Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä helvettiä tutin jälkeen.. uniongelmista myös asiaa..

Vierailija

Poika 2v 6kk otettiin tutti pois, toinen syntyy talvella. On aina ollut huono nukkumaan, nukahtaminen vaikeaa, heräilee yöllä keskimäärin 5 kertaa. Tutin jälkeen uudelleen nukahtaminen todella vaikeaa, suoraa huuota kestää 1-2 tuntia. Ennen nukahti tutilla melko nopeasti.

Mitä teen, en enää jaksa?

Äitikolleegat, auttakaa minua!

Onko olemassa unikoulua näin vanhalle? Tutkitaanko unihäiriöitä?

Kommentit (7)

Vierailija

Pojalta vietiin tutti, kun hän oli vajaa 2 v. Tutin " ikävöiminen" meni ohi viikossa ja hän oppi nukahtamaan ilman sitä. Ensimmäiset päivät (nukkumaanmenot) olivat kyllä karmeita...

Uniongelmiin en valitettavasti osaa sanoa mitään. Voisitko kysyä vaikka neuvolasta jotain vinkkejä?

Vierailija

tutti ollut poissa reilun viikon.

Täytyy soittaa neuvolaan jos sieltä osaisi kertoa lisää neuvoja. Kiitos teille!

Onko kellään tietoa lasten uniongelmista? Tutkitaanko niitä?

Vierailija

Jos tutti ollut pois vasta viikon niin kärsivällisyyttä. Meillä jätettiin tutti pois kesällä ja n. kolme viikkoa, melkein kuukausi, meni ennen kuin unet palautuivat. Nukahtaminen on edelleen vähän hakusessa, eli vanhempien apua tarvitaan, mutta muuten nukkuu yönsä hyvin.

Joten kärsivällisyyttä, tuo on suuri muutos pienen elämässä.

Vierailija

eikä hammaslääkärissä todettu mitään purentavirheitä. Itse olen sitä mieltä että rauhalliset yöunet ovat tärkeintä ja jos tutti siihen auttaa niin mitä sitten?

" Kukaan ei varmaankaan ole tutti suussa mennyt kouluun...."

Vierailija

voi teitä ajattelemattomia vanhempia, voisi kuunnella enemmän lasta eikä sitä kuinka vanha on :(

Oletko ajatellut, että hän heräämisellään viestittää teille jotain?

Uusimmat

Suosituimmat