vaan nousta. Imetys loppui n. 3vkoa sitten ja siitä asti turvotus ollut mieletön. Pojan 10kk neuvolassa kysyin, että voiko turvotus olla mitenkään yhteydessä imetyksen loppumiseen ja kylläpä kuulema voi. Käski seurata jonkin aikaa ja mennä sitten mittauttamaan hormoniarvot jos ei ala helpottaa. Nyt olin pojan kanssa sukuloimassa 5päivää enkä kyllä pisteitä laskenut, mutta ei mennyt aivan överiksikään. Tänään sitten kävin vaaálla ja paino olikin hurahtanut 2,4kg siitä kun 1,5viikkoa sitten viimeksi punnasin. Eli tämä kun nyt on tällaista niin en osaa sanoa paljonko on viikossa pudonnut oikeasti mutta jokatapauksessa

lähtöpaino silloi elokuun puolessa välissä oli 88kg ja nyt 82,2 joten yhteensä pudonnut 5,8kg. Tavoite ensin alle 80 ja sitten tuonne 72-73kg.

Mielettömän upeita saavutuksia monella! Muistakaahan olla tyytyväisiä itseenne!

Vierailija

Minä kyllä säntäsin aamusta vaaálle ja sitten tänne, kun oli niin hyvä tulos :) vaikka eihän tuo mihinkään karkaa, nyt olen niin monta kertaa käynyt vaaálla tarkistamassa (mulla ainakin tuo paino voi heitellä lyhyellä aikaa just aamusta hyvinkin mukavista luvuista johonkin ihan muuhun...) mutta siis PÄÄSIN tuohon välitavoitteeseen 73,5 kg ! tää mulle tosi hyvä tulos, vaikka paino lupaavasti liikkui viikolla tuolla 73-74 kg:n välissä, mutta olimme tosiaan sukuloimassa koko viikonlopun ja arvaatte nuo ruokailupuitteet.... Kohtuuden nimiin olen yrittänyt vannoa, mutta täytyy myöntää, että kotona tuokin on helpompaa ja siksikin olen tosi tosi tyytyväinen :)

Oletpa Satsumassi jo lähellä tavoitettasi ! mulla on vielä matkaa 10-13,5 kg... olen nyt niin innossani tästä välitavoitteen saavuttamisesta, että tämä fiilis varmaan kantaa hyvin ainakin koko alkuviikon ja taidanpa asettaa tässä hurmiossa seuraavaksi välitavoitteeksi 5 vkon päähän (28.11. )70 kg. Mun on pakko laittaa aika maltilliset tavoitteet, kun haluan varmistua niiden pysyvyydestä (kun mulla tuo paino tosiaan heittelee) ja toisaalta onnistuminen on mukavaa !

Kokonaispudotus -10,1 kg (reilu 2 kk, kohta 2,5 kk) ja nyt taas hurmiossa jatketaan :) Tsemppiä meille kaikille jatkoon !

Vierailija

viime viikko kului hiukka huonosti ja tulos +200g

onneksi ei enempää. nyt taasen kerran sisuuntuneena tämä viikko pysytään tiukasti ruodussa!!!

eli lähtö 79,2

nyt 73,2

tavoite vähintään 68!!

mutta ensi viikolla toivottavasti parempaa kerrottavaa

Vierailija

Miinusta tuli, onneksi :).. Eli se kauhee kilonousu viimeks johtu osittain mässäilystä.. Nyt vaaka näytti 68,2 kg (eli lähes 2 kg vähemmän kuin viimeks). Olen päässyt takaisin järjestykseen eli eiköhän se tästä taas. Painoa pudotettu nyt yhteensä 7,8 kiloa. Ja tavoite on tuolla 1,2 kilon päässä enää. Nyt varmaan vaan putoaa huonosti tuo paino ja saattaa junnata paikoillaankin jatkossa, mutta periksi en anna.

Sain muuten sen hopeisen avaimenperän tohon rompun pöydälle :).. -10 % painosta siis pudotettu. Ihan kiva... nyt töihin..

Tsemppiä.

Vierailija

3dl mehua (marjamehua laitoin itse, mutta vois varmaan tehdä tuosta light-mehustakin)

sokeria (jos tarttee)

3 liivatelehteä

laita liivatteet likoamaan kylmään veteen, noin 15min

kuumenna mehu

laita liivatteet kiehuvaan veteen, sekoita.

Anna jäähtyä kylmäksi mutta ei jähmettyä!

Vatkaa vaahdoksi (sauvasekoitin ei oikein toimi ;) ) ja laita kuppeihin jääkaappiin vielä jähmettymään.

Tulee aika ihanaa makeaa vaahtoa -eikä taida tulla pisteen pistettä!!!!!!!

santtis

Vierailija

Ollaan oltu mummilassa viime keskiviikosta lähtien ja siellä jaksoin tasan päivän laskea pisteitä. Sen lisäksi joka päivä oli joku sukulointi tms. jossa sitten tietty oli ruuat ja kaffet ja pullat. Että sellasta. Mutta yllätys yllätys kun palasin tänä aamuna kotivaa' alle oli paino kuitenkin pudonnut! Olin melko varman plussaviikosta mutta eipä tullutkaan.

Eli siis: Aloituspaino (22.8) 87kg

pudotusta viime viikolla -800g

pudotusta yhteensä 8,4kg

paino nyt 78,4

tavoitepaino 70kg

Joku välitavoite olis niin hyvä keksiä, jos vaikka yrittäs sitä 77kilon rajapyykkiä (-10kg) kahden viikon päähän...

Mukavaa pakkaspäivää kaikille!

pippa

ps. huomasin just että mullahan on saman verran pudotettavaa tavoitteeseen kuin mitä olen nyt saanut pois!! eli puolessa välissä mennään!

Vierailija

Pieni esittely, vaikka tossa loppuviikosta jo kävin esittäytymässä; Olen neljän lapsen äiti, vanhin 10v ja nuorin 3kk, paino on nyt neljännen jälkeen päättänyt olla tippumatta itsekseen, minkä se teki kahden edellisen kohdalla, eli nyt täytyy tehdä itse asialle jotain... Täysimetyksellä mennään, joten saan sen 10 pistettä päivässä enemmän nauttia, joka helpottaakin kummasti. Tsemppiä kaikille!

Lähtöpaino 24.10.2005: 73,0kg

Välitavoite tämän vuoden loppuun: 66,0kg

Lopullinen tavoite, viimeistään 4/06: 60kg,

Terveisin vielä niin tarmokas ja innokas Heinähattu!

Vierailija

Hei vaan kaikille. Meillä menikin vkonlopun veneilyreissu plörinäksi, kun nuorimmainen sairastui, mutta eipä tuo pelastanut pisteylistyksiltä. No aikaisempiin kokemuksiin luottaen kokonaisuus on kuitenkin miinuksen suuntaan, siis ei huolta.

Aloituspaino siis 72, nyt 70,4. Pudotusta 1,4kg. Eniten yllätti vyötärön ja reiden ympäryksen kaventuminen usealla sentillä, vaikka olo on tosi löysä... Eka vko takana toinen alussa hyvillä mielin. Eilen kävin ekan kerran flunssan jälkeen kävelylenkillä, tänään olis tiedossa joogatunti. Aikamoinen koitos kolmen vkon loman ja sairastelun jälkeen, pitänee tehdä tuntuman mukaan...

Tsemppiä kaikille!

pahnu

Vierailija

Elikkäs vaaka näytti aamulla 71,1kg! Viikossa painoa on pudonnut siis 1,7 kg. Taitaa tuo hurjan hyvältä kuullostava lukema johtua siitä että parilla viime viikolla tuli plussaa. Nyt tuntuis olevan hyvä tsemppi päällä! Paras kannustimeni on se kun veljeni vaimo lupasi että saan lainata häneltä mitä vaan vatteita kunahn ne mahtuvat päälleni! Hän on 160 pitkä ja painaa 54 että matkaa niihin on rutkasti. Hänellä siis kaapit oikein prsuaa kaikkia aivan ihania vaatteita!

Silloin kylläkin voi olla mukavampi ostella myös uusia omia vaatteita! (Mikäli rahatilanne antaa myöten.) Onpas kauas lentoisia ajatuksia... No kai se on hyvä että on tavoitteita ja tietää mitä haluaa!

T:ViaVictoria & tyttö

Vierailija

Jep, jep. Mäkö täällä taas ekana :). Ei sillä, että olisin omasta tuloksesta innostunut ja kiireellä tulin..ku se tulos on aika mini.... Nää on siis niitä painokukemia missä olen lähivuosina pyörinyt ja se tavpitepainoni on viimeksi ollu kannettavana jotain 3 vuotta sitten. Nii et nyt meinaa polkea paikoillaan aika hyvin (lue huonosti). Mutta kuitenkin miinusta. Viikkoon mahtuu 4 tunnin lenkkiä ja yksi jumppa ja kotona vähän jumppaamista myös. Ja muutama ei sallittu herkuttelu..pisteiden rajoissa kuitenkin.

lähtö 2 kk sitten 88,6kg

vko -200g

yht 5,2

paino 83,4

tav 78!!!!!!!!

Vierailija

*tuulettaa*

mä pääsin tänä aamuna uudelle kymmenelle!!!!mä oon sitten iloinen:)))

pisteet on pitäneet, ja nyt sitten 2 pistett´ä vähemmän. Voi jee :))))

Lähtöpaino:97,8

Tänään:89,9

viime viikkoon:-1,1kg

yhteensä:-7,9kg!!!!!

tällä kertaa iloinen ja itseensä tyytyväinen santtis :))

Vierailija

Kolmen kärjessä lössykkä, via ja pahnu..hienoa teille ja kaikille meille muillekin! Eikun jatketaan, hyvä tulos toi kymmenen kiloa tällä vkolla. On se iso kasa " voita" ..:)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat