Apua! Kuinka tukossa hartioiden ja selän tulee olla että..

Vierailija

Pitäisi mennä lääkäriin?

Hieronta ei auttanut. 3 nikamaa oli pois paikalta ja selkä notkolla. Nyt mihin suuntaan tahansa selkään liiikuttaa, aina vihlaisee jostain. Välillä ahdistaa henkeä.

Hoidetaan lääkärissä tälläisiä vaivoja ja miten? Vai kenen puoleen pitäisi kääntyä?

Olisin oonnellinen jos joku viitsisi vastata!

Kommentit (9)

Vierailija

Jos laittoi niin osasiko tehdä sen oikein?

Jos ei laittanut niin jossakin sinun täytyy ne paikoilleen laitattaa ja harvassa on kyllä lääkärit jotka sitä tekevät.

Vierailija

Varasin ortopedian erikoislääkäriltä ajan loppuviikolle, jospas hän osaisi auttaa. En ole tienny että päivystyksestä voi hakea lievitystä piikin merkeissä. Vois olla tarpeen, kun tuota henkeä ahistaa ja kurkussa puristaa, selkä on oudon ' kylmän' tuntuinen, mietin kiertääkö siellä veri enään:o

Lueskelen mielelläni lisää kokemuksia jne =)

Vierailija

Meinasin että voisiko olla jokin muu syy siihen että selkä on kipeä, jokohan pitäisi mennä kuvauttamaan selkä lääkärille.

Hieroja yritti *ujuttaa* nikamia paikoilleen, mutta ei tainnut onnistua.

Hengenahdistus huolettaa, ja tunnen että se johtuu tässtä jumituksesta :(

Vierailija

mutta jos lääkäri ei löydä mitään selvää syytä se ei tee yhtään mitään, tai korkeintaan antaa jotain särkylääkettä tms.

Sitten kyllä kehotan menemään sille naprapaatille, kunhan katselet sellaisen joka todella osaa hommansa.

Vierailija

Itse olen saanut vastaavanlaiseen vaivaan apua kiropraktikolta. Päivystyksessä on myös pitänyt pari kertaa käydä, koska rintaan on pistänyt ja henkeä ahdistanut. Lääkäri on laittanut silloin puuduttavan piikin ja lihaksia rentouttavan piikin kipukohtaan. Luulisin, että naprapaatti ja kiropraktikko hoitavat asian parhaiten, kunhan he tosiaan ovat oikean koulutuksen saaneita, eivät mitään itse oppineita kansanparantajia. Nikamat eivät muuten oikeasti voi mennä itsestään pois paikoiltaan. Jossain onnettomuudessa ehkä voi niin käydä, mutta se onkin jo vakavampi juttu.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat