Tallukoiden viikko 43

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta!

Joo, ei se ajatus lapsesta ja työttömyydestä siis ole mikään ongelma. Olenhan itsekin suurimmalla todennäköisyydellä jäämässä keväällä työttömäksi ja jos se vauvakin sitten saa luvan tulla silloin, niin olenhan itsekin siinä samassa tilanteessa.

Selitin siitä kaverista vähän huonosti, kun jätin mainitsematta, että se mies ei haluaisi olla itse työttömänä, mutta tämä naispuolinen kaverini ei anna hänen hakea töitä, jottei vaan mies pääse kotoa pois hänen luotaan... Se siis oli se asia, jota yritin sanoa... Tämä kun on minusta hieman outoa. Niin ja tämä mies siis haluaa ensin talon kuntoon ja töitä ja vasta sitten sen lapsen, jotta voi tarjota äidille ja lapselle mahdollisuuden olla kotona ja jopa saada laskutkin maksettua. Näin hän itse siis on sanonut. Toisaalta kyllähän siinä on järkeä tuossakin.

Itse olen huomannut nyt, että kyllä meidän poika osaa isäänsäkin turvautua, vaikka joka päivä eivät siis näekään toisiaan. Nyt vasta aloin ajattelemaan, että olemmeko olleet jotenkin ajattelemattomia lasta kohtaan, kun meillä tämä perhetilanne on tällainen. Mutta onhan niitä sellaisiakin töitä, ettei näe edes joka viikko tai kuukausi... Ja meillä sentään miehellä on ne tietyt varmat vapaat, aiemmissa töissä ja silloin kun poika syntyi, ei tiennyt ollenkaan että tuleeko edes sillä samalla viikolla kotiin kun töihin lähti.

Mutta nyt täytyy lähteä katsomaan, että mitä meidän Vaahteramäen Eemeli oikein tekee! Kuuluu välillä outoa kolinaa ja sitten on ihan hiljaista...

Kommentit (2)

Vierailija

Aika on kai mennyt lunta ihmetellessä. Mahtavaa kun mies viihtyy nyt tytön kanssa ulkona, talvi-ihmisiä nääs, ja itse olen saanut keskittyä itseeni aamupäivät ;)

Koulusta sen verran, että saan ehkä korvattua yhden englannin kielisen tenttipaketin luentokurssilla, mikä on aika nastaa. Vielä en vain tiedä pystynkö käymään tuota kurssia, kun vuoden alusta alkaa harjoittelut. Graduseminaarikin oli tänään ja pikkuhiljaa sekin alkaa hahmottua, realistinen tavoite on ensi vuoden joulu, mutta ei haittaa vaikka venyisikin. Voin aina aloittaa jonkin mielenkiintoisen sivuaineen ja tukiakin on jäljellä vaikka muille jakaa...

Huomenna tulee vauvavieras, poika on varmaan taas kuukauden aikana kehittynyt hurjasti. Mies lähtee taas viikonlopuksi Kuopioon. Uni alkaa jo painaa silmää, tyttö nukkui viime yön vieressämme, ihan nätisti tällä kertaa tosin. Kyllä se kuitenkin rasittaa, jos yöllä joutuu heräämään kerran pari.

-piilari-

Vierailija

Ajattelin ilmoitella, että hengissä ollaan! On vain jotenkin ollut semmoinen olo, ettei ole viitsinyt lainkaan kirjoitella...

Minulle tarjottiin töitä?!? Uskokaa tai älkää. Kolmas työtarjous ihmiselle, joka ei edes töitä hae. Kyllä minussa jotakin hyvää täytyy olla. ;o) Työ alkaisi vasta tammikuussa ja nyt kyllä täytyy sanoa, että kovasti kiinnostaa! On nimittäin sen alan työtä, josta olen aina haaveillut!!!

Neuvolapäivä oli tänään meillä! Tyttö hiukan itkeskeli ensin, mutta sitten lopussa jo naurettiin ääneen. Kovasti oli kasvanut, pituuttakin tullut 7 cm viidessä kuukaudessa!

Teilläkin on tapahtunut kaikenlaista, olen toki pitänyt teitä silmällä. :)

Lupaan yrittää olla ahkerampi jatkossa, vaikka joululahjakiireet pukkaavatkin päälle.

-tuiskis-

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat