TAMMIpampulat uuteen viikkoon :)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta kanssasisaret!

Kylläpä aika menee nopeesti. Nythän ensimmäisen tammikuiset on jo uudella kymmenluvulla viikoissa. Tammikuun alun lasketuilla ajoillahan on jo 30 viikkoa täynnä! Onnea teille :=)

Hoh hoi, meillä ollaan taas kerran kipeänä. Poika on tajuttoman räkäinen ja kovassa yskässä. Tää on nyt kolmas räkis reilun kuukauden sisään. Minä kun niin toivoin, ettei putkituksen ja kitarisan poiston jälkeen ihan kaikki taudit iskisi päälle. Korviin ei ole onneksi mennyt, mutta muuten näyttää kyllä jok' ikinen pöpö tarttuvan.

Säälittää tuo pikkumies, kun jatkuvasti on kipeänä :(

Aurinko paistaa kivasti täällä etelässä. Mittari näyttää kylläkin nollaa, eli kylmää on. Minusta on kyllä ihan kivaakin, että tulee jo kunnon syksy, jotta voi alkaa odottaa sitä talven tuloakin. Minä oon niin talvi-ihminen. Pakkasta ja lunta saisi olla paljon. Tai tietysti se pakkanen ei ehkä just tänätalvena tarttis olla hirmu kova, jotta voisi ulkoilla myös pienen vauvelinkin kanssa.

Minusta on aivan ihanaa, että meille tulee nimenomaan talvivauva. Kaikki muut meidän perheenjäsenet on kesällä syntyneitä, niin on mukavaa saada perheeseen talvijuhlittavakin.

Me tästä lähdetään ratasajelulle kauppaa kohti, ollaan edes hetki ulkona.

Syksyisen kirpakkaa viikonalkua toivottelee

Toukoaarre, pipi Akseli ja armas rv 28+2

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat