Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apua kaivataan teutonian kantokopasta lämpöpussi?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Ohjeita ei sit löytynyt ohjekirjasta, kuinka te olette ottanut kaikki raudat pois. Entä ku se pääty on avonainen, eikö siinä kannattaisi se rauta olla vai saako jotenkin muuten yms...

Mandy

Kommentit (5)

Vierailija

Nepparit istuivat tosi tiukassa ja niitä sai vääntää otsa hiessä.

Kantokahvojen irrotussysteemiä en tajunnut millään ja viime talvena kuljettiin muutama viikko kahvat lämpöpussissa lerputtaen. Sitten lopulta ymmärsin mihi suuntaan niitä piti kääntää ja lopulta ne aukesivat melko vähällä voimalla.

Jos ei muu auta niin kiikuta pussi myymälään, josta rattaat ostit. Heidänhän se tuotteensa pitäisi tuntea. ;-)

Vierailija

Mulla on kans noi Mistral Sportit ja olen muuttanut pehmeän kantokopan jo jokin aika sitten lämpöpussiksi. Mä otin kaikki tukiraudat pois. Hieman se yläosa lerputtaa mutta jollei olisi poistanut sitä tukikaarta ei pussi olisi istunut hyvin kaikkiin säätöasentoihin. Lisäksi ne klipsut, jolla lämpöpussi kiinnitetään yläpäästä runkoon, ovat ihan siinä tukikaaren vieressä.

Mun ohjekirjassa lukee näin:

Voit muuntaa kantokassin helposti jalkapussiksi: Avaa kantokassin alaosassa oleva vetoketju, ota pohjalevy pois. Avaa kantokassin yläosassa olevat nepparit ja poista kaarituki niin, että voit vetää pääosan selkänojan etuosan ylitse. Avaa turvavyön päissä olevat sulkimet ja vedä molemmat muovikulmat ulos kangaskassista. Kantokassia kootessa pohjalevyn kapea puoli on työnnettävä sisälle ensin.

Toivottavasti onnistuu. Mun mielestä ainoa hankalampi kohta, jossa piti vähän kikkailla, oli niiden muovikulmien poistaminen.

Gandalfiina ja tyttö melkein 10 kk

Vierailija

Ostettiin loppukesästä Teutonia Mistral Sport-merkkiset vaunut ja saatiin 2 ohjekirjaa mukaan, keltainen ja punainen. Toinen oli sille kantokopalle, toinen rungolle. Saitkohan kummatkin? Siinä toisessa on ohjeet siitä kysymästäsi asiasta, muistan lukeneeni.

Vierailija

ja kyllä oli hiukan hankala homma. Muuten selvisin ihan hyvin, mutta ne muoviset tuet meinas kyllä mennä rikki, kun niitä yritin riuhtoa irti. Onneksi mies tuli hätiin ja hän sitten aikansa rauhallisesti tutkaili tilannetta ja hoksas, että ne muovituet saa kahteen osaan sieltä pohjasta. Johan lähti helposti irti sitten sen jälkeen...

T: MrsH

Uusimmat

Suosituimmat