Eikö enää kakkosta??

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Testasin aconin 10:llä tänä aamuna ja nega sieltä tuli. Aconin 10:ä saa näköjään apteekistakin nykyään...

No tämä oli nyt 11:sta kierto, eli 12:sta alkaa pian vaikka menkkaoireita ei ole. Joka kuukausi sitä on yhtä toiveikas, viime kuussa oli viikon ennen menkkoja kovia oireita, pahoinvointia, rinnat kipeät, väsytti, ravasin vessassa jne.... Nyt ei ole ollut yhtään oireita. Tiputtelu alkaa yleensä kp26, nyt on kp27 eikä tiputtele. Oviksen mukaan menkat alkaisivat huomenna. Lämpö oli kuitenkin tänä aamuna vielä koholla 36,8....mutta kai se kohta tippuu ja täti kurvaa paikalle.

Alkaa pelottamaan tuo vuoden rajapyykki. Tutkimukset ja lapsettomuushoidot. Kaipa niitä on pakko alkaa miettimää.

kp27/27 (vakiintunut kierto sentään viimeinkin...tai katsotaan miten nyt käy)

Kommentit (4)

Vierailija

meillä tosin on uuden yritystä ollut " vasta" huhtikuulta, mutta se tuntuu pitkältä ajalta :( Esikoinen kun tärppäsi toisesta kierrosta. Tähän väliin mahtuu yksi keskenmenokin (elokuussa), mutta ilmeisesti mulla on kierto vähän hakusessa ja km:n jälkeen en taida edes ovuloida. Nyt olen käynyt gynellä ja jatkohoitoa mietitään (luget pidentämään loppukiertoa ja clomit mahdollisesti seuraavasta kierrosta ovulaatiota vahvistamaan).

Olen yrittänyt ajatella positiivisesti, että viis ikäeroista (vaikka alkuun alle 3vuoden ikäero olisikin ollut toivottava), kunhan meille joskus se pikkukakkonen tulee. Ja pitää nauttia nyt tästä ns. helposta vaiheesta, kun esikoinen alkaa olla jo monessa asiassa omatoiminen (ja ah- ihanassa uhmaiässä).

Tsemppiä ja plussatuulia teille muillekin!

Vierailija

Meillä ei nyt ole tiiviisti yritetty kakkosta ihan noin kauan, mutta maaliskuusta ja saatu tässä välillä (ennen yritystä varhainen keskenmeno) huhtikuussa kohdunulkoinen raskaus ja nyt joka kerta olen ollut varma että raskaana ollaan ja kuitenkin pettynyt kun menkat alkaneet.Kannattais varmaan ottaa ovistestit käyttöön jos sulla ei ole.Mulla ainakin näyttää oviksen hyvin ja yleensä eri päivänä mitä olisin itse arvellut.Nyt kolmas kierto ovistestien kanssa ja toivottavasti on tuottanu tulosta.Toivon sullekin pikaista plussaa!!!+++ÄLä menetä toivoasi vielä!

Vierailija

Vähän yli vuosi yritetty toista, ensimmäinen " luomuna" puolen vuoden yrittämisen jälkeen. Nyt kaksi Clomifen-kuuria syöty ja taas ollaan odottavalla kannalla. Tiedän tunteen tarkkaan....Ja kaikki tuttavat ja vähemmän tuttavat ovat raskaana...

Vierailija

Ainokainen tuli luomuna 4 kk pillereiden jättämisestä ilman sen kummempaa yritystä, ei edes asuttu yhdessä silloin vielä. Poika syntyi 2003. Sen jälkeen yksi ekasta yrityskierrosta alkanut raskaus, josta ei kuitenkaan saatu vauvaa. Nyt yritystä takana keväästä asti, ovulaation testailua 3 kk jolloin ilmeni että ovis on vasta hetkeä ennen kuukautisia eli vaikka munasolu hedelmöittyisi, ei ehdi kiinnittyä. Gynekäynti, jolloin todettiin ultralla " oikein kaunis" irtoamassa oleva munasolu ja sain keltarauhashormonia, jolla ei ainakaan ekassa kierrossa ollut mitään vaikutusta (vuoto siirtyi vuorokaudella). Kun vielä pari kuukautta jatketaan tätä hormonihommaa niin saadaan lähete lapsettomuustutkimuksiin. Eihän tämän näin pitänyt mennä! :( Ikää kohta 38.

Ovulaation testaamista kolmessa kierrossa suosittelen ennen tutkimuksiin lähtemistä, jos et siis ole jo testaillut. Se voi tosiaan olla jossain aivan muualla kuin uskotkaan. Lämpimiä ajatuksia!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat