Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*****Isot Flikat 24.10*****

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Kommentit (6)

Vierailija

Mutta nyt se tapahtui: pääsin alle 87 kilon! Olin kyllä kieltämättä aika ylllättynyt moisesta tuloksesta, kun sunnuntain iltapalani koostui kahdesta rahkapiirakasta (pullataikinaan, NAM) ja Mäkkärin juustohampurilaisesta.... Mutta olen selvästikin omaksunut terveemmät ruokatavat - tai siis -valion - kun

- leiväkseni kelpuutan vain Real:ia

- leivän päällä on AINA kasviksia

- maito on AINA rasvatonta

- janojuoma on vesi tai light-limu (Fanta Free ananas-greippi on yliveto)

- olen päässyt herne-maissi -sekoituksen makuun lasten ohella :)

- porkkanan rouskutus on mukavaa

Lähtöpaino: 90kg

Tavoitepaino: 70kg

Päivän paino: 86,8kg

Viikon tulos: -200g

Kokonaistulos: -3,2kg

Yhteenveto: mukavasti liikuntaa, sunnuntai meni mässäilylle...

Miten muilla?

TT

Vierailija

Mulla viime viikko oli tosi vaikea. Alkuviikolla paino putosi reilusta, mutta torstaina oli ensin huono työpäivä ja se jatkui kotiin asti. Siihen reagoin vanhalla tutulla tavalla eli syömällä kaikki herkut pois, mitä keittiöstä suinkin löytyi. Kilokaloreita tuli yhtenä päivänä noin 4000. Olin jo antamassa periksi, mutta kun perjantaiaamuna paino olikin vähemmän kuin pelkäsin, niin olen jotenkin sinnitellyt tänne maanantaihin asti.

tavoitepaino: 66,4 kg

päiväntulos: 94,4 kg

viikontulos: -0,8 kg

kokonaistulos: -6,0kg

Kokonaisuutena olen sangen tyytyväinen siihen, että 6 kiloa on lähtenyt. Kaytän samoja vaatteita kuin ennenkin, mutta ne näyttävät päälläni paremmilta kuin ennen. Onko teillä jokin erityinen päämäärä, joiden avulla olette jaksaneet laihduttaa pitkäjänteisesti jo kuukausien ajan?

Tsemppiä taas ensi viikolle!

Vierailija

Se olis sitten taas arkeenpaluu, vaaka näytti enemmän kuin perjantaina, mutta eipä ihmekkään tällä mussuttamisella. Baarissa tuli oltua perjantaina, hauskaa oli!! Krapulassa maistui sitten suolaiset herkut ja nami=( Sunnuntaikin meni hunningolle...Eli pakko nyt kyllä saada nää viikonloput takasin ryhtiin.. Painoa oli tänään siis tasan 70kg, eli perjantaista +800g, masentavaa, mutta ei auta, oma moka.

TT, sulla meni hienosti rikki tuo 87, ONNEA!!!

Missäs muut?

Ainiin, perjantaina kokeilin vanhoja rakkaita 38-numeron housuja,ja ne MAHTUI!!!! Tosin ne ei vielä näyttäneet kovin kauniilta, mutta viiden kilon päästä ne varmaan jo näyttääkin ihan inhimillliseltä=)

Mutta nyt pitää mennä, Hauskaa Viikkoa kaikille!

-Puppiska

Vierailija

Pidin viikon " lomaa" tämän painon pudotuksen kanssa, mutta nyt täytyis löytää taas se tsemppi päälle...

Viime viikko meni ihan överiksi ja painoa tullut lisää. (en löytänyt viime kertaista lukemaa, mutta

lähtöpaino 97,0kg, niin nyt 96,0 kg..plääääh..kun olihan se välillää vähemmänkin.., mutta nyt ennen jouluherkkuja pitäis saada muutama kilo nipistettyä.

Tsemppiä siis kaikille!

T.melkein motivaationsa kadottanut malla... :(

Vierailija

Miten teidän viikonloput on sujuneet?

Täällä kerrankin kevyissä merkeissä, ei ole tullut herkuteltua, vaan motivaatio on kunnossa tällä hetkellä, vaikka viime viikko tuntui tosi vaikeelta. Paino vihdoin laskenut, tänään oli aamupaino 68,5kg!! Eli Painoa on lähtenyt nyt 15,5kg elokuun 22. päivästä alkaen. Vielä olis se 10,5kiloa ylimääräistä.

Liikunnat on jäänyt vähiin kun flunssan jälkeen iski tuo poskiontelontulehdus ja olo on töhkö, mutta odotan jo innolla, että pääsen juoksemaan, kaivoin ministepperin kaapista ja sitä olenkin polkenut. Motivaatio on nousussa, koska vanhat lempparihousut menee jalkaan ja näyttää jo ihan kivoilta, ovat kokoa 38.. Aloitin laihiksen koosta 44, eli ero on huima!

Tää oli nyt tällaista tylsää jaarittelua, mutta huomenna taas uusi pino!

Hauskaa sunnuntainjatkoa!!

-Puppiska

Vierailija

Minulla se tuppaa ajoittain katoamaan, mutta olen löytänyt nyt kultaisen keskitien, joka sopii minulle: en käytä tästä kuurista nimitysttä " laihdutus" vaan olen muuttanut elintapani ja ruokavalioni terveempään suuntaan. En siis pyri vain pudottamaan painoa vaan löytämään takaisin sen entisen, terveemmän tavan elää. Kaikin tavoin.

Tästä on ollut seurauksena se, että paino ei ehkä putoa kovin nopeasti, mutta kokonaisuutena se putoaa. Kunto kohoaa ja liikunnasta tulee taas se kaivattu henkireikä ja elinikäinen harrastus. Jaksan paremmin lastenkin kanssa kun elämänilot löytyvät muustakin kuin suklaasta - pystyn jopa vastustamaan sitäkin nykyään jo ihan kevyesti :)

Minulla nuo viikonloput menevät usein " penkin alle" eli silloin tulee syötyä hyvää jälkiruokaa ja ehkä leivottua pullaa ystävien ja/tai perheen kera. En silti niistä välitä, ne kuuluvat elämääni nyt ja tulevaisuudessa. En ole kokonaan lopettamassa herkkuja, mutta osaan valita kevyemmät vaihtoehdot eivätkä nekään kuulu jokaiseen päivään. Jos jotain hyvää olen Mattiesko Hytösen kynästä lukenut niin juuri nuo elämänohjeet: arkipäivisin syödään kevyesti ja terveellisesti ja sunnuntaille kuuluvat syömisen nautinnot - kohtuudella silloinkin.

Mukavaa viikkoa kaikille ja tsemppiä!!

TT

Uusimmat

Suosituimmat