vk43 Team PUNAISET JUMPPAHOUSUT

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Huomenta Päivää kaikille itsensä kiduttajille =)

Kommentit (6)

Vierailija

Elikkäs vaaka näytti tasan 79kg, hitsin kivalle näyttää toi seiskalla alotus....motivoi jatkamaan kohti tuota ensimmäistä 73kg:n etappia! Viime viikosta pudotusta muistaakseni 300g, ei mikään huima lukema mutta oikeeseen suuntaan kummiskin.

Eilen olin ekaa kertaa salilla, nyt on lihakset ihanasti kipeinä! Vähän vaan kismitti kun ei jaksanut tehdä samoilla painoilla kun ennen ja juoksulaitteessa puhisin punasena punaisine jumppahousuineni =). Kävin vielä ennen salia solariumissa joten olin jo valmiiksi aika punanen tapaus. Huomenna pitäs ottaa uusinta jos isäntä vaan tulee ajoissa kotiin lapsia kaitsemaan.

Mukavaa viikkoa kaikille! -Jekkuli-

Vierailija

...kyllä tulee ihana olo kun saa ittensä liikkeelle. Millään ei jaksais lähteä mutta aina kannattaa mennä kun vaan pääsee! Sunnuntaisen salilla käynnin jäljiltä tuli lihakset ihanan helliksi ja äsken kävin niitä vähän lisää rääkkäämässä.

Crosstraineri se on juu tehokas laite, sillä mäkin aina salilla juoksentelen...oma olis ihana jos vaan olis tilaa sellaselle kojeelle! Siinä saa kyllä hetkessä hien pintaan ja sykkeen tuhanteen =)

Tulin vaan hehkuttaa hyvää fiilistäni, nyt täytyy alkaa lapsia laittaa nukkumiskuntoon tai eka kattoo salkkarit!

Jekkuli

Vierailija

Nämä maanantait ovat pahoja edelleen, jostain syystä viikonloppuisin tuo paino aina nousee, tosin nyt kyllä herkuteltiinkin oikein kunnolla... mutta täytyyhän sitä välillä itseään hyvänä pitää ;)

Viikolla tosin paino kävi 79,3 kilossa, joten suunta on oikein, mä vielä Jekkuli otan sut kiinni ;) mutta tosiaan tämä maanantai on vähän harmillinen. Ei vaan pidä lannistua.

Mulla on liikunta jäänyt nyt tosi vähiin, käytän tytön nukkuma-ajat opiskeluun, kun päätin rytistää yhden ison kirjatentin ja pakko vääntää graduakin välissä. Mutta ensi viikonloppuna helpottaa ja sitten taas alan ulkoilemaan enkä nukuta tyttöä parvekkeella näin aamupäivällä. Muu liikuntakin houkuttaa, pumppitunnista olen haaveillut jo kuukauden päivät varmaankin, mutta leikkaushaava aina välillä muistuttaa olemassaolostaan sen verran, että en uskalla kovin rankalle tunnille vielä kuitenkaan lähteä. Vaikka voihan sitä tehdä rauhassakin, mutta kun joskus kävelykin aiheuttaa kipuja :(.

Nyt tenttikirjan pariin, etten suotta ole päntännyt perjantain tenttiin. Ja tsemmpiä painonpudotukseen!

Vierailija

Paino junnaa ja liikuntaa on tullut harrastettua luvattoman vähän. Painoa oli 80.8kg eli -200g tulosta. Vielä se 11kg tiputettavaa. Pitäisi varmaan kaivaa pointsien ohjeet esille ja alkaa niitä pikkuhiljaa noudattamaan. Takana on kyllä kolmen päivän kyläily sukulaisissa, joten tulihan taas mussutettua kaikkea hyvää. Heikot kohdat itselläni ovat syömisen suhteen illat. Kun lapset on saatu nukkumiskuntoon niin itselläni on tarve päästä hetkeksi istumaan telkkarin ääreen ja syömään jotain makeaa. Usein siinä sitten meneekin 200g karkkipussi, jonka energiamäärä on liikaa.

Itselläni oli muuten myös tuo crosstraineri parin vuoden ajan. Hyvä laite ja tehokas, mutta totuus oli, että alkuinnostuksen jälkeen se jäi vain kotiin pölyttymään. Mies onkin kieltänyt tuomasta enää mitään vastaavaa härveliä meille:)

Vierailija

mulla tää painonpudotuksen alku on lievästi sanottuna epäonnistunut...en oo käyny edes puntarilla. Ens viikonlopussa on jälkitarkastus. Siellä joutuu puntarille joten sitten päätin liittyä joukkoonne uudelleen. Jsko se onnistuis kun nyt jo päättää päivän eikä vaan joka päivä uudelleen ja uudelleen. Eli siihen asti pysyn poissa täältä.....

onko teillä jotain jumppalaitteita kotona kun tuntuu ettei kahden kanssa paljo pääse kunnon hikilenkeille. Oon miettiny ministepperin hankkimista jos joskus sais niin paljon rahaa:) onko kellään kokemusta että onko ollut käyttöä vai jäänyt kaapin pohjallae. Se ei ois mikään hirvee tilanviejäkään.

Vierailija

Jekkuli on ollut tänään siis aivan teamin väreissä salilla ;o)

Paino on pudonnut viime maanantaista 700g, taitaa olla ennätys viikkoihin. Yleensä se on nyt lähtenyt aika tasaiseen puolen kilon viikkovauhdilla. Vaaka näytti aamulla 70,8 ja tuntui hyvältä. Reilu kymmenen kiloa on siis lähtenyt ja tavoitteeni on nyt ens alkuun 62. Ja sitten se ' psyykkinen' kaksi kiloa siitä vielä...

Mä kävin tänään ostamassa jumppapallon ja kokeilin katri mannisen ja eija holmalan tehokiinteytys-kirjassa olevaa kotijumppaohjelmaa ja hyvin tuntui...Ensin poljon crosstrainerilla 20 minuuttia ( ja olin varmasti yhtä punainen, kuin Jekkuli solariumin jälkeen ;o). Toi crosstraineri on oikeesti aika kova vekotin...sain sen vasta viime viikolla, mutta kyllä se otti multa luulot pois heti ensi kohtaamisella... :o) rankkaa kuin mikä! Mutta mä keksin, että heitän nappikuulokkeet korviin ja kuuntelen musiikkia polkemisen tahdissa, tekee tosi hyvää - HETKI AIKAA ITSELLE... kun ei ole mahdollisuutta salille lähteä, niin tuokin piristää kummasti. Kun on nuo napit korvissa ja musiikki pauhaa, (ja kamala läähätys tietty..) niin ei kyllä kuule yhtään mitä ympärillä tapahtuu (eli miehen on syytä olla kotona!).

Samalla kauppareissulla ostin myös mittanauhan, eli ajattelin, että pelkkä vaa-an tuijottaminen saa nyt jäädä, tsemppaavampaa on tässä mittailla myös senttejä, koska niitähän lähtee kilojen mukana ihan mukavasti. Ja se vasta kannustaakin, suosittelen!

Tsemppiä kaikille teamiläisille!

Nella

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat