Sisunaiset 24.10

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei vaan kaikille,

viime viikko meni hyvin kummipojan lauantaisista ristiäisistä huolimatta. Vaakalukemat tänä aamuna 61,5 kg eli -400g viime viikosta.

Nyt täytyy alkaa vaan tarkkailemaan tuota syömistä entistä tarkemmin. Lopetin just imetyksen ja jos nyt jatkan samalla syömistahdilla alkaa paino varmaan lisääntyä. Täytynee siis luopua niistä muutamista herkuista mitä oon vielä voinut nauttia. Nyyh!

huhtis

Kommentit (12)

Vierailija

Mulla on nyt tainnut vihdoi ja viimein se tarvittava tsemppi taas löytyä..sillä nyt on mennyt koko viikko niin, että pisteissä oon pysynyt ja niitä on jäänytkin hiukan sunnuntaita silmällä pitäen, kun on meidän Jepsun 3-vuotissynttärit ;o)!!

Tänään oli ekaa kertaa niin, että kun merkkailin vasta illemmalla pisteitä ylös suurimmalta osin päivää niin huomasin, että vaikken ollut syönyt vielä iltapalaksi mitään niin pisteitä oli jäljellä ainoastaan 1..jotka sitten käytin 2 mandariiniin ja eipä kyllä ole nälkä yhtään :o)!

Ja myös siitä oon ilinen, että vaikka oon " koko päivän" leiponut vaikka mitä hyvelöisiä ja nuo " meidän äijät" niitä kovasti söivät ja kehuivat mun nenäni edessä niin yhtään mitään en itse syönyt eikä oikeastaan tehnyt edes yhtään mieli,jee!!

Kaikille kovasti tsemppiä taas ja mukavaa viikonloppua :o)!!

Vierailija

Hain hakutoiminnolla n vuoden takaisen keskustelun palasia ihmeteltäväksi; ylempi viesti annikan ja tuo alempi minun...

Annika kyllä hienosti pinnistellyt kilojensa kanssa, mennyt komeasti mun edelle. Jokohan tämä minua motivoisi???

;) kääkkis

Siis vuoden takaa lainattua:

Hei kaikki!

Taas yksi viikko takana, miten teillä sujui viime viikko? Minulla alkuviikko meni töissä ja sitten iltaisin ja torstai-perjantai meni olohuoneen remonttia tehdessä, viikonloppuna oltiin sitten kyläilemässä sukulaisten luona. Viikko oli kiva ja laihdutusmielessäkin onnistunut vaikka en ole kovin tarkkana ollutkaan. Viikon tulos oli - 1 kg! Paino nyt 82 kg (taidan olla meistä Sopivasti ihanista painavin), kokonaispudotus 12 kg. Nyt on hyvä mieli ja tsemppi päällä, toivottavasti teillä muillakin!

Kirjoittelemisiin...

Vastaukset järjestyksessä: uusin alimpana | uusin ylimpänä

kääkkis - 08.11. 11:36 (2/3)

heippa

Kääkkis täällä pikaisesti ilmoittelee itsestään.

Aamulla hyppäsin puntariin ja samalla hyppäsi sydän kurkkuun; paino oli 77.2, muistelin sen olleen viime viikolla jo 77, mutta tarkistin tiedon ed maanantain ihanien viikkopinosta ja huh huh, laskusuunta jatkuukin; paino viime viikolla oli 78. Joten positiivisessa hengessä miinusta oli tullut 800g. Mukavasti rullailee, viikonloputkin sujuu nyt paremmin kuin alussa.

Onnea Annika; paino sullakin pudonnut komeasti. Mulla nyt pudotusta 11.4 kg ja matka jatkuu. Seuraavaksi syytä juhlaan kun paino alle 75. Ja sitten se onkin pian 70... lieneekö toiveajattelua. Tulee tuo joulukin kohta vastaan; lanttulaatikot ja joulutortut odottelevat syöjättären kitaa... Ehkä vois pitää pienen joulubreikin pisteiden laskussa ja sitten taas joulun jälkeen palata tiukasti ruotuun. Täytyy alkaa asiaa jo prosessoimaan...

Viikon päästä taas kuulumisia pinoon

kääkkis

Vierailija

Tuo on niin tuttua, että se laihtarifiilis on jossain ihan hukassa..mä oon yrittänyt katsella syömisiäni kuopuksen syntymän jälkeen, sillä seurauksella, että painoa oli tullut liki 6kg lisää..eli ei ihan mennyt niinkuin piti ;o(!!

Nyt kuitenkin maanantaina aloin taas laskeskella pisteitä täällä kotosalla cd-rompun avulla ja into on inakin vielä kova..yhtään repsahduksia ei oo vielä sattunut, joten josko tää tästä taas lähtis alaspäin..toivottavasti sinäkin sen tsempin löydät taas ;o)!!

Vierailija

Mukavaa, että pino on vielä pystyssä...te jäljellä olevat olettekin upean sinnikästä porukkaa, vaikkei se sisu aina näykään Köris.

Mutta kyllä se tsemppi aina löytyy jostain ja uskon vakaasti että tuloksiakin tulee. Syömisiensä tunnollinen ylös kirjoittaminen auttoi ainakin minua. Voi vaikkapa viikon lopulla tsekata mitä on tullut syötyä ja mitä olisi voinut jättää syömättä ja petrata seuraavaan viikkoon.

Mullakin tämä sinnittelyelämä on aika tasapainottelua...sitä niin helposti hurahtaa nuihin herkkuloihin ja liikkuminenkin on näillä pimeillä olemattomissa. Voipi olla, että joudun kohta ilmoittamaan itseni takaisin aktiivipinoajiin, jos meinaa homma karata käsistä.

Noihin vaakalukemiin olen kyllä ihan tyytyväinen, mutta mulla on ihmeellinen pyöreä koripallo tuossa vatsan seudulla, joka on kyllä nolo. Ei siis löllöä nahkaa vaan ihan pinkeä kumpu ;/

Noh, kumpunsa kullakin ;o)

Pirteyttä ja tsemppiä pimeyteen kaikille ::

perenna

Vierailija

Mulla myös tuo auttoi, että merkkaan kaikki syömiseni ylös..ja niin onkin tehtävä ainakin taas näin alkumetreillä..muuten karkaa kyllä mopo käsistä jo heti aluksi!!

Minähän tein vuodeksi 2004 uudenvuoden lupauksen, että läski lähtee ja se piti aina niin pitkälle kunnes Olivia ilmoitti, että täältä oltais tulossa ja siihen mennessä olin ehtinyt tiputtaa 12,5kg ja toiset samanmoiset jäi vielä tiputtamatta..nyt painoa vielä 7kg vähempi mitä silloin kun 2004 aloitin, jota nyt sitten täytyis pudottaa!!

Eli kyllä mä tiedän, että multakin se sisu löytyy, kunhan sen oikeen vireen nyt sitten vaan löytäis!!!

Tää päivä on mennyt hyvin..paitsi, että vesi on jäänyt vähille ;o(!!

Kovasti tsemppiä perennalle tasapainoiluun ja muille kilojen karistamiseen..taas kerran ;o)!!

Vierailija

Aivan uskomattoman upeesti oot saanut pudotettua painoa..pianhan sulla on 20kg rikki,jee!!!

Ja vaikka tuo 200g tuntuu vähältä niin ainakin minä oon aina tyytyväinen kun jotain vaan tippuu, ettei ainakaan lisää tule ;o)!!

kovasti tsemppiä..sä olet jo reilusti voitonpuolella tuossa urakassasi ;o)!!

Vierailija

Mutta en tiedä onko minusta nyt malliksi teille muille, nopeampi olisi tämä pudotusvauhti voinut olla. Välillä on ollut pitkiäkin kausia kun ei ole tapahtunut mitään ja plussaviikkojakin on ollut monia. Aikaa tähän urakkaan on tähän mennessä mennyt yli 1 ½ vuotta. Mutta kiva jos joku saa lisää tsemppiä tästä mun urakasta!

Minäkin tarvitsen kyllä tsemppausta nyt, heinäkuusta lähtien on ollut paljon vaikeampaa tämä pudotus, jäi jotenkin herkutteluputki päälle tuossa lomien jälkeen. Sinnikkäästi nyt yritän vähentää herkuttelut, viime viikonloput on irtokarkit ollut suurin paheeni. Eilen onnistuin ostaa lapsille karkkia niin että en ostanut itselleni muuta kuin pussillinen dietorellejä! Ajattelin nyt jouluun asti yrittää pitää tuo karkkipuoli lähinnä dietorellelinjalla ja yritän myös tosissani pysyä pisteissä, sekin on ollut vähän niin ja näin viime aikoina.

Kiva on kyllä kun saa kehuja tutuilta ja puolitutuilta tästä muodonmuutoksesta mitä on tapahtunut, se antaa mukavasti lisätsemppiä jatkaa vielä loppuun asti.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Vierailija

Tiukkaa on nyt tämä painonpudotus, vaivaiset 200 g lähtenyt viime viikosta. Mutta onhan sekin jotain...Paino nyt 74,8 kg, kokonaipudotus 19,7 kg, tavoitteeseen vielä matkaa 8,8 kg.

Hyvää alkanutta viikkoa ja tsemppiä meille kaikille!

Vierailija

Mulla on tuo sisu ollut niin piilossa, että ei enempää piilossa oo voinut olla ja sen näkee puntaristakin sitten tietysti ;o(!!!

Mutta nyt ruvettiin laihduttelemaan yhden toisen palstan huhtikuisten äitien kanssa ja nyt on into taas kova eli josko tää nyt taas tästä alkais kunnolla sisuuntua jalaihtuiskin hiukan!!

Eli mulla näytti aamulla vaaka tasan 88kg..aargh..joten kun tavoite on 70kg niin 18kg ois pudotettava ja nyt meinaan olla repsahtelematta!!!!

Vierailija

Synkkyyden syvyyksistä yritän nousta ja ilmoittaudun paikalle. Paino on nyt taas sen samaiset 67,2 kg. Vai mitäköhän se olikaan viimeksi kaksi viikkoa sitten. Sen jälkeen onkin menty sellaista painonkieppuraa ettei pahemmasta väliksi. Viime viikolla paino huiteli jopa tuolla 69 kg:ssa saakka ( eli yli aloituspainon ). Silloin kyllä itketti jo melkein. Masensi, ärsytti ja väsytti, niin ettei tuntunut olevan voimia edes sisään kirjautumiseen.

No nyt paino on taas laskenut tuohon suht hyväksyttävään 67 ja risat.

Totta on, tuntuu nyt jotenkin erityisen hankalalta saada laihiksen päästä kiinni. Missä lie vika?

Kävelemässä olen saanut käytyä aika kiltisti joka aamu, mutta niiden vatsajumppien tekeminen on kyllä niin vastentahtoista taas nyt.

Sisulla eteenpäin :-)

t. ichigo - 800g / - 8,0 kg

Vierailija

kääkkäkin kärvistelee ja yrittää edes pysytellä saavutetuissa kiloissa. Vuosi sitten painoa oli liki 89 ja nyt pyörii siinä 77 paikkeilla, mutta siihen on jämähtänyt. Ei vaan saa millään semmosta kunnon fiilistä päälle. Päätin kokeilla, josko se tämän palstan avulla löytyisi!

katsastellaan, kääkkä

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat