TOUKOlaiset, uuteen odotusviikkoon. =)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Moi kaikille!

Kerrotaas taas tälläviikolla kuulumisiamme.

Odotan jo huomista kuin kuuta nousevaa kun puolen päivän jälkeen pääsee viimein ultraan. Onneksi sydänäänet kuultuun jo neuvolassa viime viikolla niin tietää että jotain siellä on. =)

Muuten täällä Savossa menee mukavasti, on ollut jo helpompiakin päiviä pahoinvoinnin suhteen eli jospa se siitä.

Lunta tuli eilen ja on edelleen maassa eli liukasta keliä tiedossa! Saas nähdä joko jää pysyviksi lumiksi, onkos muualla lunta jo?

Ihanaa maanantaita kaikille!

pid 11+2

Sivut

Kommentit (86)

Vierailija

...ja liittyy flunssaisten joukkoon. Eilen lueskelin pinoa ja tuntui olevan aika monta kohtalotoveria. Nenä vuotaa ja kurkku on kipeä ja tekisi mieli vaan painua peiton alle, mutta ei kun on tuo esikoinen hoidettavana :). Onneksi mies hoitaa sitä minkä ehtii, mutta pakko sen on töissäkin käytävä. Nyt muut nukkuvat vielä.

Eilen oli eka neuvola ja kivasti meni. Kaikki ok ja neuvola-täti ihan kiva immeinen. Sydänääniäkin metsästettiin urakalla, mutta ei kuuluneet, harmi. No, ens kerralla sitten, joka tosin on vasta kolmen viikon päästä. Samoin on np-ultrakin. Höh! typerää odotusta.

Paranemista meille kaikille sairaille.

Ja talvista viikonloppua kaikille!

typy ja pähkynä 10 siis pyöreitä täyttää :)

Vierailija

Pitkästä aikaa minäkin jaksan taas kirjoitella! Lähinnä tuo esikoinen aina poistelee valmiita tekstejä, enkä laiskuuttani jaksa enää uudestaan kirjotella!

Väsymys on melkein ohi, mutta nyt tilalle on tullut tosi kamala närästys. Tänään oli jo pakko hakea apteekista rennietä, kun syömisen jälkeen ruuat nousi saman tien kurkkuun.

Kauhea päänsärky päällä ja olo tuntuu muutenkin aika kipeältä. Mieskin on sairaslomalla flunssan takia.

Ultra on vasta 14.11. enkä ymmärrä, kuinka jaksan sinne asti odottaa! Onneksi sitä ennen on vielä neuvola ja lääkäri, jossa pitäisi jo löytyä sydänäänet.

Täytyypä vielä hetken jatkaa siivousta, ettei jää huomiseksi niin kamala sotku!

pricilla 9+5

Vierailija

Huh mikä ilma täällä, lunta tulee ihan vaakasuorassa, kun tuulee niin kovaa.

Mullakaan ei saatu kuulumaan sydänääniä viime perjantaina, mutta terkka sanoi että vauveli on vaan niin piilossa, ettei vielä kuulu (ei paljon lohduttanut siinä vaiheessa!!!) Kyllä mäkin kokoajan mietin, että jos siellä ei olekaan ketään, mutta jos se olisi mennyt kesken, niin eikös sitä vuotoa olisi tullut tai jotain muita oireita ollut? Millälailla muuten se tuulimuna ilmenee? Tai se, että vauva on van kuollut kohtuun? Anteeksi masentava kysymykseni, mutta kaikkia tässä alkuvaiheessa tulee mietittyä, kun niitä sydänääniä ei kuulunut...

Vierailija

Mulla kans ollut hankalaa peitellä masua. Olen käyttänyt jo monta viikkoo mammahousuja kun ei muut oikeen mahdu jalkaan. Onneksi olen saanut vaivihkaa vaihdettuu työpaidan koon suurempaan niin ei näy niin helposti. Kylässä mulla oli auki kauluspaita t-paidan päällä niin masu ei niin paistanu. Mutta sekään ei toimi kauaa. Ajattelin kertoa sitten kun joku kysyy totuuden raskaudesta. Ei kait muuta voi.

Mun ystävä pystyi kans peittään raskauden aina 6kk asti. Mulla ei kyllä tule toimimaan kun pitää ostaa uus takkiki kun talvitakki ei mene masusta kiinni.

Nyt täytyy lähtee nukkuun kun päätä särkee ihan himona

Lilli81 12+4

Vierailija

Huomenia!!

Mulla on aivan kauhea päänsärky!!! Onko muita vaivannut vastaava? Luin jostain, että hormonit saattaisivat aiheuttaa tätä, mutta voi olla että tää johtuu tästä alkavasta flunssastakin....TAAS flunssa. Tytössä oli viime viikolla ja vielä yskä vaivaa häntä,mutta on jo parempi, mutta tuntuu, että nyt kaikki pöpöt tarttuu kun on " herkässä" tilassa...

Jeee, enää 3 päivää ultraan!!!!

Vierailija

...lumista aamua. Se tuli talvi nyt tänne Tampereelle :).

Vähän olen ehtinyt kirjoitella, kun tuo esikoinen pitää kiireisenä ja väsyttää. Se on ykkönen näet päättänyt öisin valvottaa vanhempiaan, tulee hampaita. Onneksi mies on pomppinut sen kanssa pystyssä, minä kun en öisin saa itseäni ylös sängystä paitsi vessa reissuille, hirveä uupumus. Ja nyt sitten kaiken huipuksi sain vielä nuhankin. Niin, että vali vali.

Vähän positiivisempia mietteitä. Tänään on ensimmäinen neuvola. On se jännä nähdä onko sama neuvolatäti kuin viimeksi ja jos ei, niin onko mukava ;).

Onnea kaikille ihanista ultra kuulumisista. Niitä on aina ihana lukea.

Typy ja pähkinä 9+5

Vierailija

onko muilla kenties toispuoleinen masu? Mulla on toinen puoli masusta korkeammalla kuin toinen. Onkohan pikkukaveri sillä puolella sitten vai minkähän takia mahtaa olla? Voiskohan jollain olla jotain aavistusta asiasta?

Vierailija

Miten teillä muilla...elikkä kun käyn syömässä, niin sitten tulee ihan hyvä olo, mutta kun ruokailusta on kulunut tunti, niin sitten tulee sellainen " ähky" olo ja vatta tuntuu ilmapallolta.....voiko suoli olla jo nyt laiskistunut???? Rv 13+1???????

Ihanasti vieläkin sataa lunta, voi kun vaan pysyisi maassa...taitaa olla turha toive, kun ainakin tänne etelä-pohjanmaalle on luvattu jopa +10:ntä astetta lämmintä loppuviikkoon...

Vierailija

Täällä vähän paremmin nukuttu yö takana. Johtuisko siitä, että olin yksin kotona kun mies oli koulutuksessa =D Mulla on nyt ihan todellisia ongelmia ton syömisen kanssa. Kauhea nälkä on koko ajan, mutta töissäkin kun alkaa lämmintä ruokaa syömään tulee stoppi vastaan melkein heti. Tuntuu, että on ihan täynnä eikä vaan saa sitä ruokaa alas. Merkillistä...

[color=red]pikku-milli & paco 13+6[/color]

Vierailija

Mullakin eka nla-lääkäri takana, sykkeet saatiin kuulumaan muutaman yrityksen jälkeen. Voima´kkaat ovat, syke tykytti 160:tä. Nyt jaksaa sitten odotella neljättä päivää ja ultraa =).

Joku tossa toisessa ketjussa kyseli noista sykkeistä, meillä pojalla sykkeet oli 140 melkein koko ajan, joten olisiko nyt tyttö tulossa, mulla kyllä tyttöolo ollut alusta asti.... Ultrassa en aio asiaa kysellä.

Pahasta olosta tai väsymyksestä ei enää tietoakaan, olo on suorastaan mahtava! Ruoka maistuisi liiankin hyvin, mutta täytyy vähän vahtia syömisiä, kun sokerirasitustestiin joudun joka tapauksessa kun tuo esikko oli niin iso...

Huomenna kaksitoista viikkoa täynnä, niin se aika vaan kuitenkin menee...=) Mullakin la olisi neuvolan mukaan 12.5. eikä tuo laskurin 13. mutta odottelen nyt kuitenkin että mitä ne siellä ultrassa sitten sanovat.

Nyt täytyy lähteä poikaa kylvettämään, hänellä huomenna hammaslääkäri (2v.) saas nähdä miten menee...avaako edes suutaan.

Olipa tuossa nyt omaa napaa paljon, mutta tällä hetkellä ehkä ne tärkeimmät. Hauskaa loppuviikkoa!

Vierailija

Onpas kiva lukea, että joillakin alkaa jo elämä voittaa! ;)

Täällä valvottava (tällä kertaa flunssa) 1 vee pitää huolen siitä, että päivät menee ihan sumussa. Isi on raksalla AINA ja ite se on vaan hoidettava hommat kotona. Plaah.

No eipä sillä, että mun mies muutenkaan kuuluisi niihin paapojiin, jotaka kantaa ruokaa sänkyyn ja hieroo jalat kaupan päälle. Ei se vaan raukka ymmärrä, vaikka jo neljättä poikaa tässä haudotaan...

Eka neuvola ens torstaina. Joudun varmaan ottamaan 1 veen mukaan. KIVA reissu tulossa! Se herhiläinen kun ei pysy paikallaan hetken vertaa...

Mukavaa viikonloppua kaikille.

Ai niin, piti kysyä vielä, että olikos Toukokuiseille omaa suljettua palstaa? Yahoo, msn?

Ripsukka ja maha 10+1

Vierailija

Pitkästä aikaa täällä! Meillä on kotikone rikki ja täällä töissä on ollut niin kiirettä etten ole pahemmin ehtinyt netissä käydä.

rv 14 meneillään ja olo on kyllä parempi alkuaikoihin verrattuna. Tuntuu jotenkin että on saanut taas elämänhalunsa takaisin. Viime viikolla oli np-ultra ja kaikki näytti olevan kunnossa. Pikkuinen oli kasvannut kovasti ja alkaa jo pikku hiljaa muistuttaa ihka oikeaa ihmistä. :) Mies oli myös aivan haltioissaan tuijottaessaan ruutua. Tosi mukava vastaanotto oli NKL:lla ja siitä jäi tosi kiva fiilis.

Ihanaa että huomenna on perjantai! Mukavaa talvipäivän jatkoa kaikille - täällä Espoossa näyttää ainakin olevan talvi!

Emmi 13+5

Vierailija

Tulin sanomaan hyvästit nyt toukokuisille vihdoinkin kun siihen kykenen. Eli kekskenmeno tuli kaksi viikkoa sitten. Tämä oli jo kolmas menetys meidän perheelle eli voitte kuvitella ettei helppoa ole. Onneksi saan olla vielä tämän viikon kotona ja miettiä asioita ja käydä ne rauhassa läpi. Hyvää odotusta kaikille!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat