Onko mielestäsi jussi-paita lapsella mauton vai siisti?siis arkikäytössä, ei lämmikkeenä.

Vierailija

Kommentit (12)

Vierailija

Saimme pojillemme lahjaksi jussipaidat, kun asuimme ulkomailla ja silloin niiden merkitystä osasi arvostaa toisella lailla.

Minulla ei ole mitään jussipaitaa vastaan, mutta harvoin niitä tulee pidettyä, kun neuleet on kuumaverisillä lapsillamme liikaa.

Vierailija

En vain pidä paidasta ja sen väristä ja kuvioinnista. Ei se minusta mauton silti ole, ei vain ole hieno mielestäni. (Enkä ole teini, kaukana siitä.)

Vierailija

ei ole kertaakaan pidetty päällä... Itse inhoan jussi-paitoja. Tulee mieleen äitini isän isä, joka haisi pahalta ja nauroi inhottavasti ilman hampaita ja yritti hipelöidä mua, kun olin 7v ja alle... Nimi oli Jussi ja paitakin AINA sama HAISEVA jussi. Yäk, ei koskaan mun pojille jussia!

Vierailija

mutta sitten saimme pojan, ja sukulaistyttö kutoi sellaisen vauvalahjaksi. (Ollaan ukon kanssa pohojammaallta). Sitten se paita olikin tosi hauska, koska onhan pojankin juuret syvällä pohojammaan sontaläjissä, vaikkei siellä enää asutakaan. Nyt haluaisin uuden, kun tuo vanha on jo pieni.

Vierailija

Aidolla pohjalaisella jätkällä Jussi-paita on ihan rock! Pallisilmä-kaupunkilaiselle jussi-paidan pukeminen on pyhäinhäväistystä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat