Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen kuva + kaunis kehys joululahjaksi?

Vierailija

Ajattelimme miehen kanssa ottaa muutama nätti kuva, teettää ne ja ostaa kaveriksi kauniin kehyksen ja antaa sen joululahjaksi lapsen isovanhemmille, isoisovanhemmille ja kummeille (mun sisko ja sen mies). Niillä ei vielä kuvaa ole vauvasta ja ovat sitä jo pitkään " kinunneet" . Kuullostaako hölmöltä idealta?

Kommentit (6)

Vierailija

On tosi kivan näköistä verrata kuvista yhdellä silmäyksellä, kuinka paljon lapsi on vuodessa muuttunut! Isovanhemmat tykkäsivät ajatuksesta ensimmäisenä jouluna ja pyysivät itse että tästä tehtäisiin traditio. Nyt ekaluokkalainen itse haluaa paketoida mummin ja papan joululahjan.

Vierailija

... mä olen ajatellut jotain saman suuntaista.

kummitädille (=siskolleni) ajattelin antaa cd:n, johon kerään kummipojastaan otettuja kuvia. hän kun aina niitä kinuaa.

cd:n pintaan on mielestäni kirjakaupasta saatavissa pyöreitä tarroja, jolle voi tulostaa kuvan. tarran voi liimata kiinni cd-levyn pintaan. sillä tavalla cd:n saa yksilöllisemmän näköisemmäksi.

Vierailija

Kyllä meillä ainakin osa kummeista varmistelee jo ennen joulua, että saavathan taas uuden kuvan. Eikä me toisaalta käydä kummeilla kyttäämässä, laittavatko kuvan johonkin vai ei :) Lapset ovat sitten isompina tehneet kuvan seuraksi jonkin joululahjan tai vaikka leiponeet purkillisen pipareita.

Mutta muille kuin iso(iso)vanhemmille tai kummeille en kyllä alkaisi kuvia jaella. En minä itsekään kaipaile mitään kaverinlasten kuvia, vaikka ihania lapsia ovatkin.

Uusimmat

Suosituimmat