Miten reagoisit, jos kuulisit miehesi pettäneen sinua kerran kolme vuotta sitten?

Vierailija

Ja hänestä asialla ei enää ole merkitystä.

Jätti kertomatta, ettet loukkaantuisi.

Ja kokemus oli huono ja hän otti opikseen.

Kommentit (9)

Vierailija

...hirveä huuto, itku ja todella kauhea olo siitä tulisi. Luottamus mieheen katoaisi kokonaan. Kyseenalaistaisin kokoajan kaiken mitä hän sanoo/lupaa. Suhteemme varmaan kaatuisi jo tuohon omaan käytökseeni ellei sitten muuhun.

Kaiken kaikkiaan jäisin myös miettimään sitä syytä miksi sain tietää tuosta nyt. Kertoiko mies pakon edessä vai kertoiko joku muu. Miksi nyt? Kertoiko mies vain siksi että joku toinen olisi muuten kertonut? Onko näitä kertoja enemmänkin mutta vain tämä kerrottiin kun oli pelkoa muuten paljastumisesta?

Enpä suoraan sanoen usko että suhteella olisi enää jatkoa ihan sen takia että vaikka voisin antaa anteeksi en voisi unohtaa ja tekisin sen vuoksi sekä omasta että mieheni elämästä helvetin.

Vierailija

kerrasta voi ihminen todellakin ottaa opikseen.

suhtautumiseni riippuisi aika lailla siitä mitä mies asiasta tuumaisi ja miten itse siihen suhtautuisi. jos olisi pahoillaan yrittäisin antaa anteeksi, jos kohauttaisi olkiaan ja sanoisi että mitäs tuosta nyt vauhkoamaan, saattaisi olla että suhtautumiseni olisi rajumpi.

Vierailija

Eikä arvostaisi mua sen vertaa että olisi kertonut minulle totuuden jonka ansaitsen niin pihalle lentäisi kuin leppäkeihäs.

Saisi anella anteeksipyyntöä, mutta mietipä AP, jos se tommosen on noin kauan salannut niin mihin muuhun se pystyy..?

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

ehkä asialla ei ole merkitystä miehelle, mutta sillä olisi merkitystä minulle ja sen jo yksistään pitäisi riittää syyksi tunnustamiseen.

Ja vaikka miehen mielestä asialla ei enää olisi merkitystä koska se tapahtui niin kauan aikaa sitten niin paskan marjat sanon minä! Jos minä olisin saanut kuulla asian NYT eikä 3v sitten niin se on minulle sama asia kuin pettäminen olisi tapahtunut EILEN.

Piste.

Viitonen (?) - se joka tekisi omasta/miehen elämästä helvetin

Vierailija

Tuskin olisin valmis heivaamaan hyvää monivuotista parisuhdetta kuitenkaan. Ajatelkaa vaikka monia vanhoja pariskuntia, miten paljon kaikenlaista heidänkin avioliittonsa on varmasti mahtunut ja silti pysyneet yhdessä. Anteeksianto on tärkeää tässä maailmassa. Mutta silti ihan 100 prosenttisen varma en voi olla mitä loppujen lopuksi tapahtuisi. Iso asia se olisi.

Vierailija

on nimittäin pettänyt minua ja yksi kerta ei enään merkkaa niin paljoa mutta vuosi sitten sai aikaan kovan kriisin josta en vieläkään ole täysin toipunut. Luotto meni.

Vierailija

ehkä asialla ei ole merkitystä miehelle, mutta sillä olisi merkitystä minulle ja sen jo yksistään pitäisi riittää syyksi tunnustamiseen. Musta pettäminen on ylipäätään osoitus siitä, ettei kunnioita kumppaniaan yhtään.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat