~~~HEINÄSIRKAT maanantaita!~~~~

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta vaan!

Jälleen uusi viikko alkaa! Onnea plussanneille ja taidanpa liittyä seuraan!!!!!! :D Tänään nimittäin selvääkin selvempi +plussa+ Clearbluella!!!!!! Jaksoin odottaa tähän aamuun (no klo 3 asti kuitenkin;) ja nyt siis kp30/28-30 ja toisinsanoen rv 4+1 :) Arvaatkaa olenko onnellinen ja ihan pyörryksissä kun ekasta kierrosta tärppäs! En siis ollutkaan ihan väärässä kaikkien oireitteni kanssa :) Laskin edellisiä kiertoja ja ne on ollut 25-30 ja useimmiten siellä 30 hujakoilla eikä 28 niinkuin oletin, joten testasin vasta tänään kp30, eilen tuntui kokoajan että nyt ne sitten alkoi ja juoksin vessassa yhtenään tarkistamassa.

Nyt sitten se kummallinen osuus, mulla ainakaan ei Acon10 näyttänyt YHTÄÄN mitään, testasin kp20, kp25, kp27! :O kp28 testasin Pregent stickillä vai mikä se oli, puhdas nega silläkin. Kyllä nyt luulis että Acon10 näyttäis jo kp27???? Että en tiedä miten herkkiä sitten ovat... Olivat kaikki puhtaita negoja. Mutta aamulla Clearbluella tuli heti selvä pystyviiva kun testi-ikkuna kastui, ei edes haamu :) *heh, ei saa nauraa sille kuinka monta kertaa mä testasin!* ;) Ajattelin pissiä parin päivän päästä vielä yhden predictorin joka on kaapissa.

Sitten oireita, kaikki kuitenkin haluaa kuulla :) Pahoinvointi/huimaus oloja oli viime viikolla eli tuossa kp 20 tietämissä alkoi, nyt ei niinkään sitä enää, aikaisemmin kp 18 eteenpäin oli menkkamaisia kipuja ja oudosti ylävatsalla nipistelyitä, mitä on vieläkin. Rintoja on särkenyt kainaloista jo kauan. Lisäksi haistoin lenkillä 10 m päästä kuivumassa olleiden lakanoiden huuhteluaineen :D Hiukset on tosi rasvoittuneet ja sain pari finniä mitä en yleensä saa menkkojen aikaan tai muutenkaan. Ärsytystä on ollut runsaasti ;) Väsymystä ei nyt niinkään. Niin ja lämmöt koholla 37.1 ja 37.4 ja erityisesti iltaisin on ollut kuumotusta ja aamupäivisin olen palellut. Suklaanhimoa on ollut, mitä mä kyllä luulin menkkaoireeksi kun se yleensä sitä on ja ed. raskaudessa sitä just ei ollut ennen menkkoja mitä ihmettelin. No, jospa tää vaavi on yhtä perso suklaalle kuin mäkin! :D

Mutta nyt takaisin töihin, vaikka tää päivä menee kuitenkin pilvissä!!!! :)

Minni: Joko testasit? Entäs muut??? Hirveesti plussasäteitä ja voimia piinailuun!!!! Tehdäänhän paljon heinäsirkkoja, jooko? Me halutaan PIIIITKÄ lista tuonne odottajien puolelle!!!! :) Älkääkä lannistuko jos Aconit ei tuota tulosta!

t:Moonagirl rv 4+1 ja la 2.7. (hm, luulin että olis 4.7, laskuri sanoi tuon 2.7)

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Hienoa, että pikkusirkat ovat jo alkaneet ilmoitella tulostaan... :)

Meillä toinen yrityskierto, kp vasta 8/24, mutta taaspa löydän itseni palstalle kirjoittelemassa. Kesäkerttujen porukka vaikutti oikein kivalta, ja niin tämäkin jengi.

Kiva olisi siirtyä kanssanne odotuspuolellekin.

Nyt pitää hilpaista YTHS:lle hammaslääkäriin. Neljä vuotta sitten on hampulit viimeks tarkastettu, joten saa nähdä, mitä löytyy.

Palataan, sirkkulit!

Vierailija

Voi hurja miten jännä tilanne sulla onkaan. En malttaisi millään odottaa sun testitulosta. Pidän täällä sormet ja varpaat pystyssä, että se toinen testi näyttäisi selkeemmin plussaa!

Niin ja kaikille tädin yllättämille suuret pahoittelut.

Vierailija

Jenni! Joko oot testannut? Jännittää sun puolesta!

Voi kun tämä raskaus menisi loppuun asti! Tätä on kohta 2,5 vuotta toivottu. Joku kyseli clomeista. Mä oon syönyt clomeja neljä kiertoa ja menkat tulleet aina ajoissa. Paitsi silloin kun oon ollut raskaana. Tässä just pähkäilen, että pitäisikö tässä raskaudessa varata aika yksityisella ultraan. Vielä en uskalla varata mitään (ultraa tai neuvolaa). Viikkoja on vasta 3+5, jos ovulaatio on ollut kp 14. Tai siis mähän sain kolme ovisplussaa, kp 10, kp 13-14 ja kp 18-19.

No, katsotaan nyt miten menee..

Vierailija

Meillä kun oli miehen kanssa vielä vähän avoin tuo että milloin ne pillerit jätetään pois. no lauantaina päätettiin sitten varmasti että en enää niitä ota. eilen olisi ollut uuden liuskan aloitus mutta enpä siis aloittanut ts nyt on menossa kp 6/x joten mukana heinäsirkoissa siis olen. Minulla vaikeuttaa vain tuota oviksen metsästelyä se että pillereiden lopettamisen jälkeen (ainakin edellisellä kerralla) kierrot on kaikkea väliltä 18-38. Ovista on siis vaikea ellei mahdoton bongata. No, luotan hyvään tuuriin että osuisi oikeaan aikaan.

Kivasti mieltä kutittaa tämä pillereiden lopetus. Toisaalta tämä aika on ihanaa kun ei tarvitse vielä miettiä että milloin mahdollisesti ovis saattaisi olla ja sitten jännittää että tuleeko täti vai ei. Epäsäännöllisestä kierrosta huolimatta esikoinen saatiin alulle aika nopeasti. Hän on nyt 1v2kk eli jos heinävauvan saisin niin ipanoiden ikäeroksi tulisi 1v11kk tai tasan 2 v. Voi, kesä vauva olisi kyllä ihana. Esikko syntyi juuri elokuun alussa ja vuodenaika oli mielestäni paras mahdollinen.

onnea plussanneille ja tsemppiä muille! yritetään nauttia, odotuksen odotus ja itse odotus on ihanaa aikaa elämässä.

senna

Vierailija

Nyt on palailtu kylpylälomalta. Paljon onnea plussanneille!!!!

Mä testasin tänään uudestaan (kp 27/28) ja selvä haamuviiva tuli. Siis selvästi kaksi viivaa, testiviiva vain haalea.Tällä kertaa testi oli one step, joka reagoi 25 yksikköön. Viimeksi siis testasin acon 10:llä haamun.

Nyt yritän olla ihan rauhallinen ja miettimättä asiaa. Kauhea pelko vaan on, ettei tämäkään raskaus mene loppuun asti. Mulla on siis kaksi keskenmenoa takana. Viikon päästä testailen uudestaan.

Väsyttää älyttömästi ja vuorotellen on kuuma/kylmä. Rinnat on hieman arat. Maha turvoksissa. Lisäksi kauhea nälkä koko ajan. Tässä kaikki minun oireet.

Vierailija

taru-05: Itse olen juonut aina kun muistan tuota greippimehua, ja pitänyt jalkoja ylhäällä harrasteluiden jälkeen.

Tällä jälkimmäisellä saatiin esikoinen alkuun 3 vuotta sitten (tai ainakin usko niin:D) ja nyt olen ensimmäistä kertaa tehnyt taas tämän pikku kakkos projektin aikana (liki 6kk yritetty) niin että nostan jalat ylös, voin tässä viikon sisällä kertoa että kannattiko vai ei, eli alkaako menkat vaiko ei..

Vierailija

Onnea oikein paljon! Mä täällä taas kyynelehdin, hirmu kova itkupilli tullut, mutta mikäs vollottaessa kun saa lukea noin iloisia uutisia!

:)

Itse testasin tänään, häivähdys plussaa oli kun se 3 minuuttia oli mennyt ohi,mutta sitten huomasin että testi on todella viallinen, puneinen väri levinnyt jännästi sellaisiin paikkoihinmissä ei pitäisi olla, oli revennyt yksi pieni " lärpäkekin" ja tausta jäi todella keltaiseksi! Himputti!!

Olen todella pettynyt noihin Acon10 testeihin, en tee niitä enää, niin paljon kuullut muiltakin kommenttia. Nyt kerään voimia, että jaksan odottaa viikon verran ja haen apteekista KUNNON testin. :D

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!

Jenni kp 28/28-36

Vierailija

Minulla vielä piinapäivät meneillään vasta viikon päästä odottelen tätiä kylään mutta testaan aikasemmin aconilla kun niitä nyt tuli tilattua 4kpl en oo testien suurkuluttaja:o) enhän..Oireita:Nännikipua ovat aivan turvonneen näköset ja jotenki isommat nännipihat, Ärtyneisyyttä joka asia kiukuttaa eilen oli vähä ruoka ällötystä nakkikastikeessa oli muka kiviä:) ja isäntä haisee pahalle :¤ mutta saa nyt nähdä..onnea tosi paljo plussan saaneille:o)

Vierailija

Olen tässä yrittänyt pidättää pissaa(ja miettinyt samalla että olenko käynyt aamupisien jälkeen), että teen tuon toisen testin kohta.

Yöllä nukuin alle 7 tuntia, joten tuon saman ajan yritän nytkin pidätellä, yhden kupin olen juonut kahvia puoli yhdeksän aikoihin.

Eikö se sillä ole aamuvirtsasta juuri se testaaminen ettei ole juonut pidätys aikana? Pari tuntia olisi vielä siis pidäteltävä, ei aika eikä mikään normaalisti. Saatan olla puoli päivääkin pissimättä, mutta nytten kun tietää ettei saisi käydä pisulla niin on muka jumalaton hätä.. :D

Vierailija

Ja ONNEA Moonagirl, Mirulii ja muutkin plussan saaneet!!! Ihana lukea näitä uutisia ja tietysti myös toivoa, että itse saisi kertoa samanlaisia terveisiä. Siihen on kuitenkin vielä aikaa, ovista vasta odotellaan tulevaksi viikonlopun tietämissä. Mutta selvästi taas kuume alkaa nousta, kun menkat ohi ja uusi tärppi tähtäimessä... Jees, elikkä mulla tänään kp 7/26-27, ja aika menee tosi hitaasti. Onneks voi täällä käydä lukemassa muiden sirkkojen viestejä, kuinka tulisin toimeenkaan ilman teitä!!!

Taru kyseli niistä raskautumista edesauttavista jutuista. Esikoista kun teimme niin nostin jalat ylös hommailujen jälkeen, niin kuin täällä joku muukin sanoi tehneensä. Ja mulla oli apuna myös ovistikut kun mun kierto oli sillon aika epäsäännöllinen. Nyt tässä kierrossa aloin syödä Multitabs Special 2+, jossa on aika paljon sitä foolihappoa, joten katsotaan onko siitä mitään apua. Edellisestä kierrosta lähtien olen juonut myös greippimehua, ja tunsin ovulaation selvemmin kuin koskaan. En tiedä oliko tuolla mehulla siihen vaikutusta vai oliko vain sattumaa, mutta eipähän siitä mitään haittaakaan ole.

Suuret on odotukset taas tälle kierrolle, ja todellakin toivon, että nyt jo vihdoin ja viimein tärppäisi. Mutta sitä ennen kerkeää vielä monen monta teistä hypätä heinäkuun junaan, joten plussailkaahan ahkerasti!!!

Maanantaiterveisin LeiMu

Vierailija

Kysymys:

Kellään tullu ikinä kierron aikana emättimeen vihlaisu kipuja? sellaisia että saa aivan kippuraan mennä kun sattuu niin hirveesti, sekä mahaan että emättimeen sattuu..

ihmettelen vaan kun ekaa kertaa tuli sellaisia tässä...ja meinas kyllä järki mennä, onneks kestivät vaan sekuntteja

Vierailija

Täällä kp 22. Yöllä oli omituista tissien oirehdintaa, pistelyä ja pakotusta. Tänään on ollut hieman huono olo. Kahvi ei oikein enää tunnu mullekaan maistuvan, aiemmin 2-3 kuppia päivässä. Toiveet korkealla! :) Testipäivä olisi varmaankin ensi ma tai ti. Jännäysintoa!

Vierailija

Lämmöt tulivat pari astetta alas..osaakohan joku sanoa voiko lämmöt heitelle miten vaikka olisit raskaana... mitä minäkö vielä elättelen toiveita.. :)

nyt kp 28/28-29. Tänään piti varmuuden vuoksi siteet ottaa matkaan töihinkin, toivon kyllä että jäisivät käyttämättä. Mutta juilii kyllä niin menkkamaisesti.

Onnea vielä kerran plussanneille :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat